Gå til innhold

Hvorfor så emosjonell med fast partner?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjent hverandre i 2år og hatt sex og kost oss med mye humor og gøy. Det pleier å gå ca 2 uker mellom hver gang vi ses, å jeg var fra begynnen helt klar over at det var casual/uforpliktende.. Han har aldri vist noen form for følelser før forrige gang vi var sammen, da spurte han om jeg var på tinder og datet andre og jeg sa ja. Han ville gjerne se alle de jeg hadde fått likes fra osv og fikk se mange jeg hadde pratet med. Rart til å være han, men så denne gang da vi traff hverandre var han helt annerledes. Han var mye mer tilbake, ga meg ingenting iforhold til han tidligere har vist. Vi koste oss som vanlig men jeg merker jeg ble veldig følsom. Ville ha mer bekreftelse og trengte å prate om oss to. Han sa han gjerne kunne vært i et forhold med meg om jeg ikke hadde hatt barn. Det gikk fra god stemning til at jeg plutselig begynte å gråte med tanken på å miste han. Han lo og jeg gråt. Er dette bare dumt av oss? Burde vi bare stoppe? Tenk om vi begge har litt følelser og hvorfor switchet han så om? 

Anonymkode: 1a04c...056

Videoannonse
Annonse
Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har kjent hverandre i 2år og hatt sex og kost oss med mye humor og gøy. Det pleier å gå ca 2 uker mellom hver gang vi ses, å jeg var fra begynnen helt klar over at det var casual/uforpliktende.. Han har aldri vist noen form for følelser før forrige gang vi var sammen, da spurte han om jeg var på tinder og datet andre og jeg sa ja. Han ville gjerne se alle de jeg hadde fått likes fra osv og fikk se mange jeg hadde pratet med. Rart til å være han, men så denne gang da vi traff hverandre var han helt annerledes. Han var mye mer tilbake, ga meg ingenting iforhold til han tidligere har vist. Vi koste oss som vanlig men jeg merker jeg ble veldig følsom. Ville ha mer bekreftelse og trengte å prate om oss to. Han sa han gjerne kunne vært i et forhold med meg om jeg ikke hadde hatt barn. Det gikk fra god stemning til at jeg plutselig begynte å gråte med tanken på å miste han. Han lo og jeg gråt. Er dette bare dumt av oss? Burde vi bare stoppe? Tenk om vi begge har litt følelser og hvorfor switchet han så om? 

Anonymkode: 1a04c...056

Selvfølgelig var det en kalddusj for ham å se alle dine flørter på Tinder. Det er ikke rart han ble satt ut av det. Det er heller ikke rart du fikk en emosjonell reaksjon når du merket at han mistet motivasjonen.

Dere reagerer bare som mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig var det en kalddusj for ham å se alle dine flørter på Tinder. Det er ikke rart han ble satt ut av det. Det er heller ikke rart du fikk en emosjonell reaksjon når du merket at han mistet motivasjonen.

Dere reagerer bare som mennesker.

Greia er at jeg tror vi liker hverandre, bare ikke inmrømmer det 😅 Han sa tydelig forrige gang at han unnlot å bli kjent med ei pga han koste seg så med meg. Han sa også at han kunne vært med meg, men da helst at jeg ikke hadde barn fra før.

Jeg klarte etterpå å si til han at jeg ikke helt var over en fyr på Tinder. Jeg såra han kanskje, vet ikke, men han snudde helt om. Ikke sur, men han sa at ok, vi lar det ligge det jeg skulle si. «Jeg kunne ikke falt for deg altså» Så ville han se hvor mange likes jeg fikk også, det ble litt mye for han.

Igår var han mer kald og «sliten», å ikke like ivrig på å spørre meg. Sa også at jeg måtte bare ligge med hvem jeg ville. Han brydde seg ikke om det. Da ble jeg bare lei meg! Jeg vil jo ikke han skal si det. Han bladde også opp Tinder, han er jo der nå tydeligvis. Jeg er ikke der lengre og han spurte. 

Vi ligger jo sammen men føler kjemien er så ekstrem. Vi er tiltrukket av hverandre. Han kysser meg hver gang han ser meg. 

Hva syntes du jeg bør gjøre her? Vi oppfører oss ikke som 34åringer akkurat. 

Anonymkode: 1a04c...056

Gjest Sakura
Skrevet

Du forklare så levende😁Tinder må nok din kjæreste bare slutte med det er nok det best for dere begge to🙂

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (6 minutter siden):

Du forklare så levende😁Tinder må nok din kjæreste bare slutte med det er nok det best for dere begge to🙂

Vi er ikke kjærester😃 men han vil ha det, på sikt. Han vil ha ett barn og lurte på om jeg ville ha. Jeg vet ikke, det virker som ham bryr seg litt. Men han syntes jeg gikk for mye inn på kjærlighet igår. Jeg vsr overtenkende og følsom, tålte lite. 

Vi skal se film neste gang så vi får se. 

Anonymkode: 1a04c...056

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er ikke kjærester😃 men han vil ha det, på sikt. Han vil ha ett barn og lurte på om jeg ville ha. Jeg vet ikke, det virker som ham bryr seg litt. Men han syntes jeg gikk for mye inn på kjærlighet igår. Jeg vsr overtenkende og følsom, tålte lite. 

Vi skal se film neste gang så vi får se. 

Anonymkode: 1a04c...056

Kan hende du er kun en  "dukke" for han. Vet ikke hvor jeg fikk dette fra😁

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Kan hende du er kun en  "dukke" for han. Vet ikke hvor jeg fikk dette fra😁

Huff. Det aldri godt å vite med menn. Jeg føler han liker meg da. 

Anonymkode: 1a04c...056

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva syntes du jeg bør gjøre her? Vi oppfører oss ikke som 34åringer akkurat. 

Anonymkode: 1a04c...056

Herrefred. SNAKK SAMMEN. Ikke bare tro og anta og gjette i vilden sky.

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Huff. Det aldri godt å vite med menn. Jeg føler han liker meg da. 

Anonymkode: 1a04c...056

Ja, litt mistenkelig han er på Tinder når han dater deg. De mennene som vil ha to eller flere damer som kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Herrefred. SNAKK SAMMEN. Ikke bare tro og anta og gjette i vilden sky.

Ja men ikke lett heller. Vil ikke miste vennskapet å det vi har. For all del, burde jo ta en prat. 

Anonymkode: 1a04c...056

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Ja, litt mistenkelig han er på Tinder når han dater deg. De mennene som vil ha to eller flere damer som kjæreste. 

Ja, han var ikke det før. Får jeg vite at han treffer ei annen ei så via Tinder, så stopper jeg å treffe han. Vi dater ikke, er uforpliktet, mem ser ikke vitsen i å ligge med flere? Jeg trenger ikke andre enn han. 

Anonymkode: 1a04c...056

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Greia er at jeg tror vi liker hverandre, bare ikke inmrømmer det 😅 Han sa tydelig forrige gang at han unnlot å bli kjent med ei pga han koste seg så med meg. Han sa også at han kunne vært med meg, men da helst at jeg ikke hadde barn fra før.

Jeg klarte etterpå å si til han at jeg ikke helt var over en fyr på Tinder. Jeg såra han kanskje, vet ikke, men han snudde helt om. Ikke sur, men han sa at ok, vi lar det ligge det jeg skulle si. «Jeg kunne ikke falt for deg altså» Så ville han se hvor mange likes jeg fikk også, det ble litt mye for han.

Igår var han mer kald og «sliten», å ikke like ivrig på å spørre meg. Sa også at jeg måtte bare ligge med hvem jeg ville. Han brydde seg ikke om det. Da ble jeg bare lei meg! Jeg vil jo ikke han skal si det. Han bladde også opp Tinder, han er jo der nå tydeligvis. Jeg er ikke der lengre og han spurte. 

Vi ligger jo sammen men føler kjemien er så ekstrem. Vi er tiltrukket av hverandre. Han kysser meg hver gang han ser meg. 

Hva syntes du jeg bør gjøre her? Vi oppfører oss ikke som 34åringer akkurat. 

Anonymkode: 1a04c...056

Huff. Så vanskelig spørsmål.

Tror du at dere kan ha en interessant samtale om 30 år? Kan du like å dere hverdagen med denne personen? 

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, han var ikke det før. Får jeg vite at han treffer ei annen ei så via Tinder, så stopper jeg å treffe han. Vi dater ikke, er uforpliktet, mem ser ikke vitsen i å ligge med flere? Jeg trenger ikke andre enn han. 

Anonymkode: 1a04c...056

Det holder med en parter🙂du må nok reine med han møter noe damer på Tinder han trenger ikke. 

Gjest Sakura
Skrevet
Sakura skrev (10 minutter siden):

Det holder med en parter🙂du må nok reine med han møter noe damer på Tinder han trenger ikke. 

Rart han ikke sletter Tinder, du må ta praten om hva han gjør på Tinder og deres fremtid sammen. 

Lillemus
Skrevet
Sakura skrev (7 timer siden):

Rart han ikke sletter Tinder, du må ta praten om hva han gjør på Tinder og deres fremtid sammen. 

Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (33 minutter siden):

Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge.

Jeg slettet for noen uker siden og sa det til han. Virker som han skulle ta igjen nå med samme mynt. Han ville kanskje se om jeg brydde meg, noe han selfølgelig så. 🫣

Anonymkode: 1a04c...056

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (8 timer siden):

Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge.

Da må hun og slette Tinder hun har slette.  

Endret av Sakura
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 17.10):

Det aldri godt å vite med menn.

Dette utsagnet sier mest om hva slags menn du foretrekker.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (21 timer siden):

Hva med henne? Hun er jo på Tinder selv også... At Tinder må slettes må jo gjelde dem begge.

Jeg var der igår også. Han blir jo ei sol når han ser meg. Skriver etterpå at det alltid er godt å være med meg med et ❤️ 

Ikke godt å si, men kan se ut som han liker meg. 

Anonymkode: 1a04c...056

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...