Gå til innhold

Finnes det private superspesialister på schizofreni?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Privat betalt diagnostisering og behandling av adhd/ Asperger/bipolar synes vanlig. Men jeg har aldri hørt tilsvarende om schizofreni. Jeg kunne tenke meg å gå til en slik. Spesielt for å prøve ny medisin, da jeg fungerer langt fra optimalt…

Anonymkode: 6c2d9...d89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Privat betalt diagnostisering og behandling av adhd/ Asperger/bipolar synes vanlig. Men jeg har aldri hørt tilsvarende om schizofreni. Jeg kunne tenke meg å gå til en slik. Spesielt for å prøve ny medisin, da jeg fungerer langt fra optimalt…

En privat psykiater er spesialist...

Anonymkode: a7f9e...153

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En privat psykiater er spesialist...

Anonymkode: a7f9e...153

Hen spør om superspesialist

Anonymkode: a8d8b...d4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hen spør om superspesialist

Anonymkode: a8d8b...d4e

Korrekt. En vanlig psykiater vet man ikke hva har jobbet mest med.

Hvis dette ikke finnes regner jeg med at det er fordi svhizofrene regnes som en kjøpesvak gruppe. Det finnes sikkert private som er superkunnskapsrike, men jeg vet jo ikke hvem. Om du skulle vite om noen i Oslo @nachnoo vil jeg gjerne vite det.

Trinity80
Skrevet (endret)

I ditt tilfelle ville jeg valgt en klinikk fremfor enkeltstående psykiater. Da kan man få hjelp etter behov og man kan få teamhjelp. Enkeltstående psykiatere er det flere av. Hvor i landet søker du?

I Oslo kan man kontakte disse og finne en som har erfaring med psykoselidelser:

https://www.legelisten.no/psykiatere/Oslo

Endret av Trinity80
nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om du skulle vite om noen i Oslo @nachnoo vil jeg gjerne vite det.

Nei, jeg vet dessverre ikke om noen som driver spesielt mye med schizofreni. Men Lars Tanum er blant de aller beste i Norge på farmakoterapi. Du vil sikkert få meget god hjelp av han.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Nei, jeg vet dessverre ikke om noen som driver spesielt mye med schizofreni. Men Lars Tanum er blant de aller beste i Norge på farmakoterapi. Du vil sikkert få meget god hjelp av han.

Takk for tipset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...