AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Jeg har lest at riktig søvn er viktig ved bp. Jeg har sovet lite i helgen, aktivert etter ny terapi, og i dag er jeg fortvilet og dårlig. Har i utgangspunktet en depresjon. Anonymkode: 01839...a13 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Det er nok individuelt. Dessuten, hva er høna og egget: Får man en ny episode fordi man har sovet dårlig, eller sover man dårlig fordi man er inne i en episode? Personlig ville jeg ikke krisemaksimert etter to netter med dårlig søvn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Drømmeautomat skrev (13 minutter siden): Det er nok individuelt. Dessuten, hva er høna og egget: Får man en ny episode fordi man har sovet dårlig, eller sover man dårlig fordi man er inne i en episode? Personlig ville jeg ikke krisemaksimert etter to netter med dårlig søvn. Nei, jeg tåler det. Selv om jeg er fortvilet og veldig trist. Anonymkode: 01839...a13 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.