Gå til innhold

Jeg fortjener vel bedre enn dette?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en mann til å begynne med før det gikk over til bare å ligge sammen uten popliktelser. Vi har kjent hverandre i 7 mnd og klart man blir kjent på den tiden. Jeg har gitt og gitt, han har gitt kun de få gangene jeg er rolig/stille av meg og han vil ha sitt. Jeg har vist han at jeg er god mot han. Laget mat, spurt hvordan han har det, han spør aldri meg. For ei uke siden skulle han egentlig komme til meg, men hørte aldri noe. Jeg spurte da hvorfor han ikke hadde sagt ifra, men han hadde visst glemt avtalen. 

Jeg mistet et familie medlem for 2 mnd siden og fikk ingen kondolerer. 

Igår skulle han operere og jeg sa lykke til. Han bare åpner. Jeg spør om han er klar for operasjon, han skriver bare " Ja". Han gir så uendelig lite og jeg er igrunnen skuffet over han. Jeg føler han er utakknemlig og oitt ufordragelig. Hva tror han at han kan få? Jeg har flere ganger sagt han kan kutte meg ut, men finner bare da på at han bare har mye å gjøre. Hvorfor kan ikke slike personer bare kutte kontakten heller? 

Idag har jeg skikkelig irritasjon. Jeg kutter han ut, så håper jeg han kjenner litt på det. 

Anonymkode: 529a5...c33

Videoannonse
Annonse
Glitter
Skrevet

Ja sikkert like greit å kutte ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Var dere enige om å ikke ha forpliktelser eller skled det bare ut?

Anonymkode: c139b...ef3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Var dere enige om å ikke ha forpliktelser eller skled det bare ut?

Anonymkode: c139b...ef3

I begynnelsen ville han date meg men han syntes det ble for mye forpliktelser. Han ville være fri men samtidig ha meg som kosevenn, så vi avtalte det. Han hadde ingen andre enn meg og ikke jeg heller andre. Så etter flere treff ble han mindre på snap, treigere. Han sa bare at han generelt var treig så ikke noe med meg å gjøre. 

Så ville han mindre og mindre ut til meg. Ville ikke ha meg på overnatting lengre, litt furten og irritert. Han sa det ikke var noe men trengte ro. Så plutselig ville han ha meg igjen og kom og sov hos meg en dag han hadde drukket. Siden har han ikke vært her og jeg har spurt flere ganger. Han sier bare «kanskje, får se om jeg rekker det». Så han sier ikke nei. Men kanskje opplegg. Veldig tingvint.... 

Det at han ikke sier takk når jeg sier gpd bedring er veldig ufordragelig. Enig? 

Han bryr seg liksom døyten om meg. Veldig trist. Likte han. 

Idag er jeg helt annerledes, jeg våknet med en kjempe fin energi og slapp han helt! Nå vil jeg stå med dette. Jeg fortjener en helt ærlig mann, ikke en som sier han kommer for så ikke komme på besøk. Ventet hele dagen. Håper han innser hva han mistet 🥹

Anonymkode: 529a5...c33

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I begynnelsen ville han date meg men han syntes det ble for mye forpliktelser. Han ville være fri men samtidig ha meg som kosevenn, så vi avtalte det. Han hadde ingen andre enn meg og ikke jeg heller andre. Så etter flere treff ble han mindre på snap, treigere. Han sa bare at han generelt var treig så ikke noe med meg å gjøre. 

Så ville han mindre og mindre ut til meg. Ville ikke ha meg på overnatting lengre, litt furten og irritert. Han sa det ikke var noe men trengte ro. Så plutselig ville han ha meg igjen og kom og sov hos meg en dag han hadde drukket. Siden har han ikke vært her og jeg har spurt flere ganger. Han sier bare «kanskje, får se om jeg rekker det». Så han sier ikke nei. Men kanskje opplegg. Veldig tingvint.... 

Det at han ikke sier takk når jeg sier gpd bedring er veldig ufordragelig. Enig? 

Han bryr seg liksom døyten om meg. Veldig trist. Likte han. 

Idag er jeg helt annerledes, jeg våknet med en kjempe fin energi og slapp han helt! Nå vil jeg stå med dette. Jeg fortjener en helt ærlig mann, ikke en som sier han kommer for så ikke komme på besøk. Ventet hele dagen. Håper han innser hva han mistet 🥹

Anonymkode: 529a5...c33

Hvorfor gidder du? Du fortjener noe bedre enn dette. Bare dropp å sende ham nye meldinger og se hvor lang tid det tar før han oppdager det og kontakter deg.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor kan ikke slike personer bare kutte kontakten heller? 

Hvorfor kan ikke bare du kutte kontakten?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Han høres umoden ut? 

Anonymkode: c1586...489

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvor gammel er han? Han høres umoden ut? 

Anonymkode: c1586...489

Han er 31. Ja han virker litt ego og tenker på kun sine behov. Kan ikke være lett å få dame når han er så høy på seg selv uten å ta initiativ til verken prat eller kontakt. 

Jeg aner ikke hvorfor jeg var så interessert ei gang. 

Anonymkode: 529a5...c33

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...