AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Vi har kjent hverandre i 2år og hatt sex og kost oss med mye humor og gøy. Det pleier å gå ca 2 uker mellom hver gang vi ses, å jeg var fra begynnen helt klar over at det var casual/uforpliktende.. Han har aldri vist noen form for følelser før forrige gang vi var sammen, da spurte han om jeg var på tinder og datet andre og jeg sa ja. Han ville gjerne se alle de jeg hadde fått likes fra osv og fikk se mange jeg hadde pratet med. Rart til å være han, men så denne gang da vi traff hverandre var han helt annerledes. Han var mye mer tilbake, ga meg ingenting iforhold til han tidligere har vist. Vi koste oss som vanlig men jeg merker jeg ble veldig følsom. Ville ha mer bekreftelse og trengte å prate om oss to. Han sa han gjerne kunne vært i et forhold med meg om jeg ikke hadde hatt barn. Det gikk fra god stemning til at jeg plutselig begynte å gråte med tanken på å miste han. Han lo og jeg gråt. Er dette bare dumt av oss? Burde vi bare stoppe? Tenk om vi begge har litt følelser og hvorfor switchet han så om? Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
Grendel Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har kjent hverandre i 2år og hatt sex og kost oss med mye humor og gøy. Det pleier å gå ca 2 uker mellom hver gang vi ses, å jeg var fra begynnen helt klar over at det var casual/uforpliktende.. Han har aldri vist noen form for følelser før forrige gang vi var sammen, da spurte han om jeg var på tinder og datet andre og jeg sa ja. Han ville gjerne se alle de jeg hadde fått likes fra osv og fikk se mange jeg hadde pratet med. Rart til å være han, men så denne gang da vi traff hverandre var han helt annerledes. Han var mye mer tilbake, ga meg ingenting iforhold til han tidligere har vist. Vi koste oss som vanlig men jeg merker jeg ble veldig følsom. Ville ha mer bekreftelse og trengte å prate om oss to. Han sa han gjerne kunne vært i et forhold med meg om jeg ikke hadde hatt barn. Det gikk fra god stemning til at jeg plutselig begynte å gråte med tanken på å miste han. Han lo og jeg gråt. Er dette bare dumt av oss? Burde vi bare stoppe? Tenk om vi begge har litt følelser og hvorfor switchet han så om? Anonymkode: 1a04c...056 Selvfølgelig var det en kalddusj for ham å se alle dine flørter på Tinder. Det er ikke rart han ble satt ut av det. Det er heller ikke rart du fikk en emosjonell reaksjon når du merket at han mistet motivasjonen. Dere reagerer bare som mennesker. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Grendel skrev (6 timer siden): Selvfølgelig var det en kalddusj for ham å se alle dine flørter på Tinder. Det er ikke rart han ble satt ut av det. Det er heller ikke rart du fikk en emosjonell reaksjon når du merket at han mistet motivasjonen. Dere reagerer bare som mennesker. Greia er at jeg tror vi liker hverandre, bare ikke inmrømmer det 😅 Han sa tydelig forrige gang at han unnlot å bli kjent med ei pga han koste seg så med meg. Han sa også at han kunne vært med meg, men da helst at jeg ikke hadde barn fra før. Jeg klarte etterpå å si til han at jeg ikke helt var over en fyr på Tinder. Jeg såra han kanskje, vet ikke, men han snudde helt om. Ikke sur, men han sa at ok, vi lar det ligge det jeg skulle si. «Jeg kunne ikke falt for deg altså» Så ville han se hvor mange likes jeg fikk også, det ble litt mye for han. Igår var han mer kald og «sliten», å ikke like ivrig på å spørre meg. Sa også at jeg måtte bare ligge med hvem jeg ville. Han brydde seg ikke om det. Da ble jeg bare lei meg! Jeg vil jo ikke han skal si det. Han bladde også opp Tinder, han er jo der nå tydeligvis. Jeg er ikke der lengre og han spurte. Vi ligger jo sammen men føler kjemien er så ekstrem. Vi er tiltrukket av hverandre. Han kysser meg hver gang han ser meg. Hva syntes du jeg bør gjøre her? Vi oppfører oss ikke som 34åringer akkurat. Anonymkode: 1a04c...056 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Du forklare så levende😁Tinder må nok din kjæreste bare slutte med det er nok det best for dere begge to🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Sakura skrev (6 minutter siden): Du forklare så levende😁Tinder må nok din kjæreste bare slutte med det er nok det best for dere begge to🙂 Vi er ikke kjærester😃 men han vil ha det, på sikt. Han vil ha ett barn og lurte på om jeg ville ha. Jeg vet ikke, det virker som ham bryr seg litt. Men han syntes jeg gikk for mye inn på kjærlighet igår. Jeg vsr overtenkende og følsom, tålte lite. Vi skal se film neste gang så vi får se. Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er ikke kjærester😃 men han vil ha det, på sikt. Han vil ha ett barn og lurte på om jeg ville ha. Jeg vet ikke, det virker som ham bryr seg litt. Men han syntes jeg gikk for mye inn på kjærlighet igår. Jeg vsr overtenkende og følsom, tålte lite. Vi skal se film neste gang så vi får se. Anonymkode: 1a04c...056 Kan hende du er kun en "dukke" for han. Vet ikke hvor jeg fikk dette fra😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Sakura skrev (1 time siden): Kan hende du er kun en "dukke" for han. Vet ikke hvor jeg fikk dette fra😁 Huff. Det aldri godt å vite med menn. Jeg føler han liker meg da. Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva syntes du jeg bør gjøre her? Vi oppfører oss ikke som 34åringer akkurat. Anonymkode: 1a04c...056 Herrefred. SNAKK SAMMEN. Ikke bare tro og anta og gjette i vilden sky. 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Huff. Det aldri godt å vite med menn. Jeg føler han liker meg da. Anonymkode: 1a04c...056 Ja, litt mistenkelig han er på Tinder når han dater deg. De mennene som vil ha to eller flere damer som kjæreste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Lillemus skrev (1 time siden): Herrefred. SNAKK SAMMEN. Ikke bare tro og anta og gjette i vilden sky. Ja men ikke lett heller. Vil ikke miste vennskapet å det vi har. For all del, burde jo ta en prat. Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Sakura skrev (1 time siden): Ja, litt mistenkelig han er på Tinder når han dater deg. De mennene som vil ha to eller flere damer som kjæreste. Ja, han var ikke det før. Får jeg vite at han treffer ei annen ei så via Tinder, så stopper jeg å treffe han. Vi dater ikke, er uforpliktet, mem ser ikke vitsen i å ligge med flere? Jeg trenger ikke andre enn han. Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
Grendel Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Greia er at jeg tror vi liker hverandre, bare ikke inmrømmer det 😅 Han sa tydelig forrige gang at han unnlot å bli kjent med ei pga han koste seg så med meg. Han sa også at han kunne vært med meg, men da helst at jeg ikke hadde barn fra før. Jeg klarte etterpå å si til han at jeg ikke helt var over en fyr på Tinder. Jeg såra han kanskje, vet ikke, men han snudde helt om. Ikke sur, men han sa at ok, vi lar det ligge det jeg skulle si. «Jeg kunne ikke falt for deg altså» Så ville han se hvor mange likes jeg fikk også, det ble litt mye for han. Igår var han mer kald og «sliten», å ikke like ivrig på å spørre meg. Sa også at jeg måtte bare ligge med hvem jeg ville. Han brydde seg ikke om det. Da ble jeg bare lei meg! Jeg vil jo ikke han skal si det. Han bladde også opp Tinder, han er jo der nå tydeligvis. Jeg er ikke der lengre og han spurte. Vi ligger jo sammen men føler kjemien er så ekstrem. Vi er tiltrukket av hverandre. Han kysser meg hver gang han ser meg. Hva syntes du jeg bør gjøre her? Vi oppfører oss ikke som 34åringer akkurat. Anonymkode: 1a04c...056 Huff. Så vanskelig spørsmål. Tror du at dere kan ha en interessant samtale om 30 år? Kan du like å dere hverdagen med denne personen? 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, han var ikke det før. Får jeg vite at han treffer ei annen ei så via Tinder, så stopper jeg å treffe han. Vi dater ikke, er uforpliktet, mem ser ikke vitsen i å ligge med flere? Jeg trenger ikke andre enn han. Anonymkode: 1a04c...056 Det holder med en parter🙂du må nok reine med han møter noe damer på Tinder han trenger ikke. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Sakura skrev (10 minutter siden): Det holder med en parter🙂du må nok reine med han møter noe damer på Tinder han trenger ikke. Rart han ikke sletter Tinder, du må ta praten om hva han gjør på Tinder og deres fremtid sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Sakura skrev (7 timer siden): Rart han ikke sletter Tinder, du må ta praten om hva han gjør på Tinder og deres fremtid sammen. Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Lillemus skrev (33 minutter siden): Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge. Jeg slettet for noen uker siden og sa det til han. Virker som han skulle ta igjen nå med samme mynt. Han ville kanskje se om jeg brydde meg, noe han selfølgelig så. 🫣 Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai (endret) Lillemus skrev (8 timer siden): Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge. Da må hun og slette Tinder hun har slette. Endret 31. mai av Sakura 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 17.10): Det aldri godt å vite med menn. Dette utsagnet sier mest om hva slags menn du foretrekker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Lillemus skrev (21 timer siden): Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge. Jeg var der igår også. Han blir jo ei sol når han ser meg. Skriver etterpå at det alltid er godt å være med meg med et ❤️ Ikke godt å si, men kan se ut som han liker meg. Anonymkode: 1a04c...056 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.