Gå til innhold

Noen som vil snakke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsøker å avlede meg selv fra vanskelige tanker og snakker gjerne om hva som helst.

Anonymkode: 108c3...ff4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne bare lagt meg for å sove nå men er ikke trøtt nok, så da blir chatting nest beste løsning.

Skrevet

Kan snakke litt med deg jeg ❤️ Hva har du gjort i dag da? Jeg har ikke gjort annet enn et besøk hos fastlegen og litt husarbeid. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen favorittserier? Jeg er begynt å se på the Pitt på HBO, veldig bra sykehusserie :) 

Anonymkode: e0698...53e

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (Akkurat nå):

Kan snakke litt med deg jeg ❤️ Hva har du gjort i dag da? Jeg har ikke gjort annet enn et besøk hos fastlegen og litt husarbeid. 

Så hyggelig, det setter jeg pris på ❤️ Jeg har bare hatt besøk av pedagog fra kommunen og vært på butikken og handlet. Det vil si det er de eneste fornuftige tingene jeg har fått gjort. Har ellers brukt mye tid her inne og sett på netflix. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du noen favorittserier? Jeg er begynt å se på the Pitt på HBO, veldig bra sykehusserie :) 

Nei, har ingen favoritter akkurat nå. Jeg har også sett litt på The Pitt, og synes den var bra. Også Euphoria men synes de gamle sesongene var bedre der. Akkurat nå ser jeg på XO, Kitty (egentlig en ungdomsserie men synes det er koselig likevel å se så). :)

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så hyggelig, det setter jeg pris på ❤️ Jeg har bare hatt besøk av pedagog fra kommunen og vært på butikken og handlet. Det vil si det er de eneste fornuftige tingene jeg har fått gjort. Har ellers brukt mye tid her inne og sett på netflix. 

Det var da noen fornuftige ting det ja :) Kan jeg spørre hva slags pedagog fra kommunen som var hos deg? Er det en sånn vanlig "samtalepartner", bare vedkommende er pedagog? Godt du kan avlede litt med Netflix og dol :)

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (5 minutter siden):

Det var da noen fornuftige ting det ja :) Kan jeg spørre hva slags pedagog fra kommunen som var hos deg? Er det en sånn vanlig "samtalepartner", bare vedkommende er pedagog? Godt du kan avlede litt med Netflix og dol :)

Ja, det er en sånn vanlig "samtalepartner", fra psykiatritjenesten. De har bare ansatt litt uvanlige folk. Eller det blir vel litt feil å si uvanlige, men mange av de har annen utdannelse enn typisk sykepleier og vernepleier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er en sånn vanlig "samtalepartner", fra psykiatritjenesten. De har bare ansatt litt uvanlige folk. Eller det blir vel litt feil å si uvanlige, men mange av de har annen utdannelse enn typisk sykepleier og vernepleier. 

Skjønner. Ja, man hører om mye "rart" av utdannelser på slike "samtalepartnere" i kommunen, men også på DPS. Har hørt om barnehagelærer og prest blant annet. 

Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Ja, man hører om mye "rart" av utdannelser på slike "samtalepartnere" i kommunen, men også på DPS. Har hørt om barnehagelærer og prest blant annet. 

Ja, der er jo mye forskjellig. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk i starten men hun er veldig grei å snakke med og jeg har innsett litt at kjemi og personen bak er viktigere enn stillingstittelen. 

Skrevet

Ja, der er jo mye forskjellig. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk i starten men hun er veldig grei å snakke med og jeg har innsett litt at kjemi og personen bak er viktigere enn stillingstittelen. 

Så bra :)

Skrevet

Så bra :)

Ja. Hun er kanskje litt utradisjonell noen ganger men det er nå greit nok :) Hva gjør du på i kveld da? Jeg hører på musikk mens jeg skriver her, tenkte logge av å lese bok etter hvert (Uperfekt, våg å vise hvem du er) så den på biblioteket og tenkte jeg burde lese den ettersom jeg er veldig perfeksjonist og sjeldent våger vise hvem jeg virkelig er.

Skrevet

Ja. Hun er kanskje litt utradisjonell noen ganger men det er nå greit nok :) Hva gjør du på i kveld da? Jeg hører på musikk mens jeg skriver her, tenkte logge av å lese bok etter hvert (Uperfekt, våg å vise hvem du er) så den på biblioteket og tenkte jeg burde lese den ettersom jeg er veldig perfeksjonist og sjeldent våger vise hvem jeg virkelig er.

Jeg sitter i stua mens et dyreprogram surrer og går på TV. Det er filmet fra verdensrommet (satelitt) av dyr nede på jorden. Håper boka kan være til hjelp for deg. 

Skrevet (endret)

Svart på dumme spørsmål på forum i dag som har blitt stilt meg🤣eks: Franske jenten Lyhanna (11) som er savnet😢her må folk ha LINK få å gidde å lese om henne. Dette er nyhet i dag på Tv2.no. Ok, for meg jeg skal legge ut link om nye hendelser😀

Endret av Sakura
Skrevet

Jeg sitter i stua mens et dyreprogram surrer og går på TV. Det er filmet fra verdensrommet (satelitt) av dyr nede på jorden. Håper boka kan være til hjelp for deg. 

Høres interessant ut. Ja, jeg håper også det... Er stort sett egentlig ikke så fan av selvhjelpsbøker men det var noe med den som gav meg lyst til å lese den :)

Skrevet

Høres interessant ut. Ja, jeg håper også det... Er stort sett egentlig ikke så fan av selvhjelpsbøker men det var noe med den som gav meg lyst til å lese den :)

Ja, hvis temaet appellerer så er det vel bare å forsøke :)

Nå tenker jeg at jeg tar kvelden. Håper du får sove nå etterhvert. Lykke til med alt du står i ❤️

Skrevet
Sakura skrev (4 minutter siden):

Svart på dumme spørsmål på forum i dag som har blitt stilt meg🤣eks: Franske jenten Lyhanna (11) som er savnet😢her må folk ha LINK få å gidde å lese om henne. Dette er nyhet i dag på Tv2.no som jeg skriv og navne hennes.  

Leit hun er savnet. 

Vendi skrev (1 minutt siden):

Ja, hvis temaet appellerer så er det vel bare å forsøke :)

Nå tenker jeg at jeg tar kvelden. Håper du får sove nå etterhvert. Lykke til med alt du står i ❤️

Takk for det, ha en god natt og sov godt :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leit hun er savnet. 

Takk for det, ha en god natt og sov godt :)

Er far til hennes venninne/venn som har mulig bortført henne😢ellers så har jeg sett litt på TV og husarbeid i dag. 

Skrevet
Sakura skrev (15 minutter siden):

Svart på dumme spørsmål på forum i dag som har blitt stilt meg🤣eks: Franske jenten Lyhanna (11) som er savnet😢her må folk ha LINK få å gidde å lese om henne. Dette er nyhet i dag på Tv2.no. Ok, for meg jeg skal legge ut link om nye hendelser😀

Uff for en fæl sak det hørtes ut som!  Jeg finner ikke saken på nettsiden her ? https://www.tv2.no/nyheter/ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei, har ingen favoritter akkurat nå. Jeg har også sett litt på The Pitt, og synes den var bra. Også Euphoria men synes de gamle sesongene var bedre der. Akkurat nå ser jeg på XO, Kitty (egentlig en ungdomsserie men synes det er koselig likevel å se så). :)

Jeg liker den VELDIG godt. Euphoria denne sesongen er bare møkk, orket ikke se ferdig. Har du noen sånne skikkelige comfort shows, som går på repeat hele tiden? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...