AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Noen ganger (spesielt nå siste par dager) har jeg fått en gnagende følelse av at noen her inne sender pm til hverandre og diskuterer meg negativt. Anonymkode: 98e92...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Er det basert på noe mer konkret enn bare en følelse? Sliter du med paranoia ellers? Anonymkode: e126d...a0b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden 13 minutes ago, AnonymBruker said: Noen ganger (spesielt nå siste par dager) har jeg fått en gnagende følelse av at noen her inne sender pm til hverandre og diskuterer meg negativt. Anonymkode: 98e92...5f9 Diskuterer helt sikkert en anonym bruker. Garantert. Anonymkode: 348fd...851 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det basert på noe mer konkret enn bare en følelse? Sliter du med paranoia ellers? Anonymkode: e126d...a0b Har ikke bevis annet enn at noen oppfører seg annerledes og rart mot meg. Jeg kjenner det liksom inni meg at det kan stemme, basert på andres væremåte mot meg. Mange tanker. Ja, jeg har vært plaget av paranoia innimellom. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Diskuterer helt sikkert en anonym bruker. Garantert. Anonymkode: 348fd...851 Du skjønner ikke at man nesten må skrive som anonym om dette? Vil jo ikke at folk skal få enda mer å si om meg. Vil ikke oute meg selv. Men de som kjenner seg truffet kan jo tenke litt over det. Anonymkode: 98e92...5f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har ikke bevis annet enn at noen oppfører seg annerledes og rart mot meg. Jeg kjenner det liksom inni meg at det kan stemme, basert på andres væremåte mot meg. Mange tanker. Ja, jeg har vært plaget av paranoia innimellom. Anonymkode: 98e92...5f9 Høres ut som paranoide tanker, ja. Anonymkode: e126d...a0b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.