AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Går alltid godtroende inn. Tror de vil meg like godt som jeg vil dem. Likevel er det aldri slik. Datet en veldig snill mann, som "ville meg vel", men han ville jeg skulle finansiere livet hans og var alkoholiker. Han påsto hele tiden at han ikke var alkoholiker, men det var han. Jeg mistet mye penger når jeg datet ham. Men han lånte og prøvde å lure meg en gang. Så en dag også når han var full viste meg penisen "ved uhell". Traff han i vel 6 måneder. Så datet jeg en mann som bodde i Sverige, vi reiste frem og tilbake og på en liten tur sammen. Til han plutselig bare sluttet å kommunisere. Han hadde tre tenåringsdøtre og en ex kone i et annet land. Når han dro til hjemlandet var det da alt snudde og jeg aldri hørte fra han igjen. Etter det traff jeg en mann som bare var useriøs, traff meg bare hjemme hos meg.Jeg likte han godt, men han var ikke interessert i noe mer. Men greit nok det sa han aldri heller. Så var bare min feil å ønske noe mer. Har tenkt mye på at han kunne ha vært i forhold, når han aldri inviterte meg hjem til seg eller annet sted. Kun ute etter en ting. Så traff jeg en som jeg hadde et halvt års forhold (som han ikke ville kalle forhold)med som ønsket etslags forhold. Men jeg fant ut forholdet han ønsket var at jeg betaler for alt og han får sex og hjelp i hjemmet. Han sa til meg han er over 40 år, ikke en forelsket tenåring. Drev mye negging og ble til slutt voldelig. Da ble det slutt. Så traff jeg en som jeg trodde var interessert i meg 10 år eldre enn jeg, han likte meg godt og var en bra person, men han var ikke interessert i noe seriøst heller. Traff han i vel 4 måneder. Han ville egentlig ikke ut å treffes. Når vi endelig dro ut, scannet han hele baren for folk han kjente...det fikk meg til å føle meg ubehagelig. Så traff jeg en som var svært sympatisk, virket helt perfekt. Han betalte for alt i det minste, jeg tilbød, men når han tok regningen tenkte jeg at endelig min tur .Men han har truffet veldig mange kvinner samtidig, mens han har hatt kjæreste hjemme i tillegg fant jeg ut. Datet han i vel 5 måneder. Nå har jeg truffet en jeg liker godt. Vi passer hodt sammen, men på grunn av at han kun vil møte meg et spesifikt sted og kommuniserer meg meg på messenger med et "ikke personlig" konto, tviler jeg sterkt på hans påståtte eksklusivitets interesse. Han lager et fremtids bilde og påstår han liker meg. Noen ganger hører jeg lite fra han fordi han er så opptatt og siste date kansellerte han i siste liten. Han har lovet at vi skal på date en annen plass. .. men kan jeg nå stole på det da..jeg tenker vent og se... men samtidig vil jeg gå videre på grunn av gangene tanker om hvorfor han holder på som han gjør. Alle disse hadde i sine dating profiler at de var ute etter litt forskjellig der i blandt forhold. Mye bortkastet tid. Vært såret mye. Men også tenkt jeg ikke skulle kastet bort så mye tid og penger.Ut av alle disse er det kun to jeg har opplevd å få litt sommerfugler i magen. Det har jeg nå med han nye. Men menn lyver så mye og skjønner ikke hvorfor det er så mange som er bare ute etter sex? Jeg klarer selv ikke lyve, forstår ikke hvorfor og hvordan de klarer å lyve så mye. Er jo til slutt umulig å stole på noen i dag? Anonymkode: cf220...528 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Du får prøve å finne noen andre steder enn i en dating app. Anonymkode: a8cde...62c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får prøve å finne noen andre steder enn i en dating app. Anonymkode: a8cde...62c Skjønner det virker som en løsning, men er ingen andre steder jeg vet om der jeg kan møte en singel mann i min alder. Anonymkode: cf220...528 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.