AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Noen ganger (spesielt nå siste par dager) har jeg fått en gnagende følelse av at noen her inne sender pm til hverandre og diskuterer meg negativt. Anonymkode: 98e92...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Er det basert på noe mer konkret enn bare en følelse? Sliter du med paranoia ellers? Anonymkode: e126d...a0b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai 13 minutes ago, AnonymBruker said: Noen ganger (spesielt nå siste par dager) har jeg fått en gnagende følelse av at noen her inne sender pm til hverandre og diskuterer meg negativt. Anonymkode: 98e92...5f9 Diskuterer helt sikkert en anonym bruker. Garantert. Anonymkode: 348fd...851 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det basert på noe mer konkret enn bare en følelse? Sliter du med paranoia ellers? Anonymkode: e126d...a0b Har ikke bevis annet enn at noen oppfører seg annerledes og rart mot meg. Jeg kjenner det liksom inni meg at det kan stemme, basert på andres væremåte mot meg. Mange tanker. Ja, jeg har vært plaget av paranoia innimellom. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Diskuterer helt sikkert en anonym bruker. Garantert. Anonymkode: 348fd...851 Du skjønner ikke at man nesten må skrive som anonym om dette? Vil jo ikke at folk skal få enda mer å si om meg. Vil ikke oute meg selv. Men de som kjenner seg truffet kan jo tenke litt over det. Anonymkode: 98e92...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har ikke bevis annet enn at noen oppfører seg annerledes og rart mot meg. Jeg kjenner det liksom inni meg at det kan stemme, basert på andres væremåte mot meg. Mange tanker. Ja, jeg har vært plaget av paranoia innimellom. Anonymkode: 98e92...5f9 Høres ut som paranoide tanker, ja. Anonymkode: e126d...a0b 0 Siter
XbellaX Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Noen ganger (spesielt nå siste par dager) har jeg fått en gnagende følelse av at noen her inne sender pm til hverandre og diskuterer meg negativt. Anonymkode: 98e92...5f9 Det er et sykdomstegn og du bør iverksette tiltak (slik som øke medisiner i samråd med lege f.eks). 1 Siter
Glitter Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Høres ut som paranoia og ikke noe reelt. Hvorfor skulle noen prate negativt om deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai XbellaX skrev (2 timer siden): Det er et sykdomstegn og du bør iverksette tiltak (slik som øke medisiner i samråd med lege f.eks). Ja, det er nok et sykdomstegn. Fint å få det bekreftet, for det hjelper meg til å forstå meg selv nå. Jeg skal ta det opp med legen. Anonymkode: 98e92...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Glitter skrev (Akkurat nå): Høres ut som paranoia og ikke noe reelt. Hvorfor skulle noen prate negativt om deg? Er ikke 100% paranoid da. Er bare sterke, ubehagelige, redde tanker og følelser. Jeg skal ta det opp med legen. Anonymkode: 98e92...5f9 0 Siter
Glitter Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke 100% paranoid da. Er bare sterke, ubehagelige, redde tanker og følelser. Jeg skal ta det opp med legen. Anonymkode: 98e92...5f9 Gjør det. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen ganger (spesielt nå siste par dager) har jeg fått en gnagende følelse av at noen her inne sender pm til hverandre og diskuterer meg negativt. Anonymkode: 98e92...5f9 Du overdriver nok kjære deg🙂ingen diskutere noe på pm her🙂det gjør nå ikke jeg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, det er nok et sykdomstegn. Fint å få det bekreftet, for det hjelper meg til å forstå meg selv nå. Jeg skal ta det opp med legen. Anonymkode: 98e92...5f9 Kudos til deg. Fin måte å bruke et nettforum på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.