Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kom i prat med en 27 åring her en dag han fortalte meg om sitt liv🙂han hadde vært gift og har et barn. Da jeg følte meg litt gammel👵🏻jeg har ikke barn aldri vært gift alder 40 år. 

Endret av Sakura
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Jeg kom i prat med en 27 åring her en dag han fortalte meg om sitt liv🙂han hadde vært gift og har et barn. Da jeg følte meg litt gammel👵🏻jeg har ikke barn aldri vært gift alder 40 år. 

40 år da er du eldgammel. 😅 Snille deg du er bare halvveis i livet.

Anonymkode: 20f10...886

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

40 år da er du eldgammel. 😅 Snille deg du er bare halvveis i livet.

Anonymkode: 20f10...886

27 åringen som har vært gift og har et barn han er ikke 30 år tenk det. 

Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

27 åringen som har vært gift og har et barn han er ikke 30 år tenk det. 

Så du føler på at du ikke har oppnådd nok til å være snart 40? Ville du følt deg like gammel dersom du hadde huket av boksene for hvilke enn kriterier du setter for en vellykket 40 åring? Er det alderen eller er det noe annet du føler på tro? 

Skrevet
krøll9 skrev (Akkurat nå):

Så du føler på at du ikke har oppnådd nok til å være snart 40? Ville du følt deg like gammel dersom du hadde huket av boksene for hvilke enn kriterier du setter for en vellykket 40 åring? Er det alderen eller er det noe annet du føler på tro? 

Ja, alle jeg kjenner har barn og er gift på min alder🙂ikke jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...