Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går alltid godtroende inn. Tror de vil meg like godt som jeg vil dem. 

Likevel er det aldri slik. 

Datet en veldig snill mann, som "ville meg vel", men han ville jeg skulle finansiere livet hans og var alkoholiker. Han påsto hele tiden at han ikke var alkoholiker, men det var han. Jeg mistet mye penger når jeg datet ham. Men han lånte og prøvde å lure meg en gang. Så en dag også når han var full viste meg penisen "ved uhell". Traff han i vel 6 måneder. 

Så datet jeg en mann som bodde i Sverige, vi reiste frem og tilbake og på en liten tur sammen. Til han plutselig bare sluttet å kommunisere. Han hadde tre tenåringsdøtre og en ex kone i et annet land. Når han dro til hjemlandet var det da alt snudde og jeg aldri hørte fra han igjen. 

Etter det traff jeg en mann som bare var useriøs, traff meg bare hjemme hos meg.Jeg likte han godt, men han var ikke interessert i noe mer. Men greit nok det sa han aldri heller. Så var bare min feil å ønske noe mer. Har tenkt mye på at han kunne ha vært i forhold, når han aldri inviterte meg hjem til seg eller annet sted. Kun ute etter en ting. 

Så traff jeg en som jeg hadde et halvt års forhold (som han ikke ville kalle forhold)med som ønsket etslags forhold. Men jeg fant ut forholdet han ønsket var at jeg betaler for alt og han får sex og hjelp i hjemmet. Han sa til meg han er over 40 år, ikke en forelsket tenåring. Drev mye negging og ble til slutt voldelig. Da ble det slutt. 

Så traff jeg en som jeg trodde var interessert i meg 10 år eldre enn jeg, han likte meg godt og var en bra person, men han var ikke interessert i noe seriøst heller. Traff han i vel 4 måneder. Han ville egentlig ikke ut å treffes. Når vi endelig dro ut, scannet han hele baren for folk han kjente...det fikk meg til å føle meg ubehagelig. 

Så traff jeg en som var svært sympatisk, virket helt perfekt. Han betalte for alt i det minste, jeg tilbød, men når han tok regningen tenkte jeg at endelig min tur .Men han har truffet veldig mange kvinner samtidig, mens han har hatt kjæreste hjemme i tillegg fant jeg ut. Datet han i vel 5 måneder. 

Nå har jeg truffet en jeg liker godt. Vi passer hodt sammen, men på grunn av at han kun vil møte meg et spesifikt sted og kommuniserer meg meg på messenger med et "ikke personlig" konto, tviler jeg sterkt på hans påståtte eksklusivitets interesse. Han lager et fremtids bilde og påstår han liker meg. Noen ganger hører jeg lite fra han fordi han er så opptatt og siste date kansellerte han i siste liten. Han har lovet at vi skal på date en annen plass. .. men kan jeg nå stole på det da..jeg tenker vent og se... men samtidig vil jeg gå videre på grunn av gangene tanker om hvorfor han holder på som han gjør. 

Alle disse hadde i sine dating profiler at de var ute etter litt forskjellig der i blandt forhold.  Mye bortkastet tid. Vært såret mye. Men også tenkt jeg ikke skulle kastet bort så mye tid og penger.Ut av alle disse er det kun to jeg har opplevd å få litt sommerfugler i magen. Det har jeg nå med han nye. Men menn lyver så mye og skjønner ikke hvorfor det er så mange som er bare ute etter sex? Jeg klarer selv ikke lyve, forstår ikke hvorfor og hvordan de klarer å lyve så mye. Er jo til slutt umulig å stole på noen i dag?

Anonymkode: cf220...528

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve å finne noen andre steder enn i en dating app.

Anonymkode: a8cde...62c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får prøve å finne noen andre steder enn i en dating app.

Anonymkode: a8cde...62c

Skjønner det virker som en løsning, men er ingen andre steder jeg vet om der jeg kan møte en singel mann i min alder. 

Anonymkode: cf220...528

Crimson
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du får prøve å finne noen andre steder enn i en dating app.

Anonymkode: a8cde...62c

Det tenker jeg også. Apper inviterer til å være overfladisk og ikke så nøye med sannheten.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skjønner det virker som en løsning, men er ingen andre steder jeg vet om der jeg kan møte en singel mann i min alder.

Da kan du prøve historielagene og/eller samlermiljøene, der er det massevis av single menn 50+.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

Nå har jeg truffet en jeg liker godt. Vi passer hodt sammen, men på grunn av at han kun vil møte meg et spesifikt sted og kommuniserer meg meg på messenger med et "ikke personlig" konto, tviler jeg sterkt på hans påståtte eksklusivitets interesse. Han lager et fremtids bilde og påstår han liker meg. Noen ganger hører jeg lite fra han fordi han er så opptatt og siste date kansellerte han i siste liten. Han har lovet at vi skal på date en annen plass. .. men kan jeg nå stole på det da..jeg tenker vent og se... men samtidig vil jeg gå videre på grunn av gangene tanker om hvorfor han holder på som han gjør. 

 

Anonymkode: cf220...528

Er du helt fra vettet? Han må skrive fra en anonym konto og kan kun møte deg på ETT spesifikt sted? Og så lurer du på om du kan stole på ham? Er du seriøs? 

Anonymkode: 2e809...524

Grendel
Skrevet

Nr 1: Alkoholiker og snylter

Nr 2: Ikke interessert nok

Nr 3: Ikke interessert nok

Nr 4: Voldelig og snylter

Nr 5: Ikke interessert nok.

Nr 6: Utro

Nr 7: Nåværende: Useriøs.

Jeg tenker i alle fall at mange er interessert i sex selv om de ikke er interessert i forhold. Særlig når det står på profilen at de er interessert i litt av hvert, deriblant forhold.

Jeg tenker det ligger i sakens natur at dating -apper blir fyllt opp av menn som ikke klarer å være lenge i et forhold. De vil jo stadig komme tilbake og treffe nye. De seriøse forsvinner ut.

Det virker som du blir lenge i forhold uten at du har særlig følelser (det er bare to av disse som har fått det til å krible i magen sier du). Kanskje du kunne ristet av deg noen av disse tidligere om du ikke hadde sex før dere var ganske godt kjent. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker seriøst at du må finne ut hva det er med din personlighet som gjør at du tiltrekker deg sånne menn? Hva er det med dem du liker, og hva er det med deg de liker? Hva slags personer/miljø omgås du til daglig, og hva slags miljøer er du vokst opp i? 

 

Anonymkode: 80734...228

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tenker seriøst at du må finne ut hva det er med din personlighet som gjør at du tiltrekker deg sånne menn? Hva er det med dem du liker, og hva er det med deg de liker? Hva slags personer/miljø omgås du til daglig, og hva slags miljøer er du vokst opp i? 

 

Anonymkode: 80734...228

Støtter dette, hadde noen sagt at de kun kunne kommunisere med meg fra en hemmelig fb konto hadde jeg blokkert hele personen 😕 

Anonymkode: 2e809...524

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (8 timer siden):

Nr 1: Alkoholiker og snylter

Nr 2: Ikke interessert nok

Nr 3: Ikke interessert nok

Nr 4: Voldelig og snylter

Nr 5: Ikke interessert nok.

Nr 6: Utro

Nr 7: Nåværende: Useriøs.

Jeg tenker i alle fall at mange er interessert i sex selv om de ikke er interessert i forhold. Særlig når det står på profilen at de er interessert i litt av hvert, deriblant forhold.

Jeg tenker det ligger i sakens natur at dating -apper blir fyllt opp av menn som ikke klarer å være lenge i et forhold. De vil jo stadig komme tilbake og treffe nye. De seriøse forsvinner ut.

Det virker som du blir lenge i forhold uten at du har særlig følelser (det er bare to av disse som har fått det til å krible i magen sier du). Kanskje du kunne ristet av deg noen av disse tidligere om du ikke hadde sex før dere var ganske godt kjent. 

Ja, det stemmer jeg blir lenge, har jo hørt at følelser kan oppstå senere og at stormforelskelse fører til dårlig forhold. 

Jeg har bare vært forelsket 2 ganger i hele mitt liv, begge gangene var det ikke gjensidig. Ensidig forelsket. Skal jeg vente på sånn lotto treff der jeg blir forelsket og personen i meg også og samtidig er personen perfekt for meg på alle måter så tror jeg jeg dør alene. 

Jeg liker og trenger sex da, så håper å finne noen som liker det og gjerne fra start. 

Anonymkode: cf220...528

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker seriøst at du må finne ut hva det er med din personlighet som gjør at du tiltrekker deg sånne menn? Hva er det med dem du liker, og hva er det med deg de liker? Hva slags personer/miljø omgås du til daglig, og hva slags miljøer er du vokst opp i? 

 

Anonymkode: 80734...228

Jeg vokste opp i et strengt kristent miljø med allslags typer menn. Flere ganske store skuffelser der... skinnhellig gjeng. 

Tror ikke det har noe med saken å gjøre. Disse har vært vidt forskjellige personer. Og det at de var useriøse visste jeg jo ikke noe om. Helt ok personer noen av de, som jeg fortsatt er venner med. Bare kjedelig de lyver så mye. 

Anonymkode: cf220...528

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, det stemmer jeg blir lenge, har jo hørt at følelser kan oppstå senere og at stormforelskelse fører til dårlig forhold. 

Jeg har bare vært forelsket 2 ganger i hele mitt liv, begge gangene var det ikke gjensidig. Ensidig forelsket. Skal jeg vente på sånn lotto treff der jeg blir forelsket og personen i meg også og samtidig er personen perfekt for meg på alle måter så tror jeg jeg dør alene. 

Jeg liker og trenger sex da, så håper å finne noen som liker det og gjerne fra start. 

Anonymkode: cf220...528

Nå tenker jeg at du og de du dater ikke har så forskjellig motiv. Motivet er å ha sex i tillegg til at du leter etter et varig forhold. Det er selvfølgelig helt greit. 

Da er det litt "name of the game" at de fleste forhold ikke blir noe av. Du har nok hatt litt mer stang ut en normalt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...