AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni En tidligere psykiater er blitt siktet i tom hagen saken. Merker det er skremmende fordi jeg trodde alle psykiatere og psykologer var snille og empatiske. Ikke folk som har årelange dommer tidligere og kanskje drept noen. Anonymkode: 33a58...6ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 2 minutes ago, AnonymBruker said: En tidligere psykiater er blitt siktet i tom hagen saken. Merker det er skremmende fordi jeg trodde alle psykiatere og psykologer var snille og empatiske. Ikke folk som har årelange dommer tidligere og kanskje drept noen. Anonymkode: 33a58...6ab Denne psykiateren har litt av et rulleblad. Ser skurkete ut også. Anonymkode: 22922...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 1 minute ago, AnonymBruker said: Link? Anonymkode: 2bc91...e98 Ikke lov? Du får google "psykiater hagen-saken". Anonymkode: 22922...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke lov? Du får google "psykiater hagen-saken". Anonymkode: 22922...c0f Klart det er lov med link! Anonymkode: 2bc91...e98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 14 minutes ago, AnonymBruker said: Klart det er lov med link! Anonymkode: 2bc91...e98 Linker til visse sider tror jeg ikke mod liker. Anonymkode: 22922...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Linker til visse sider tror jeg ikke mod liker. Anonymkode: 22922...c0f Hvor har du det fra? Anonymkode: 2bc91...e98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor har du det fra? Anonymkode: 2bc91...e98 Det er ihvertfall slik på Kvinneguiden. Anonymkode: 22922...c0f 0 Siter
Everybody Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Wow leste om denne psykiateren nå. Han er en skikkelig skurk og har blitt dømt til mange år i fengsel tidligere. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ihvertfall slik på Kvinneguiden. Anonymkode: 22922...c0f Heldigvis er ikke dette Kvinneguiden. 0 Siter
knas Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): En tidligere psykiater er blitt siktet i tom hagen saken. Merker det er skremmende fordi jeg trodde alle psykiatere og psykologer var snille og empatiske. Ikke folk som har årelange dommer tidligere og kanskje drept noen. Anonymkode: 33a58...6ab Newsflash: det finnes råtne epler i alle yrker. 0 Siter
Grendel Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Det gjenstår å se om han blir tiltalt og dømt. Det hadde vært veldig bra om saken ble oppklart i alle fall. 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Ex-psykiater siktet i Anne Elisabeth Hagen saken, ville vært en riktigere overskrift 😁 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.