Musikk Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Prinsesse Ingrid Alexandra har kommet hjem fra Australia for være sammen med sin mor:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Musikk skrev (1 time siden): Prinsesse Ingrid Alexandra har kommet hjem fra Australia for være sammen med sin mor:-) Ja og? Anonymkode: 975f2...1c8 1 Siter
Musikk Skrevet 3. juni Forfatter Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja og? Anonymkode: 975f2...1c8 Ikke noe mer en hun har kommet hjem:-) 0 Siter
Admin Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Tråden er ryddet for avsporinger. Ved temaer som omhandler ting i mediene er det normal skikk å legge ved lenke. Admin 3 Siter
Musikk Skrevet 4. juni Forfatter Skrevet 4. juni (endret) Admin skrev (6 minutter siden): Tråden er ryddet for avsporinger. Ved temaer som omhandler ting i mediene er det normal skikk å legge ved lenke. Admin Her trengte det ingen lenke til å lese, mye avsporing i dette forum ser jeg. KG er mye flinkere til å følge med. Endret 4. juni av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Musikk skrev (18 minutter siden): Her trengte det ingen lenke til å lese, mye avsporing i dette forum ser jeg. KG er mye flinkere til å følge med. Men hva var egentlig poenget med å opprette denne tråden? Tror nok alle som er innom en nyhetsside daglig hadde fått med det med oss allerede. Og ettersom dette er et diskusjonsforum, hva ønsker du å diskutere? Anonymkode: 452b0...d51 1 Siter
Musikk Skrevet 4. juni Forfatter Skrevet 4. juni https://www.nettavisen.no/kjendis/prinsesse-ingrid-alexandra-reiste-hjem-fra-australia-for-eksamen-aldri-virket-lenger-unna/s/5-95-3072400 0 Siter
Musikk Skrevet 4. juni Forfatter Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men hva var egentlig poenget med å opprette denne tråden? Tror nok alle som er innom en nyhetsside daglig hadde fått med det med oss allerede. Og ettersom dette er et diskusjonsforum, hva ønsker du å diskutere? Anonymkode: 452b0...d51 Så sur du er da😤jeg skriver hva jeg vil på dette forumet, du trenger ikke svare på mine innlegg heller. 0 Siter
laban Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Musikk skrev (58 minutter siden): Her trengte det ingen lenke til å lese, mye avsporing i dette forum ser jeg. KG er mye flinkere til å følge med. Svært mange av brukerne her er nok såpass flinke til å følge med at de visste dette fra før. De som ikke visste det fra før, kan ha behov for en direkte lenke, slik at de forstår hva du henviser til. Som den anonyme ovenfor skriver: Dette er et diskusjonsforum. Og siden det er nettbasert, kan du regne med at de fleste brukerne er hyppig på nett og dermed får med seg de største overskriftene. Jeg fikk ikke med meg avsporingene, så de kan jeg ikke kommentere. Men hvis du vil unngå brukerdebatt og svar du ikke liker, er det nok lurt å legge til en kommentar, en tilleggsopplysning eller et spørsmål (og selvsagt en lenke, hvis det gjelder et nyhetsoppslag). Ellers vet vi jo ikke hva som er poenget med innlegget, og du risikerer at folk begynner å hoppe over trådene dine systematisk. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men hva var egentlig poenget med å opprette denne tråden? Tror nok alle som er innom en nyhetsside daglig hadde fått med det med oss allerede. Og ettersom dette er et diskusjonsforum, hva ønsker du å diskutere? Anonymkode: 452b0...d51 Musikk skrev (20 minutter siden): Så sur du er da Det er ikke surt eller kranglete å stille disse spørsmålene. 1 Siter
Musikk Skrevet 5. juni Forfatter Skrevet 5. juni laban skrev (22 timer siden): Svært mange av brukerne her er nok såpass flinke til å følge med at de visste dette fra før. De som ikke visste det fra før, kan ha behov for en direkte lenke, slik at de forstår hva du henviser til. Som den anonyme ovenfor skriver: Dette er et diskusjonsforum. Og siden det er nettbasert, kan du regne med at de fleste brukerne er hyppig på nett og dermed får med seg de største overskriftene. Jeg fikk ikke med meg avsporingene, så de kan jeg ikke kommentere. Men hvis du vil unngå brukerdebatt og svar du ikke liker, er det nok lurt å legge til en kommentar, en tilleggsopplysning eller et spørsmål (og selvsagt en lenke, hvis det gjelder et nyhetsoppslag). Ellers vet vi jo ikke hva som er poenget med innlegget, og du risikerer at folk begynner å hoppe over trådene dine systematisk. Det er ikke surt eller kranglete å stille disse spørsmålene. Nei, da jeg overreagerer har det med dette🙂 0 Siter
Nattestid Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Synes det var en veldig fin løsning at hun kan være på utveksling i Norge fra høsten av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.