AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Før jeg ble innlagt fulgtes jeg opp av to kollegaer og mens jeg var innlagt bestemte jeg meg for at jeg ønsket å avslutte dem før jeg senere ombestemte meg. Hun ene tok kontakt med en gang mens hun andre har jeg ikke hørt fra på lenge nå. Jeg tenker det er rimlig å tenke at hun ikke vil følge meg opp lenger? Anonymkode: 31721...46b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Før jeg ble innlagt fulgtes jeg opp av to kollegaer og mens jeg var innlagt bestemte jeg meg for at jeg ønsket å avslutte dem før jeg senere ombestemte meg. Hun ene tok kontakt med en gang mens hun andre har jeg ikke hørt fra på lenge nå. Jeg tenker det er rimlig å tenke at hun ikke vil følge meg opp lenger? Anonymkode: 31721...46b Er dette på DPS poliklinikk? Mulig den ene behandleren representerer begge to? Anonymkode: 51f13...344 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette på DPS poliklinikk? Mulig den ene behandleren representerer begge to? Anonymkode: 51f13...344 Nei, det er i kommunen. Har alltid hatt oppfølging av begge (hver sin dag) i løpet av en uke. Anonymkode: 31721...46b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er i kommunen. Har alltid hatt oppfølging av begge (hver sin dag) i løpet av en uke. Anonymkode: 31721...46b Hun vil følge deg opp, men kanskje hun har glemt å svare deg. Anonymkode: 51f13...344 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun vil følge deg opp, men kanskje hun har glemt å svare deg. Anonymkode: 51f13...344 Hun har glemt av hele meg. Anonymkode: 31721...46b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Er det viktig for deg at noen ansatte i helsevesenet bryr seg om deg? Anonymkode: 82cdd...e39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det viktig for deg at noen ansatte i helsevesenet bryr seg om deg? Anonymkode: 82cdd...e39 Ikke akkurat at de bryr seg, det er bare sårt å bli droppet på denne måten. Anonymkode: 31721...46b 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun ene tok kontakt med en gang mens hun andre har jeg ikke hørt fra på lenge nå. Jeg tenker det er rimlig å tenke at hun ikke vil følge meg opp lenger? Anonymkode: 31721...46b Har du fått negativt svar på SMS-en? Om nei, så er det kun din fantasi som løper løpsk. Se til å send den SMS-en - du fikk t.o.m. bistand til formulering, om jeg husker rett. Kollegaen du nå beskylder for å ikke ville ha noe med deg å gjøre, har sagt at hun gjerne vil møte deg, "ta en kaffe eller noe". Det er bare å gi en lyd. Initiativet ligger nå hos deg. Du vet også egentlig at hun vil ha kontakt med deg. Benytt anledningen til å gi deg selv en ny erfaring. Gjør motstand mot velkjente tankemønster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.