AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Hvis du skal på ferie i sommer, hvor skal du på ferie? Jeg skal til kristiansand i dyreparken med venninne og hennes barn. Mulig det blir en tur til i sommer. Anonymkode: 522ac...38a 0 Siter
Sjø Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Her blir det en del fjellturer i nærområdet, har foreløpig ikke planlagt å reise vekk men skal ikke se bort i fra at det kan skje. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis du skal på ferie i sommer, hvor skal du på ferie? Jeg skal til kristiansand i dyreparken med venninne og hennes barn. Mulig det blir en tur til i sommer. Anonymkode: 522ac...38a Så hyggelig! Jeg skal bare gå noen turer sammen med mannen min. Anonymkode: bd178...424 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Har vært en på tur med color line til Kiel sammen med datter og barnebarnet. Det ble en fin tur. Vi hadde to lugarer med dør mellom, så 05.30 hver dag ble jeg vekket av barnebarnet med et blidt ; god morgen mommo. Det var veldig koselig. Det blir også noen helger hos et kjært familiemedlem og hans familie, som jeg er så heldig å ha god kontakt med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Vi har lyst til å ta Havila/Hurtigruten et stykke nordover, hoppe av og være på et sted 2-3 netter og så ta Havila/Hurtigruten hjem igjen. Så blir det en tur til det faste stedet i Sverige, vi har vært der noen dager nesten hvert år siden 2014. Vi er vanedyr! 😆 Og noen turer på hytta og kos hjemme da. 🥰 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Lillemus skrev (41 minutter siden): Vi har lyst til å ta Havila/Hurtigruten et stykke nordover, hoppe av og være på et sted 2-3 netter og så ta Havila/Hurtigruten hjem igjen. Så blir det en tur til det faste stedet i Sverige, vi har vært der noen dager nesten hvert år siden 2014. Vi er vanedyr! 😆 Og noen turer på hytta og kos hjemme da. 🥰 Over 5 timer her inne😮bor du her? som du så frekt skreiv til meg før i dag. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg skal først på et helgeretreat her i området. Så skal samboer og jeg på en 3-4 dagers telttur, muligens til Telemark eller Setesdal. Så skal jeg på cruise i Hellas med min sønn. Så blir det en ny og lengre telttur til Sverige sammen med samboer. Tett program denne sommeren og mye å glede seg til. 1 Siter
Vendi Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) Ingen spesielle planer foreløpig. På en måte lever vi jo litt som i en kronisk unntakstilstand hjemme iom at mannen er alvorlig syk. I fjor tok jeg meg et par dagers ferie aleine i en by i nærheten. Det var utrolig fint for meg. Kanskje tar jeg en sånn tur denne sommeren også. Det er godt å komme litt bort av og til. Endret 2. juni av Vendi 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sakura skrev (1 time siden): Over 5 timer her inne😮bor du her? som du så frekt skreiv til meg før i dag. 5 timer? Hva snakker du om? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sakura skrev (1 time siden): Over 5 timer her inne😮bor du her? som du så frekt skreiv til meg før i dag. Var det ikke du som dreiv å kalte noen dum i samme tråd? Anonymkode: 7503b...efa 0 Siter
laban Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) Sakura skrev (1 time siden): Over 5 timer her inne😮bor du her? som du så frekt skreiv til meg før i dag. Hvis det går 5 timer mellom to innlegg man skriver, trenger man ikke ha vært her i alle de 5 timene sammenhengende. @Lillemus skrev ikke "bor du her", men "tror du vi bor her inne?" Det var nok fordi det kunne virke som om du trodde ingen ville lese det du skrev, fordi du ikke hadde fått respons etter fire minutter. Men jeg tror egentlig du mente at det ikke var noen vits i å legge ut lenker, fordi ingen var interessert uansett. Begge deler er feiloppfatninger: Innlegg blir lest, men det er meningsløst å trekke fram ting fra media uten lenke til saken. Og det er minst like meningsløst å ta det personlig hvis man ikke får "likes" eller svar, det kan være tilfeldig. Endret 2. juni av laban 3 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni laban skrev (27 minutter siden): Hvis det går 5 timer mellom to innlegg man skriver, trenger man ikke ha vært her i alle de 5 timene sammenhengende. @Lillemus skrev ikke "bor du her", men "tror du vi bor her inne?" Det var nok fordi det kunne virke som om du trodde ingen ville lese det du skrev, fordi du ikke hadde fått respons etter fire minutter. Men jeg tror egentlig du mente at det ikke var noen vits i å legge ut lenker, fordi ingen var interessert uansett. Begge deler er feiloppfatninger: Innlegg blir lest, men det er meningsløst å trekke fram ting fra media uten lenke til saken. Og det er minst like meningsløst å ta det personlig hvis man ikke får "likes" eller svar, det kan være tilfeldig. Da sier vi det. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Var det ikke du som dreiv å kalte noen dum i samme tråd? Anonymkode: 7503b...efa Jo, jeg kan skrive hva jeg vil på lik linje som deg og andre her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sakura skrev (Akkurat nå): Jo, jeg kan skrive hva jeg vil på lik linje som deg og andre her. Du kaller lillemus frekk kun fordi hun stilte deg et spørsmål. Mens du selv satt og kalte andre dum? Synes du det er å ha en god tone her inne? Anonymkode: 7503b...efa 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Lillemus skrev (42 minutter siden): 5 timer? Hva snakker du om? 5 timer logget på ser du er aktiv🤣 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kaller lillemus frekk kun fordi hun stilte deg et spørsmål. Mens du selv satt og kalte andre dum? Synes du det er å ha en god tone her inne? Anonymkode: 7503b...efa Har ikke jeg en god tone? få deg nick du heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sakura skrev (Akkurat nå): 5 timer logget på ser du er aktiv🤣 om en svarer på et innlegg kl 12 på dagen og kl 23 på kvelden. betyr ikke det at man har vært online i 11 timer ...... Anonymkode: 7503b...efa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sakura skrev (Akkurat nå): Har ikke jeg en god tone? få deg nick du heller. Nei, jeg synes ikke det når du svarer dette: "Er du så dum at du ikke kan gå in på tv2.no og lese selv. " det er IKKE å ha en god tone. Anonymkode: 7503b...efa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sakura skrev (3 minutter siden): 5 timer logget på ser du er aktiv🤣 Hvordan ser du om noen er aktiv? Anonymkode: 7fcac...8b0 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan ser du om noen er aktiv? Anonymkode: 7fcac...8b0 Logget på🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.