stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ville dere anbefalt meg å lese psykoanalysen av Freud for å forstå meg selv bedre? Har lest den før men likte Jung sine bøker bedre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg synes heller du skal kjøpe deg noen få fine vårblomster og gjøre uteområdet deres klar til sommeren. Noe håndfast og konkret. Ikke mer inne i hodet- aktiviteter. Spyl verandaen, sett ut og fiks stoler og benker. 3 Siter
stjernestøv Skrevet 56 minutter siden Forfatter Skrevet 56 minutter siden XbellaX skrev (2 minutter siden): Jeg synes heller du skal kjøpe deg noen få fine vårblomster og gjøre uteområdet deres klar til sommeren. Noe håndfast og konkret. Ikke mer inne i hodet- aktiviteter. Spyl verandaen, sett ut og fiks stoler og benker. Ja men jeg tenker om kvelden når jeg legger meg, så har vi jo Adler hm. Ja trenger å gjøre noe fysisk om dagene, det har du rett i. Mannen har jo plantet ute men det er et område jeg kan plante på og, kan jo gjøre det. Nei er for mye i hodet mitt, det er sant. 0 Siter
XbellaX Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden (endret) stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ja men jeg tenker om kvelden når jeg legger meg, så har vi jo Adler hm. Ja trenger å gjøre noe fysisk om dagene, det har du rett i. Mannen har jo plantet ute men det er et område jeg kan plante på og, kan jo gjøre det. Nei er for mye i hodet mitt, det er sant. Nå som du er så inne i ditt eget hode vil det hjelpe deg mer å gjøre noe helt konkret. Du trenger litt mer balanse, fokuser derfor utover fremfor innover. (Jeg sier for all del ikke at du ikke skal lese bøker, men du har så mye tankestrømmer akkurat nå at jeg ville ventet litt med den type litteratur). Endret 48 minutter siden av XbellaX 1 Siter
stjernestøv Skrevet 46 minutter siden Forfatter Skrevet 46 minutter siden XbellaX skrev (Akkurat nå): Nå som du er så inne i ditt eget hode vil det hjelpe deg mer å gjøre noe helt konkret. Du trenger litt mer balanse, fokuser derfor litt utover fremfor innover. (Jeg sier for all del ikke at du ikke skal lese bøker, men du har så mye tankestrømmer akkurat nå at jeg ville ventet litt med den type litteratur). Ja det har du helt rett i, i morgen er det ut på tur med sykepleier så det er da noe. Ja blåser i psykiatri og begynner på himmelske samtaler for det er lettleste bøker og trenger å forstå litt mer av livet akkurat nå, ikke bare å forstå meg selv men alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.