Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Skal dere ferie eller markere Pride? 

Endret av Sakura
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, skal ikke det her. 

Anonymkode: 35498...300

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, skal ikke det her. 

Ikke jeg heller🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Nei et sted går grensen for det tullet der.

Anonymkode: 4a416...66b

stjernestøv
Skrevet

Nei det er ikke noe her og gikk ikke i tog da det var her men støtter det da, bare ikke halvnakne menn i lær. 

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Ikke jeg heller🙂 

Ikke noe i mot saken og fint med homofile/lesbiske, men ikke noe tog eller feiring. 

slabbedask
Skrevet
1 hour ago, Sakura said:

Ser jeg ingen grunn til.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Sakura said:

Nei med fødselsrate på 1.4 barn per kvinne med norske verdier, er flere homofile det siste Norge trenger.

Folk får gjøre hva de vil, men de som bør hylles/holdes parade for, er de som får mange barn (med norske verdier), og det trengs 1 mann og 1 kvinne (med norske verdier) til for det.

Jakten etter "frihet" som eneste viktige verdi har ledet landet på ville veier, folk klarer ikke å skille at noe bør være lov, med at da skal det hylles og aksepteres og feires, det er to forskjellige ting.

Anonymkode: e4a61...283

Skrevet

Nei. Har aldri markert eller feiret det, og kommer heller aldri til å gjøre det. 

AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: da186...111

påskelilje
Skrevet

Ja, jeg skal finne frem pride-armbåndet mitt og pin'en min, som jeg kjøpte i fjor, og gå med det fremover ❤️. Regner med at jeg blir med på et arrangement, men her i byen er hovedmarkeringen i august, så jeg har ikke oversikt over hva som skjer her i juni.

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg skal finne frem pride-armbåndet mitt og pin'en min, som jeg kjøpte i fjor, og gå med det fremover ❤️. Regner med at jeg blir med på et arrangement, men her i byen er hovedmarkeringen i august, så jeg har ikke oversikt over hva som skjer her i juni.

Ja, for de kan jo ikke bare holde seg til juni måned...

Anonymkode: da186...111

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei med fødselsrate på 1.4 barn per kvinne med norske verdier, er flere homofile det siste Norge trenger.

Det blir ikke flere homofile ved at man feirer/markerer Pride!

Anonymkode: 616ff...913

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk får gjøre hva de vil, men de som bør hylles/holdes parade for, er de som får mange barn (med norske verdier), og det trengs 1 mann og 1 kvinne (med norske verdier) til for det.

Jakten etter "frihet" som eneste viktige verdi har ledet landet på ville veier, folk klarer ikke å skille at noe bør være lov, med at da skal det hylles og aksepteres og feires, det er to forskjellige ting.

Har du glemt å ta medisinene dine idag, anonymtroll?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei et sted går grensen for det tullet der.

Anonymkode: 4a416...66b

Jeg ble bare nysgjerrig, siden du skriver det tullet der, du mener at grensen går ved å feire eller markere pride? Før det er det ikke tull? 

Anonymkode: 83c5a...f01

AnonymBruker
Skrevet

Et lite pride-flagg står i vinduskarmen året rundt. Jeg ønsker meg et balkongflagg og et armbånd. Jeg er ikke med på noen arrangement, men jeg kunne tenkt meg å vært med på paraden om jeg hadde orket. 

Anonymkode: 83c5a...f01

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg går ikke med pride flagg eller flagger. Jeg har en søster som er lesbisk og for henne er det en stor greie. Jeg har selvfølgelig ikke noe imot pride. Men synes selve paraden er for seksualisert. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det blir ikke flere homofile* ved at man feirer/markerer Pride!

Anonymkode: 616ff...913

Jo* (flere som har partner av samme kjønn) fordi majoriteten av LGBT folkene er BI-seksuelle, og kan gå beggge veier, både rett vei og feil vei, så alt handler om hvilke mennesker de møter i livet, og dersom du promoterer at biseksuelle skal møte andre biseksuelle/homofile, vil de statistisk mye oftere ende opp i homofile par.

Tenk en biseksuell person som dater 99% av samme kjønn og 1% av motsatt kjønn, statistisk vil han ende opp i homofilt par.

Tenk en biseksuell person som dater 1% av samme kjønn og 99% av motsatt kjønn, statistisk vil han ende opp i hetrofilt par.

Personen er den samme, utfallet er helt forskjellig.

1 hour ago, psykedeliker said:

Har du glemt å ta medisinene dine idag, anonymtroll?

Vet ikke om du er midisnert nok til å forstå enkel logikk 🧐, men svaret over gjelder deg også. Dersom du er uenig i substansen i det jeg skrev, utdyp. Men regner ikke med det, problemer ditt er at fakta ikke bryr seg om dine følelser 😶‍🌫️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...