stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Den sangen er fin og det er jo sant, hva tenker du? DIN TANKE ER FRI Din tanke er fri Hvem tror du den finner. Den flykter forbi Slik skygger forsvinner. Den kan ikke brennes Av fiender kjennes :/: Og slik vil det alltid bli Din tanke er fri:/: Jeg tenker hva jeg vil Mitt ønske bestemmer. I stillhet blir det til, i ukjente drømmer. Min tanke og lengsel vil bryte hver stengsel. :/:Og slik vil det alltid bli Min tanke er fri:/: Og tvinges vi inn Bak jernslåtte dører. Da flykter den vind som tankene fører Fordi våre tanker Kan rive ned skranker. :/:Og slik vil det alltid bli Vår tanke er fri:/: 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jo den er jo fin den. Vi brukte å synge den på barneskolen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Glitter skrev (1 minutt siden): Jo den er jo fin den. Vi brukte å synge den på barneskolen. Ja det mener jeg vi gjorde og 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja det mener jeg vi gjorde og Kanskje den ble laget under andre verdenskrig eller noe slikt. Jeg skal spørre ChatGPT. BRB. Den norske utgaven ble utgitt i 1985. Endret 4 timer siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tankene mine har aldri vært fri. Tvangstanker og bekymringer. Skulle gjerne hatt frie tanker. Anonymkode: 9e5a3...c4d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): Kanskje den ble laget under andre verdenskrig eller noe slikt. Jeg skal spørre ChatGPT. BRB. Å gammel den da, mye gammelt som er fint og meningsfullt. 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tankene mine har aldri vært fri. Tvangstanker og bekymringer. Skulle gjerne hatt frie tanker. Anonymkode: 9e5a3...c4d Jeg har heller ikke frie tanker. Eller kanskje jeg har det, men har stemmer og de er ikke mye fri. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tankene mine har aldri vært fri. Tvangstanker og bekymringer. Skulle gjerne hatt frie tanker. Anonymkode: 9e5a3...c4d Ja det er vel noe men det men tanken på det er fin da. 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Å gammel den da, mye gammelt som er fint og meningsfullt. Den ble laget i 1980 og oversatt til norsk i 1985. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Glitter skrev (1 minutt siden): Den ble laget i 1980 og oversatt til norsk i 1985. Ok ikke så gammen da, mannen leser jo bare gamle bøker fra 1800 og 1900 tallet og det står om åndelige ting der og. 0 Siter
laban Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden https://no.wikipedia.org/wiki/Die_Gedanken_sind_frei 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden laban skrev (10 minutter siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Die_Gedanken_sind_frei Så gammel ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.