krøll9 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mener ikke å si at det er noe sykelig med det, men et fenomen i alle fall. Har altså så konstante mange tankestrømmer gående. Eviglange monologer og analyser av alt mulig rart. Føler jeg kommer frem til masse greier også, er jo ikke halvgærent det 😆 Er ikke noe rart ved det sånn innholdsmessig, bare som sagt evigvarende. Men altså. Bare merker at jeg må dempe det litt rl fordi jeg prater for mye. Og trangen er ekte. Har noe å si til hviket som helst tema 😝🤠Det skal mye kraft til å la være. Jeg fikk jo nylig bipolar 2 diagnosen fjernet, og det var ok. Men er tider som dette igjen, når jeg kjenner at jeg må dempe meg, at jeg lurer. Men så tenker jeg at det kan være rett og slett for mye kaffe også? Nå vet jeg at jeg skal tidlig opp i morgen også og tenker at det hadde vært lurt å sove. Tatt imovane igjen første gang på mange uker, kanskje måneder - husker ikke sist. Sto opp før seks i dag og de fleste andre dager denne uka, jeg sovner ikke før utpå natta. Er gira på dagen, men skal si jeg kjenner meg passe ødelagt imellom slaga sånn rent kroppslig, så er ikke akkurat slik at jeg har økt energi heller. Litt sånn ødelagt duracell- en som fortsetter å gå, men dessverre ikke føler seg sånn uovervinnelig hele tiden, men faktisk kjenner at det muligens er punga dekk, men kjører videre allikevel (meg i sånn to uker forleden🤭 - orker ikke se etter altså. Det blir bad News ). Men sånn helt seriøst. Det er en slik fungering som er. Videre går det hele veien uansett. Og i grunnen ønsker jeg vel bare å drodle. Et ekte problem er det jo ikke akkurat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.