Gå til innhold

Hvorfor så emosjonell med fast partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjent hverandre i 2år og hatt sex og kost oss med mye humor og gøy. Det pleier å gå ca 2 uker mellom hver gang vi ses, å jeg var fra begynnen helt klar over at det var casual/uforpliktende.. Han har aldri vist noen form for følelser før forrige gang vi var sammen, da spurte han om jeg var på tinder og datet andre og jeg sa ja. Han ville gjerne se alle de jeg hadde fått likes fra osv og fikk se mange jeg hadde pratet med. Rart til å være han, men så denne gang da vi traff hverandre var han helt annerledes. Han var mye mer tilbake, ga meg ingenting iforhold til han tidligere har vist. Vi koste oss som vanlig men jeg merker jeg ble veldig følsom. Ville ha mer bekreftelse og trengte å prate om oss to. Han sa han gjerne kunne vært i et forhold med meg om jeg ikke hadde hatt barn. Det gikk fra god stemning til at jeg plutselig begynte å gråte med tanken på å miste han. Han lo og jeg gråt. Er dette bare dumt av oss? Burde vi bare stoppe? Tenk om vi begge har litt følelser og hvorfor switchet han så om? 

Anonymkode: 1a04c...056

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...