AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Inspirert av tråden om å gå til tidligere behandlet privat. Jeg har en nesten lik problemstilling. I hvert fall lurer jeg på om dette ville vært greit, for jeg tenkte deg var helt uhørt egentlig. Jeg ble for noen år siden utredet av en LIS som spesialiserte seg til allmennlege. Da vi var ferdig med utredningen sluttet han og begynte som fastlege på et annet legekontor i samme kommune som jeg bor. Jeg lekte med tanken da, på å sette meg på listen hans, men tenkte egentlig at det var helt, helt uhørt, nesten straffbart nærmest, og at han absolutt ikke ville hatt meg som pasient. Når jeg leste denne tråden jeg refererer til, lurer jeg på om det likevel ville ha vært ok? Anonymkode: 35f3d...999 0 Siter
LGLG Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Inspirert av tråden om å gå til tidligere behandlet privat. Jeg har en nesten lik problemstilling. I hvert fall lurer jeg på om dette ville vært greit, for jeg tenkte deg var helt uhørt egentlig. Jeg ble for noen år siden utredet av en LIS som spesialiserte seg til allmennlege. Da vi var ferdig med utredningen sluttet han og begynte som fastlege på et annet legekontor i samme kommune som jeg bor. Jeg lekte med tanken da, på å sette meg på listen hans, men tenkte egentlig at det var helt, helt uhørt, nesten straffbart nærmest, og at han absolutt ikke ville hatt meg som pasient. Når jeg leste denne tråden jeg refererer til, lurer jeg på om det likevel ville ha vært ok? Anonymkode: 35f3d...999 Jeg ser ikke noe galt i det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Selfølgelig kan du det! Anonymkode: 96029...247 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.