AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg sliter med å sovne for tiden. Er forelsket i noen, men vi har ikke hatt tid til å møtes for tida. Så får jeg lyst på kvelden, og drømmer drømmer om en fremtid om ting vi skal gjøre sammen, om jeg er hans og han min. Så kommer tanken om at det vil aldri skje og jeg vil ende opp med knust hjerte. Føler at hvis jeg bare fikk hatt sex fått nærhet, så ville kroppen ha roet seg ned en gang. Men kroppen min vil ha nien der hele tiden, ha sex hele tiden. Så prøver å gjøre det selv, men det hjelper minimalt. Hørtes dette normalt eller bipolar ut? Det stjeler min søvn, lysten på nærhet, bekymring.. Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter med å sovne for tiden. Er forelsket i noen, men vi har ikke hatt tid til å møtes for tida. Så får jeg lyst på kvelden, og drømmer drømmer om en fremtid om ting vi skal gjøre sammen, om jeg er hans og han min. Så kommer tanken om at det vil aldri skje og jeg vil ende opp med knust hjerte. Føler at hvis jeg bare fikk hatt sex fått nærhet, så ville kroppen ha roet seg ned en gang. Men kroppen min vil ha nien der hele tiden, ha sex hele tiden. Så prøver å gjøre det selv, men det hjelper minimalt. Hørtes dette normalt eller bipolar ut? Det stjeler min søvn, lysten på nærhet, bekymring.. Anonymkode: ab531...bf9 Er du hypoman? Anonymkode: b041a...26c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du hypoman? Anonymkode: b041a...26c Tror ikke det, men hvordan skal jeg vite det? Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke det, men hvordan skal jeg vite det? Anonymkode: ab531...bf9 Har du ikke lært deg varseltegn av behandler? Anonymkode: b041a...26c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du ikke lært deg varseltegn av behandler? Anonymkode: b041a...26c Sikkert fordi vedkommende kanskje ikke har bipolar. Anonymkode: c6257...782 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du ikke lært deg varseltegn av behandler? Anonymkode: b041a...26c Joda har lært meg å se etter varselstegn, men usikker hva varselsegnene egentlig er. Hva er sikre varselstegn hvis jeg går ut i fra at jeg har bipolar lidelse 1? Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sikkert fordi vedkommende kanskje ikke har bipolar. Anonymkode: c6257...782 Så hvorfor tror hen at hen er bipolar på grunnlag av dette? Anonymkode: b041a...26c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda har lært meg å se etter varselstegn, men usikker hva varselsegnene egentlig er. Hva er sikre varselstegn hvis jeg går ut i fra at jeg har bipolar lidelse 1? Anonymkode: ab531...bf9 Har du hatt mani? Anonymkode: b041a...26c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Joda har lært meg å se etter varselstegn, men usikker hva varselsegnene egentlig er. Hva er sikre varselstegn hvis jeg går ut i fra at jeg har bipolar lidelse 1? Anonymkode: ab531...bf9 Du har lært deg varseltegn men er usikker på hva de er? Har du lært deg varseltegnene eller ikke? Anonymkode: eaf6f...79d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du hatt mani? Anonymkode: b041a...26c Usikker. Jeg kom på en kreativ idé på jobb for å løse et problem. Vært noe obsessivt forelsket to tre ganger i livet sånn at jeg ble heeelt gal. En gang invitert fremmed hjem til meg fordi jeg var kåt. Truffet menn fra dating apper for date. Psykologen mente tydeligvis dette var mani. Jeg ser det ikke helt. Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har lært deg varseltegn men er usikker på hva de er? Har du lært deg varseltegnene eller ikke? Anonymkode: eaf6f...79d Ja hva kan de være da? Gi meg noen tips?Joda har vært på kurs..vi så i fellesskap på det med tegn. Tror ikke jeg har noe tegn, med mindre det jeg har allerede beskrevet er tegn og det var jo spørsmålet. Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja hva kan de være da? Gi meg noen tips?Joda har vært på kurs..vi så i fellesskap på det med tegn. Tror ikke jeg har noe tegn, med mindre det jeg har allerede beskrevet er tegn og det var jo spørsmålet. Anonymkode: ab531...bf9 Du så i fellesskap på tegn, men husker det ikke da, er det det du mener? Hvorfor slår du det ikke opp? Jeg vet ikke om du har mani jeg men om jeg var deg er jo symptomene på det det første jeg hadde sjekka. Anonymkode: eaf6f...79d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Usikker. Jeg kom på en kreativ idé på jobb for å løse et problem. Vært noe obsessivt forelsket to tre ganger i livet sånn at jeg ble heeelt gal. En gang invitert fremmed hjem til meg fordi jeg var kåt. Truffet menn fra dating apper for date. Psykologen mente tydeligvis dette var mani. Jeg ser det ikke helt. Anonymkode: ab531...bf9 Høres helt vanlig og normalt ut for meg. Anonymkode: c6257...782 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du så i fellesskap på tegn, men husker det ikke da, er det det du mener? Hvorfor slår du det ikke opp? Jeg vet ikke om du har mani jeg men om jeg var deg er jo symptomene på det det første jeg hadde sjekka. Anonymkode: eaf6f...79d Jeg ønsket bare å høre om det jeg beskrev i innlegget hørtes normalt ut eller ikke. Vil en normal person uten bipolar kunne si "dette høres ut som det er innafor normalen" eller ikke? Uten å snakke om noe beredskapsplaner. Fordi jeg er overbevist bipolar diagnosen er satt på feil grunnlag. Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsket bare å høre om det jeg beskrev i innlegget hørtes normalt ut eller ikke. Vil en normal person uten bipolar kunne si "dette høres ut som det er innafor normalen" eller ikke? Hvis jeg hadde lest dette uten at ordet bipolar var nevnt i det hele tatt, så ville jeg ikke automatisk tenkt at dette var bipolart. Si mitt svar er: Ja, dette er nok også noe folk uten bipolar kunne opplevd. Men når jeg vet at du har bipolar og du sier du sover lite, ser ut til å være hyperseksuell og har et oppheng i en person så er det også lett å tenke at bipolar spiller inn. Hvis du mener bipolar-diagnosen er feil kan du be om en ny vurdering hos en annen behandler. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Drømmeautomat skrev (31 minutter siden): Hvis jeg hadde lest dette uten at ordet bipolar var nevnt i det hele tatt, så ville jeg ikke automatisk tenkt at dette var bipolart. Si mitt svar er: Ja, dette er nok også noe folk uten bipolar kunne opplevd. Men når jeg vet at du har bipolar og du sier du sover lite, ser ut til å være hyperseksuell og har et oppheng i en person så er det også lett å tenke at bipolar spiller inn. Hvis du mener bipolar-diagnosen er feil kan du be om en ny vurdering hos en annen behandler. Hmm men da kan jo helt normale ting bli tolket som mani eller hypomani. Anonymkode: ab531...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hmm men da kan jo helt normale ting bli tolket som mani eller hypomani. Anonymkode: ab531...bf9 slik er vel tilfelle med alle diagnoser . enkeltvis betyr ikke symptomene noe, men samlet sammen gir de en diagnose. Anonymkode: eaf6f...79d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.