Musikk Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Jøss, det var litt overraskende. Eller er det egentlig det? Jeg håper det stemmer i alle fall. Ja, det var litt overraskende i følge NRK så er dette slik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Jøss, det var litt overraskende. Eller er det egentlig det? Jeg håper det stemmer i alle fall. Du håper det stemmer? Hvorfor det? Personlig synes jeg det er urovekkende. Anonymkode: da186...111 0 Siter
laban Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan vel ikke stemme.. Er det virkelig like mange lesbiske par som heterofile par som får barn? Verden er gal... Anonymkode: da186...111 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Personlig synes jeg det er urovekkende. Ikke like mange i antall. Andelen lesbiske par som får barn er omtrent like stor som andelen ulikekjønnede par. Så det er omtrent like sannsynlig at et par får barn sammen, på tvers av kjønn. Så finnes det jo langt flere heterofile par, så selv om f.eks. 70% av begge par-typer får barn, blir jo ikke antallet likt. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 13.14): Det smarteste er å forby homofili. Da blir samfunnet kvitt det. Se bare på flere muslimske land, der er det forbudt, og der er det visst ingen homofile. Hvis ingen får lov til å være homofile, så forsvinner det jo av seg selv. Enkelt og greit. Anonymkode: 616ff...913 Hvor ignorant kan man bli? Tror du ikke det er homofile i muslimske land? Hvem var det IS (dine meningsfeller) kastet i døden fra hustakene da? Tror du homofili kan velges bort??? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Worrisome_plenty skrev (11 minutter siden): Hvor ignorant kan man bli? Tror du ikke det er homofile i muslimske land? Hvem var det IS (dine meningsfeller) kastet i døden fra hustakene da? Tror du homofili kan velges bort??? Tror det du siterer er ironisk ment.. Anonymkode: da186...111 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.