Gå til innhold

Hvordan takle stress og uro best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne så vidt å jobbe litt igjen og i den forbindelse skulle jeg gjerne hatt noen tips til hvordan takle stress og uro best mulig? 

Det som gir meg mest stress og uro er andre mennesker, både kollegaer jeg jobber med og de som er kunder. Er redd for å gjøre feil, få kritikk osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og hvordan vet man om det er på tide å bytte jobb eller om det kan gå seg til? Sist jobb jeg hadde jobbet jeg så og si helt alene og det var lettere for meg selv om jeg fortsatt følte på det samme.

Endret av Sjø
AnonymBruker
Skrevet
Sjø skrev (15 minutter siden):

Og hvordan vet man om det er på tide å bytte jobb eller om det kan gå seg til? Sist jobb jeg hadde jobbet jeg så og si helt alene og det var lettere for meg selv om jeg fortsatt følte på det samme.

Kan du finne deg en annen jobb hvor du har mindre kontakt med andre mennesker?

Anonymkode: 1c887...aa3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du finne deg en annen jobb hvor du har mindre kontakt med andre mennesker?

Jo, det er nok mulig. Men jeg har ikke jobbet så veldig lenge i akkurat denne jobben foreløpig så det jeg originalt tenkte var at jeg skulle holde ut en stund til for å se om det ble bedre. Men det spørs om jeg må gi det opp?

AnonymBruker
Skrevet
Sjø skrev (1 time siden):

Jo, det er nok mulig. Men jeg har ikke jobbet så veldig lenge i akkurat denne jobben foreløpig så det jeg originalt tenkte var at jeg skulle holde ut en stund til for å se om det ble bedre. Men det spørs om jeg må gi det opp?

Jeg er iallefall slik at jeg trenger tid til å bli trygg i nye situasjoner. Gi jobben en sjangse.

psykedeliker
Skrevet
Sjø skrev (1 time siden):

Er redd for å gjøre feil, få kritikk osv.

Hvorfor gjør du feil som kritikkverdige i utgangspunktet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...