AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Hvis du skal på ferie i sommer, hvor skal du på ferie? Jeg skal til kristiansand i dyreparken med venninne og hennes barn. Mulig det blir en tur til i sommer. Anonymkode: 522ac...38a 0 Siter
Sjø Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Her blir det en del fjellturer i nærområdet, har foreløpig ikke planlagt å reise vekk men skal ikke se bort i fra at det kan skje. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis du skal på ferie i sommer, hvor skal du på ferie? Jeg skal til kristiansand i dyreparken med venninne og hennes barn. Mulig det blir en tur til i sommer. Anonymkode: 522ac...38a Så hyggelig! Jeg skal bare gå noen turer sammen med mannen min. Anonymkode: bd178...424 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Har vært en på tur med color line til Kiel sammen med datter og barnebarnet. Det ble en fin tur. Vi hadde to lugarer med dør mellom, så 05.30 hver dag ble jeg vekket av barnebarnet med et blidt ; god morgen mommo. Det var veldig koselig. Det blir også noen helger hos et kjært familiemedlem og hans familie, som jeg er så heldig å ha god kontakt med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.