Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsesse Ingrid Alexandra har kommet hjem fra Australia for være sammen med sin mor:-)   

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Prinsesse Ingrid Alexandra har kommet hjem fra Australia for være sammen med sin mor:-)   

Ja og?

Anonymkode: 975f2...1c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja og?

Anonymkode: 975f2...1c8

Ikke noe mer en hun har kommet hjem:-) 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Ved temaer som omhandler ting i mediene er det normal skikk å legge ved lenke. 

Admin

Skrevet (endret)
Admin skrev (6 minutter siden):

Tråden er ryddet for avsporinger. Ved temaer som omhandler ting i mediene er det normal skikk å legge ved lenke. 

Admin

Her trengte det ingen lenke til å lese, mye avsporing i dette forum ser jeg. KG er mye flinkere til å følge med.

Endret av Musikk
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (18 minutter siden):

Her trengte det ingen lenke til å lese, mye avsporing i dette forum ser jeg. KG er mye flinkere til å følge med.

Men hva var egentlig poenget med å opprette denne tråden? Tror nok alle som er innom en nyhetsside daglig hadde fått med det med oss allerede. Og ettersom dette er et diskusjonsforum, hva ønsker du å diskutere? 

Anonymkode: 452b0...d51

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men hva var egentlig poenget med å opprette denne tråden? Tror nok alle som er innom en nyhetsside daglig hadde fått med det med oss allerede. Og ettersom dette er et diskusjonsforum, hva ønsker du å diskutere? 

Anonymkode: 452b0...d51

Så sur du er da😤jeg skriver hva jeg vil på dette forumet, du trenger ikke svare på mine innlegg heller. 

Skrevet
Musikk skrev (58 minutter siden):

Her trengte det ingen lenke til å lese, mye avsporing i dette forum ser jeg. KG er mye flinkere til å følge med.

Svært mange av brukerne her er nok såpass flinke til å følge med at de visste dette fra før. De som ikke visste det fra før, kan ha behov for en direkte lenke, slik at de forstår hva du henviser til. 

Som den anonyme ovenfor skriver: Dette er et diskusjonsforum. Og siden det er nettbasert, kan du regne med at de fleste brukerne er hyppig på nett og dermed får med seg de største overskriftene. 

Jeg fikk ikke med meg avsporingene, så de kan jeg ikke kommentere. Men hvis du vil unngå brukerdebatt og svar du ikke liker, er det nok lurt å legge til en kommentar, en tilleggsopplysning eller et spørsmål (og selvsagt en lenke, hvis det gjelder et nyhetsoppslag). Ellers vet vi jo ikke hva som er poenget med innlegget, og du risikerer at folk begynner å hoppe over trådene dine systematisk. 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men hva var egentlig poenget med å opprette denne tråden? Tror nok alle som er innom en nyhetsside daglig hadde fått med det med oss allerede. Og ettersom dette er et diskusjonsforum, hva ønsker du å diskutere? 

Anonymkode: 452b0...d51

Musikk skrev (20 minutter siden):

Så sur du er da

Det er ikke surt eller kranglete å stille disse spørsmålene. 

Skrevet
laban skrev (22 timer siden):

Svært mange av brukerne her er nok såpass flinke til å følge med at de visste dette fra før. De som ikke visste det fra før, kan ha behov for en direkte lenke, slik at de forstår hva du henviser til. 

Som den anonyme ovenfor skriver: Dette er et diskusjonsforum. Og siden det er nettbasert, kan du regne med at de fleste brukerne er hyppig på nett og dermed får med seg de største overskriftene. 

Jeg fikk ikke med meg avsporingene, så de kan jeg ikke kommentere. Men hvis du vil unngå brukerdebatt og svar du ikke liker, er det nok lurt å legge til en kommentar, en tilleggsopplysning eller et spørsmål (og selvsagt en lenke, hvis det gjelder et nyhetsoppslag). Ellers vet vi jo ikke hva som er poenget med innlegget, og du risikerer at folk begynner å hoppe over trådene dine systematisk. 

Det er ikke surt eller kranglete å stille disse spørsmålene. 

Nei, da jeg overreagerer har det med dette🙂 

Nattestid
Skrevet

Synes det var en veldig fin løsning at hun kan være på utveksling i Norge fra høsten av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...