AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Eller hadde du en annen tilnærming til det å måtte gi slipp på jobben? Jeg jobber 50% og jeg må si at det innebærer myyye psykisk smerte (bipolar depresjon) og jeg er overstimulert når jeg kommer hjem. Jeg er seig og sta og sannsynligvis er det bra for meg å stå i arbeidslivet. Er veldig skamfull over å være "trygded" (utad), mest lettet innad. Anonymkode: 1dfaa...aa0 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Prøvde ganske hardt å komme tilbake. Bare to timer to ganger i uken, men jeg var for dårlig. Klartr ikke det en gang. Ble beskrevet i psykiatrien at jeg hadde et alvorlig og dramatisk funksjonsfall og det stemmer godt for hvordan det var. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg satt på sykehuset og laget opplegg som kollegaene mine kunne bruke, da jeg ble overført til dps hvor jeg var innlagt i tre måneder reiste jeg på jobb tre ganger i uken. Så hadde jeg pause en stund før jeg begynte deltid igjen og jobbet deltid en god stund. Skulle ønske noen sa stopp til meg. Dette gjør deg sykere. Nå innser jeg at jeg sannsynligvis aldri kommer i jobb igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Jeg prøvde meg som renholder på en fabrikk, var livredd når jeg gikk rundt der og trodde noen skulle komme å voldta meg. Likte når meg og ei venninne vasket ned hus og vi tjente godt, det gikk ikke det heller å fake it until you make it. Men syns det var fint en periode å tjene mine egne penger men det var jo dømt til å feile. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.