AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Privat betalt diagnostisering og behandling av adhd/ Asperger/bipolar synes vanlig. Men jeg har aldri hørt tilsvarende om schizofreni. Jeg kunne tenke meg å gå til en slik. Spesielt for å prøve ny medisin, da jeg fungerer langt fra optimalt… Anonymkode: 6c2d9...d89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Privat betalt diagnostisering og behandling av adhd/ Asperger/bipolar synes vanlig. Men jeg har aldri hørt tilsvarende om schizofreni. Jeg kunne tenke meg å gå til en slik. Spesielt for å prøve ny medisin, da jeg fungerer langt fra optimalt… Anonymkode: 6c2d9...d89 En privat psykiater er spesialist... Anonymkode: a7f9e...153 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): En privat psykiater er spesialist... Anonymkode: a7f9e...153 Hen spør om superspesialist Anonymkode: a8d8b...d4e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hen spør om superspesialist Anonymkode: a8d8b...d4e Korrekt. En vanlig psykiater vet man ikke hva har jobbet mest med. Hvis dette ikke finnes regner jeg med at det er fordi svhizofrene regnes som en kjøpesvak gruppe. Det finnes sikkert private som er superkunnskapsrike, men jeg vet jo ikke hvem. Om du skulle vite om noen i Oslo @nachnoo vil jeg gjerne vite det. Anonymkode: 6c2d9...d89 0 Siter
Trinity80 Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) I ditt tilfelle ville jeg valgt en klinikk fremfor enkeltstående psykiater. Da kan man få hjelp etter behov og man kan få teamhjelp. Enkeltstående psykiatere er det flere av. Hvor i landet søker du? I Oslo kan man kontakte disse og finne en som har erfaring med psykoselidelser: https://www.legelisten.no/psykiatere/Oslo Endret 1. juni av Trinity80 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om du skulle vite om noen i Oslo @nachnoo vil jeg gjerne vite det. Nei, jeg vet dessverre ikke om noen som driver spesielt mye med schizofreni. Men Lars Tanum er blant de aller beste i Norge på farmakoterapi. Du vil sikkert få meget god hjelp av han. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni nachnoo skrev (1 time siden): Nei, jeg vet dessverre ikke om noen som driver spesielt mye med schizofreni. Men Lars Tanum er blant de aller beste i Norge på farmakoterapi. Du vil sikkert få meget god hjelp av han. Takk for tipset. Anonymkode: 6c2d9...d89 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.