AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja og når en behandler dem dårlig tilbake da tåler dem det ikke. Hvorfor er det slik? Anonymkode: d738b...454 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Du skriver veldig vagt og da blir det vanskelig å gi et godt svar. 1. Det kan være at man ikke blir behandlet dårlig og at man feiltolker situasjonen. 2. Det kan være at man behandler andre dårligere enn man selv blir behandlet dårlig. 3. Det kan være vedkommende mangler selvinnsikt. Som regel er det ikke en god løsning og behandle andre dårlig tilbake. Det er da få som liker å bli behandlet dårlig uansett. Da er det bedre å faktisk kommunisere og fortelle at man ble såret/sint av måten vedkommende behandlet deg på. Å svare igjen eskalerer bare situasjonen og har større sjanse for å ødelegge relasjonen for alltid. Anonymkode: 2117e...507 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Da er det bedre å faktisk kommunisere og fortelle at man ble såret/sint av måten vedkommende behandlet deg på. Det er enda bedre å fortelle hva personen har gjort feil, slik at vedkommende har mulighet til å endre sin adferd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (28 minutter siden): Det er enda bedre å fortelle hva personen har gjort feil, slik at vedkommende har mulighet til å endre sin adferd. Det forutsetter at det er vedkommende som har gjort feil. Etter min erfaring handler slike ting ofte om miskommunikasjon. Det er mange måter å ta opp slike ting på. Noen måter gjør det lettere å avslutte på en fin måte slik at relasjonen kan fortsette. Andre måter har større sjanser for å føre til at situasjonen eskalerer og det blir vanskeligere å få til en god relasjon fremover. Så da er spørsmålet hva man selv ønsker. Anonymkode: 2117e...507 0 Siter
LGLG Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja og når en behandler dem dårlig tilbake da tåler dem det ikke. Hvorfor er det slik? Anonymkode: d738b...454 Kan du gi noen eksempler? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja og når en behandler dem dårlig tilbake da tåler dem det ikke. Hvorfor er det slik? Anonymkode: d738b...454 Jeg syns ikke noen skal behandle hverandre dårlig, dessverre er noen mennesker sånn og tror de vet best om alt. Det beste er å bare jatte med syns jeg og sier de 1+1 er 3 så helt greit for min del. Jeg orker ikke gå inn i konflikter, vil ha fred og ro. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Jeg syns ikke noen skal behandle hverandre dårlig, dessverre er noen mennesker sånn og tror de vet best om alt. Det beste er å bare jatte med syns jeg og sier de 1+1 er 3 så helt greit for min del. Jeg orker ikke gå inn i konflikter, vil ha fred og ro. Jeg har diskutert saken i en annen gruppe i et forum, jeg fikk bra med svar derfra. Anonymkode: d738b...454 0 Siter
stjernestøv Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har diskutert saken i en annen gruppe i et forum, jeg fikk bra med svar derfra. Anonymkode: d738b...454 Fint for deg det da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.