Gå til innhold

Tenker du at det er kun en riktig livspartner for deg?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller kan det være flere riktige? Jeg ble sammen med mannen min som ung og jeg tenker at han er den eneste. (Selv om vi har det vanskelig).

Anonymkode: 80564...616

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tenker ikke at det finnes bare én. 

Anonymkode: 5f239...d46

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Eller kan det være flere riktige? Jeg ble sammen med mannen min som ung og jeg tenker at han er den eneste. (Selv om vi har det vanskelig).

Anonymkode: 80564...616

Nei, jeg har funnet kjærligheten for andre gang, så jeg tror definitivt ikke at det finnes kun en. :) Men jeg håper og tror at denne gangen vil det vare til en av oss ikke lever lengre.

psykedeliker
Skrevet

Forestillingen om Den Ene er kun en mental konstruksjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Eller kan det være flere riktige? Jeg ble sammen med mannen min som ung og jeg tenker at han er den eneste. (Selv om vi har det vanskelig).

Anonymkode: 80564...616

Har aldri tenkt at det kun er én rett.

Nicklusheletida
Skrevet

Nei, men jeg har tenkt at hvis jeg skulle miste samboer, så ville det ha blitt vanskelig å finne en som er like bra for meg. Tror ikke jeg hadde forsøkt heller. Hadde heller vært alene resten av livet. 

Grendel
Skrevet

Jeg vil tro det er mange. Jeg begynte å tenke på hvor stor andel som kunne vært "riktig", men det er vanskelig å si.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det sikkert ingen, men tror det kan være flere som kan være potensielle partnere. 

Anonymkode: d2e73...086

Drømmeautomat
Skrevet

På ingen måte. Veldig forelska i hun jeg har møtt nå, men det fins ikke én riktig partner for noen. I så fall ville jo sjansen for å faktisk møte denne personen være uhyre lav.

Skrevet

Jeg har aldri tenkt at det bare finnes én mulighet til å finne (eller være) "den rette". 

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (1 time siden):

På ingen måte. Veldig forelska i hun jeg har møtt nå, men det fins ikke én riktig partner for noen. I så fall ville jo sjansen for å faktisk møte denne personen være uhyre lav.

Jeg ser at jeg "er den eneste" som tenker at det finnes kun en mr/mrs right🤭

Anonymkode: 80564...616

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ser at jeg "er den eneste" som tenker at det finnes kun en mr/mrs right🤭

Hvorfor tenker du på denne måten?

Skrevet (endret)

Det skal jo noe til å møte "den riktige" også. Det må jo klaffe fra begge hold. Har ikke allverdens erfaring med det motsatte kjønn, men en gang da jeg var ung var det en som ville ha meg og mente jeg var den riktige for han. Det var ikke det for meg, så da ble det jo selvfølgelig ikke noe. En gang var det motsatt; jeg fant en som jeg mente var riktig for meg, men det var det åpenbart ikke siden følelsene ikke ble gjengjeldt. Så fant jeg en som i gjensidighet også likte meg. Han har jeg vært gift med i over 30 år nå. Så da tenker jeg at det er han som er den riktige :)

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor tenker du på denne måten?

Godt spørsmål. Jeg og mannen min fant hverandre som ungdommer. Har bare alltid tenkt at jeg aldri ville hatt noen andre/ingen er så fin og god som han.

Anonymkode: 80564...616

UtakknemligDiva
Skrevet

Nei, jeg tenker mer tid. En kan være riktig, så er den ikke riktig lenger. Men jeg tror liksom ikke på samliv generelt. Man er 2 separate personer. Jeg vet at folk blir glade i hverandre og velger å dele et liv sammen. Men mange av disse forholdene ender med å bli ren økonomi. Det blir mer praktisk å være sammen, men de lever sammen som 2 separate. Jeg altså bare vet at det funker slik, men jeg forstår det ikke. Jeg klarer ikke å føle på min egen kropp at man faktisk kan flytte sammen med «den utvalgte». 

For min del, hvis jeg noen gang blir sammen med noen eller føler det er riktig, trenger vi ikke flytte sammen for at det skal være et forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Nei, jeg tenker mer tid. En kan være riktig, så er den ikke riktig lenger. Men jeg tror liksom ikke på samliv generelt. Man er 2 separate personer. Jeg vet at folk blir glade i hverandre og velger å dele et liv sammen. Men mange av disse forholdene ender med å bli ren økonomi. Det blir mer praktisk å være sammen, men de lever sammen som 2 separate. Jeg altså bare vet at det funker slik, men jeg forstår det ikke. Jeg klarer ikke å føle på min egen kropp at man faktisk kan flytte sammen med «den utvalgte». 

For min del, hvis jeg noen gang blir sammen med noen eller føler det er riktig, trenger vi ikke flytte sammen for at det skal være et forhold. 

For meg kjennes det mer og mer ut som om vi er 'en person🤭ts

Anonymkode: 80564...616

Glitter
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noen for meg. Jeg har dårlig historikk. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (34 minutter siden):

Jeg tror ikke det finnes noen for meg. Jeg har dårlig historikk. 

Han venter der ute på deg! Hvordan er forholdet ditt til din far? Om du vil svare.

Anonymkode: 80564...616

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han venter der ute på deg! Hvordan er forholdet ditt til din far? Om du vil svare.

Anonymkode: 80564...616

Helt greit forhold til min far. Jeg kan nok være litt avvisende i blant, men det er bare når han blir litt mye. Han stiller opp for meg hvis jeg spør om noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er flere som kan gjøres til den ene, og at den ene blir den riktige, hvis dere begge gjør de riktige tingene.

Anonymkode: c75ee...93e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...