AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Jeg gjør det, gnager skikkelig på det. Det er slitsomt. Anonymkode: 2ed9b...7b4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjør det, gnager skikkelig på det. Det er slitsomt. Anonymkode: 2ed9b...7b4 Ikke i Rl men tenker på alt jeg ikke burde skrive om her inne, er introvert i RL og der veier jeg mer mine ord. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Litt for ofte. Er du også deprimert? Anonymkode: 849ed...866 0 Siter
GT1 Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Ja, overtenker alt jeg sier og gjør. Har blitt litt bedre etter at jeg økte Fontex fra 20 til 40mg. Tror den virker på sosial angst ( dette er jeg diagnostisert med i tillegg til schizoaffektiv). 1 Siter
Glitter Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Jo av og til. Men så har jeg sagt og gjort mye rart da. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Ja jeg tenker mye på det. Også tenker jeg på sjansene jeg ikke tok da jeg var populær blandt jentene på skolen i videregående. Jeg hadde mange sjanser jeg ikke tok. Men det har nok mye med sykdommen å gjøre. Jeg trøster meg med at jeg i alle fall i hvertfall har hatt kjærester i 20 årene. At jeg var tøff nok til å ta ett hint da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Av og til, men ender opp med å gi blanke i det Får ikke gjort noe med det uansett. Anonymkode: 67a7d...b94 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.