Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Ville dere anbefalt meg å lese psykoanalysen av Freud for å forstå meg selv bedre? Har lest den før men likte Jung sine bøker bedre. 

Videoannonse
Annonse
XbellaX
Skrevet

Jeg synes heller du skal kjøpe deg noen få fine vårblomster og gjøre uteområdet deres klar til sommeren. Noe håndfast og konkret. Ikke mer inne i hodet- aktiviteter. Spyl verandaen, sett ut og fiks stoler og benker. 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (2 minutter siden):

Jeg synes heller du skal kjøpe deg noen få fine vårblomster og gjøre uteområdet deres klar til sommeren. Noe håndfast og konkret. Ikke mer inne i hodet- aktiviteter. Spyl verandaen, sett ut og fiks stoler og benker. 

Ja men jeg tenker om kvelden når jeg legger meg, så har vi jo Adler hm. Ja trenger å gjøre noe fysisk om dagene, det har du rett i. Mannen har jo plantet ute men det er et område jeg kan plante på og, kan jo gjøre det. Nei er for mye i hodet mitt, det er sant. 

XbellaX
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Ja men jeg tenker om kvelden når jeg legger meg, så har vi jo Adler hm. Ja trenger å gjøre noe fysisk om dagene, det har du rett i. Mannen har jo plantet ute men det er et område jeg kan plante på og, kan jo gjøre det. Nei er for mye i hodet mitt, det er sant. 

Nå som du er så inne i ditt eget hode vil det hjelpe deg mer å gjøre noe helt konkret. Du trenger litt mer balanse, fokuser derfor utover fremfor innover. (Jeg sier for all del ikke at du ikke skal lese bøker, men du har så mye tankestrømmer akkurat nå at jeg ville ventet litt med den type litteratur). 

Endret av XbellaX
stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Nå som du er så inne i ditt eget hode vil det hjelpe deg mer å gjøre noe helt konkret. Du trenger litt mer balanse, fokuser derfor litt utover fremfor innover. (Jeg sier for all del ikke at du ikke skal lese bøker, men du har så mye tankestrømmer akkurat nå at jeg ville ventet litt med den type litteratur). 

Ja det har du helt rett i, i morgen er det ut på tur med sykepleier så det er da noe. Ja blåser i psykiatri og begynner på himmelske samtaler for det er lettleste bøker og trenger å forstå litt mer av livet akkurat nå, ikke bare å forstå meg selv men alt. 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (2 timer siden):

Nå som du er så inne i ditt eget hode vil det hjelpe deg mer å gjøre noe helt konkret. Du trenger litt mer balanse, fokuser derfor utover fremfor innover. (Jeg sier for all del ikke at du ikke skal lese bøker, men du har så mye tankestrømmer akkurat nå at jeg ville ventet litt med den type litteratur). 

Det er jo det den boken jeg holder på med forklarer meg og så du er på linje med henne :) Det må være balanse i alt. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har jo lært at vi er her for å lære men i himmelske samtaler står det at vi er her for å skape, Gud vil jo oppleve alle aspekter av livet og er i oss alle. Før var Gud bare et lys som opplevde ingenting så ble det big bang og Gud delte seg opp og ble til oss alle, og det finnes bare to følelser alt stammer fra...frykt og kjærlighet. så hvordan vil vi leve livet vårt og hva vil vi skape? Og i frykt eller kjærlighet? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...