AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Har alltid bodd i gård, men vært velsignet med stille naboer. Har nå en med barn/baby som kastet leker i gulvet som smeller noe voldsomt. Er jo jeg som har ett problem, folk må jo få leve i leiligheter. Har tynnslitte nerver og lurer på hvordan jeg bør takle dette best? Kan ikke flytte på bygda🙂. Bruker mye støykansellerende hodetelefoner, men vet ikke om det er så lurt, blir sikkert mer lydsensitiv av det. Anonymkode: bdc9c...8ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg er også veldig lydsensitiv og strever med naboene som lager lyd. Før gikk jeg med ørepropper hele tiden. Nå har jeg sakte drevet med eksponering, begynte med 30 minutter uten ørepropper og har så gradvis økt. Noen dager er det lett, andre blir jeg veldig sliten, og noen ganger må jeg bruke ørepropper. Min mening er altså at det for meg ble bedre med eksponering men at jeg nok alltid kommer til å være mer sensitiv enn andre. Anonymkode: cfceb...9d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har alltid bodd i gård, men vært velsignet med stille naboer. Har nå en med barn/baby som kastet leker i gulvet som smeller noe voldsomt. Er jo jeg som har ett problem, folk må jo få leve i leiligheter. Har tynnslitte nerver og lurer på hvordan jeg bør takle dette best? Kan ikke flytte på bygda🙂. Bruker mye støykansellerende hodetelefoner, men vet ikke om det er så lurt, blir sikkert mer lydsensitiv av det. Anonymkode: bdc9c...8ef det er det dummeste du gjør fordi du blir bare enda mer sensitiv av det. bare vær der og så blir du vant til det med tida Anonymkode: 4320f...211 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er det dummeste du gjør fordi du blir bare enda mer sensitiv av det. bare vær der og så blir du vant til det med tida Anonymkode: 4320f...211 Takk, er det jeg tror er der beste. Får høy puls og skvetter når de høye lydene kommer, men får tenke på at det er bare normale lyder. Har tatt meg i å sitte å lytte, det absolutt værste man kan gjøre. Får prøve å venne meg til det. Hvis noen har tips er det bare å komme med. Husker meg selv som barn løpe rundt i leiligheten, bråkte noe voldsomt. Fikk riktignok klager da. Anonymkode: bdc9c...8ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Er en mellomting mellom å bo i byen og naboer på alle kanter/i samme bygning og det å gå på landet. Flytt i et nabolag et kvarter unna byen. Anonymkode: 31c61...60b 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg har vært plaget med det samme, men trøst deg med at barnet snart bli eldee og slutter med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.