AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Eller kan det være flere riktige? Jeg ble sammen med mannen min som ung og jeg tenker at han er den eneste. (Selv om vi har det vanskelig). Anonymkode: 80564...616 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nei, jeg tenker ikke at det finnes bare én. Anonymkode: 5f239...d46 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Eller kan det være flere riktige? Jeg ble sammen med mannen min som ung og jeg tenker at han er den eneste. (Selv om vi har det vanskelig). Anonymkode: 80564...616 Nei, jeg har funnet kjærligheten for andre gang, så jeg tror definitivt ikke at det finnes kun en. Men jeg håper og tror at denne gangen vil det vare til en av oss ikke lever lengre. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Forestillingen om Den Ene er kun en mental konstruksjon. 0 Siter
Ekstra Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Eller kan det være flere riktige? Jeg ble sammen med mannen min som ung og jeg tenker at han er den eneste. (Selv om vi har det vanskelig). Anonymkode: 80564...616 Har aldri tenkt at det kun er én rett. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, men jeg har tenkt at hvis jeg skulle miste samboer, så ville det ha blitt vanskelig å finne en som er like bra for meg. Tror ikke jeg hadde forsøkt heller. Hadde heller vært alene resten av livet. 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg vil tro det er mange. Jeg begynte å tenke på hvor stor andel som kunne vært "riktig", men det er vanskelig å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.