Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Jøss, det var litt overraskende. Eller er det egentlig det?

Jeg håper det stemmer i alle fall.

Ja, det var litt overraskende i følge NRK så er dette slik. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Jøss, det var litt overraskende. Eller er det egentlig det?

Jeg håper det stemmer i alle fall.

Du håper det stemmer? Hvorfor det? Personlig synes jeg det er urovekkende. 

Anonymkode: da186...111

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan vel ikke stemme.. Er det virkelig like mange lesbiske par som heterofile par som får barn? Verden er gal...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Personlig synes jeg det er urovekkende. 

Ikke like mange i antall.

Andelen lesbiske par som får barn er omtrent like stor som andelen ulikekjønnede par. Så det er omtrent like sannsynlig at et par får barn sammen, på tvers av kjønn. 

Så finnes det jo langt flere heterofile par, så selv om f.eks. 70% av begge par-typer får barn, blir jo ikke antallet likt.

Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 13.14):

Det smarteste er å forby homofili. Da blir samfunnet kvitt det. Se bare på flere muslimske land, der er det forbudt, og der er det visst ingen homofile. Hvis ingen får lov til å være homofile, så forsvinner det jo av seg selv. Enkelt og greit.

Anonymkode: 616ff...913

Hvor ignorant kan man bli? Tror du ikke det er homofile i muslimske land? Hvem var det IS (dine meningsfeller) kastet i døden fra hustakene da? Tror du homofili kan velges bort??? 

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (11 minutter siden):

Hvor ignorant kan man bli? Tror du ikke det er homofile i muslimske land? Hvem var det IS (dine meningsfeller) kastet i døden fra hustakene da? Tror du homofili kan velges bort??? 

Tror det du siterer er ironisk ment..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...