AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Synes det er en super gjeng med i år. Veldig gøy å se. Anonymkode: ab811...cd5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Så noen sesonger men ble lei, det samme om og om igjen jo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai stjernestøv skrev (29 minutter siden): Så noen sesonger men ble lei, det samme om og om igjen jo. Har kanskje sett en sesong før så ikke sett det så mye. Så jeg synes det var kjekt. Og fine folk som er med i år. Anonymkode: ab811...cd5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har kanskje sett en sesong før så ikke sett det så mye. Så jeg synes det var kjekt. Og fine folk som er med i år. Anonymkode: ab811...cd5 Ok da så 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det er en super gjeng med i år. Veldig gøy å se. Anonymkode: ab811...cd5 Har det begynt en ny sesong nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Lillemus skrev (16 minutter siden): Har det begynt en ny sesong nå? Nei, er ferdig. Usikker når det gikk. Men nyeste. Anonymkode: ab811...cd5 1 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, er ferdig. Usikker når det gikk. Men nyeste. Anonymkode: ab811...cd5 Vi har sett alle sesongene ja, både kjendisversjonene og Tropp-versjonene, liker dem godt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni begynner å bli lei norske reality serier, det er jo det samme hele tiden i 200 sesonger 😕 Anonymkode: ac524...e66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni UtakknemligDiva skrev (På 1.6.2026 den 22.56): har vurdert å melde meg på er du litt sporty og sånn av deg ? Anonymkode: ac524...e66 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.