AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg gikk 1 år i gruppeterapi før tilbudet ble nedlagt. Ca 2,5 år i samtaleterapi hos psykiater. Innlagt underveis 7 ganger. Alvorlig bipolar depresjon+unnvikende pf. Takknemlig for at jeg fikk oppfølging over lengre tid. Anonymkode: bd851...e3e 0 Siter
Sjø Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg har gått i ganske mange omganger. Lengste var 1 år mens korteste var noen måneder. Har bipolar og asperger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Glemte å tilføye: kjente du deg ferdig behandlet og dermed var enig i avslutningen? Jeg kjente meg stresset da behandler ville avslutte, men jeg ser nå i etterkant at det var riktig og at samtalen var mer eller mindre tørket inn. Anonymkode: bd851...e3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Gikk 5-6 år endte med schizofreni diagnose. Var passe lei da jeg sluttet. Anonymkode: 9d53b...78a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gikk 5-6 år endte med schizofreni diagnose. Var passe lei da jeg sluttet. Anonymkode: 9d53b...78a Er samtaleterapi helende mot schizofreni? Anonymkode: bd851...e3e 0 Siter
Glitter Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er samtaleterapi helende mot schizofreni? Anonymkode: bd851...e3e Jeg har shizoaffektiv mener de og behandler har sagt at i tillegg til medisiner så brukes kognitiv atferdsterapi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er samtaleterapi helende mot schizofreni? Anonymkode: bd851...e3e Jeg fikk støttesamtaler. Hjalp der og da. Innimellom var jeg også inne hos psykiateren på avdelingen for medisinvurdering. Anonymkode: 9d53b...78a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Glitter skrev (1 time siden): Jeg har shizoaffektiv mener de og behandler har sagt at i tillegg til medisiner så brukes kognitiv atferdsterapi. Er det virksomt for deg? Merker du forskjell fra gang til gang i timen? Anonymkode: bd851...e3e 0 Siter
Glitter Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det virksomt for deg? Merker du forskjell fra gang til gang i timen? Anonymkode: bd851...e3e Har ikke begynt med det. Skal ikke til DPS heller. Men mulig de gjør det i psykoseteamet. Endret 4. juni av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.