AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Altså det jeg mener at jeg kunne ønske at behandler var med å tenkte høyt rundt problemstillingen. Men iom at de jobber privat vil de ikke legge noen føringer? Gjelder eventuelt avbrytelse av terapien pga høy aktivering/smerte mellom timene. Anonymkode: 8c2ad...31e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså det jeg mener at jeg kunne ønske at behandler var med å tenkte høyt rundt problemstillingen. Men iom at de jobber privat vil de ikke legge noen føringer? Gjelder eventuelt avbrytelse av terapien pga høy aktivering/smerte mellom timene. Anonymkode: 8c2ad...31e Med mindre pasienten er på en eller annen for for tvungen behandling, så vil det alltid være pasientens eget valg om den vil fortsette i behandling. Selvfølgelig skal behandler kunne være med å tenke høyt rundt dette, men til slutt er det pasienten selv som velger om det vil møte opp, eller avslutte. Behandler vil kunne komme med innspill, men behandler vil ikke kunne ta det valget for deg. Anonymkode: 97829...000 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altså det jeg mener at jeg kunne ønske at behandler var med å tenkte høyt rundt problemstillingen. Men iom at de jobber privat vil de ikke legge noen føringer? Gjelder eventuelt avbrytelse av terapien pga høy aktivering/smerte mellom timene. Anonymkode: 8c2ad...31e Hvis det var du som skrev om traumeterapi for et par dager siden, er svaret fortsatt: Fortsett med samme hyppighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.