Gå til innhold

Er dette en tvangstanke? (Om å ta overdose på alle medisinene mine)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste året har kommunen oppbevart medisinene mine fordi jeg har vært redd for å ta overdose. For noen uker siden fikk jeg tilbake ansvaret og det har gått bra hittil, men nå nettopp fikk jeg opp ett bilde/en tanke om at "Jeg kan kan ta overdose på alle medisinene mine nå". Jeg ville ikke sagt at jeg er suicidal nå eller ønsker å dø på noen måte. Er det en tvangstanke da?

Anonymkode: 31b7a...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siste året har kommunen oppbevart medisinene mine fordi jeg har vært redd for å ta overdose. For noen uker siden fikk jeg tilbake ansvaret og det har gått bra hittil, men nå nettopp fikk jeg opp ett bilde/en tanke om at "Jeg kan kan ta overdose på alle medisinene mine nå". Jeg ville ikke sagt at jeg er suicidal nå eller ønsker å dø på noen måte. Er det en tvangstanke da?

Nei, vil ikke si det. 

Anonymkode: b600e...aa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, vil ikke si det. 

Hm. Hva er det da? Bare en vanlig tanke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hm. Hva er det da? Bare en vanlig tanke?

Ja, det mener jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

vanlig tanke, men fortsetter det i denne banen må du være obs.

Anonymkode: 8b4a1...2cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

vanlig tanke, men fortsetter det i denne banen må du være obs.

Være obs på hva da?

Skrevet

Være obs på hva da?

hva tror du at du bør være obs på?

Skrevet

hva tror du at du bør være obs på?

Jeg var bare usikker på om du mente at jeg burde være obs på at det kunne bli til tvangstanker eller om det kunne bli til reelle selvmordstanker? Eventuelt noe annet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var bare usikker på om du mente at jeg burde være obs på at det kunne bli til tvangstanker eller om det kunne bli til reelle selvmordstanker? Eventuelt noe annet?

at det kan være tvangstankene som kommer tilbake ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

at det kan være tvangstankene som kommer tilbake ?

Skjønner. Takk for svar! Jeg håper det bare var et tilfeldig blaff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...