AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg er høysensitiv og det fører jo til at jeg kan oppleve å bli overstimulert noen ganger. Jeg prøver å skjerme meg fra det som utløser det. Men ubehaget er ganske smertefullt og det skaper fight or flight i meg, men jeg overser det og skjermer meg noen minutter så er jeg tilbake igjen. Hvordan reagerer du som er høysensitiv på oversimulering? Anonymkode: b9146...7d0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er høysensitiv og det fører jo til at jeg kan oppleve å bli overstimulert noen ganger. Jeg prøver å skjerme meg fra det som utløser det. Men ubehaget er ganske smertefullt og det skaper fight or flight i meg, men jeg overser det og skjermer meg noen minutter så er jeg tilbake igjen. Hvordan reagerer du som er høysensitiv på oversimulering? Anonymkode: b9146...7d0 Stress, sliten, irritabel, utmattet. Anonymkode: 74c1b...d88 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.