AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni For noen måneder siden hadde jeg det skikkelig vanskelig, var akutt suicidal og sendte derfor melding til behandler og hun kom da hjem til meg. Men da skjedde det noe litt rart, for jeg klarte ikke slutte å tulle og le (det er vel min måte å takle det å ha det vanskelig på?). Behandler lo også med meg. Hun sa hun lurte på om det var rett eller ikke av henne og le men synes det var vanskelig å holde seg seriøs. En ting vi lo av f.eks var at jeg sa at jeg ikke hadde lyst på legevakten og behandler spurte da "hva hvis de sier at du må komme ellers så sender de politiet med tvang" og da sa jeg "da stikker vi av" og det ble til en inside joke om at vi skulle ta bilen til flyplassen og virkelig stikke. Er dette egentlig veldig dumt eller er det ok i en slik situasjon å le litt? Anonymkode: 5ea22...efa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For noen måneder siden hadde jeg det skikkelig vanskelig, var akutt suicidal og sendte derfor melding til behandler og hun kom da hjem til meg. Men da skjedde det noe litt rart, for jeg klarte ikke slutte å tulle og le (det er vel min måte å takle det å ha det vanskelig på?). Behandler lo også med meg. Hun sa hun lurte på om det var rett eller ikke av henne og le men synes det var vanskelig å holde seg seriøs. En ting vi lo av f.eks var at jeg sa at jeg ikke hadde lyst på legevakten og behandler spurte da "hva hvis de sier at du må komme ellers så sender de politiet med tvang" og da sa jeg "da stikker vi av" og det ble til en inside joke om at vi skulle ta bilen til flyplassen og virkelig stikke. Er dette egentlig veldig dumt eller er det ok i en slik situasjon å le litt? Anonymkode: 5ea22...efa Ingenting er feil. Man reagerer slik man gjør. Jeg har en venninne som ler og blåser ting bort i behandling. Jeg er stikk motsatt. Vi er alle ulike. Anonymkode: ffc1d...e11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ingenting er feil. Man reagerer slik man gjør. Jeg har en venninne som ler og blåser ting bort i behandling. Jeg er stikk motsatt. Vi er alle ulike. Anonymkode: ffc1d...e11 Takk for at du deler. Jeg følte meg rar og dum der og da, men skal forsøke tenke at ingenting er feil. Anonymkode: 5ea22...efa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk for at du deler. Jeg følte meg rar og dum der og da, men skal forsøke tenke at ingenting er feil. Anonymkode: 5ea22...efa Du gjorde ingenting galt💕 Anonymkode: ffc1d...e11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for at du deler. Jeg følte meg rar og dum der og da, men skal forsøke tenke at ingenting er feil. Anonymkode: 5ea22...efa Hva tenker du at er feil? Er du redd for å bli gjennomskuet at du ikke var suicidal? Anonymkode: f4ef9...304 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Det kalle jeg galgenhumor og mener det er en måte å takle de kjipeste tingene på. 0 Siter
nachnoo Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg hadde med en pasient til ECT. Da anestesilegen kom, spurte pasienten om han ville høre en god vits. Jeg måtte argumentere litt for at ECT var nødvendig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni nachnoo skrev (1 time siden): Jeg hadde med en pasient til ECT. Da anestesilegen kom, spurte pasienten om han ville høre en god vits. Jeg måtte argumentere litt for at ECT var nødvendig. Litt på siden, men kan man måtte ta ECT på tvang? Anonymkode: ffc1d...e11 0 Siter
nachnoo Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt på siden, men kan man måtte ta ECT på tvang? Anonymkode: ffc1d...e11 Teoretisk ja. Om det står om liv. Men jeg har aldri opplevd det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva tenker du at er feil? Er du redd for å bli gjennomskuet at du ikke var suicidal? Anonymkode: f4ef9...304 Nei, jeg var virkelig suicidal. Tenkte bare på om det var feil å le over noe så seriøst. Dorthe skrev (9 timer siden): Det kalle jeg galgenhumor og mener det er en måte å takle de kjipeste tingene på. Galgenhumor ja, akkurat. nachnoo skrev (5 timer siden): Jeg hadde med en pasient til ECT. Da anestesilegen kom, spurte pasienten om han ville høre en god vits. Jeg måtte argumentere litt for at ECT var nødvendig. Såpass. Anonymkode: 5ea22...efa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg inviterte legen som skrev meg inn akutt på champagnefrokost morgenen etter. Det ville hun gjerne ha, og vi lo litt av det alle sammen som var der (legen, og to fra akutt hjemmebehandlingsteam som kjørte meg dit). Anonymkode: 89cb7...164 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.