AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg datet en mann til å begynne med før det gikk over til bare å ligge sammen uten popliktelser. Vi har kjent hverandre i 7 mnd og klart man blir kjent på den tiden. Jeg har gitt og gitt, han har gitt kun de få gangene jeg er rolig/stille av meg og han vil ha sitt. Jeg har vist han at jeg er god mot han. Laget mat, spurt hvordan han har det, han spør aldri meg. For ei uke siden skulle han egentlig komme til meg, men hørte aldri noe. Jeg spurte da hvorfor han ikke hadde sagt ifra, men han hadde visst glemt avtalen. Jeg mistet et familie medlem for 2 mnd siden og fikk ingen kondolerer. Igår skulle han operere og jeg sa lykke til. Han bare åpner. Jeg spør om han er klar for operasjon, han skriver bare " Ja". Han gir så uendelig lite og jeg er igrunnen skuffet over han. Jeg føler han er utakknemlig og oitt ufordragelig. Hva tror han at han kan få? Jeg har flere ganger sagt han kan kutte meg ut, men finner bare da på at han bare har mye å gjøre. Hvorfor kan ikke slike personer bare kutte kontakten heller? Idag har jeg skikkelig irritasjon. Jeg kutter han ut, så håper jeg han kjenner litt på det. Anonymkode: 529a5...c33 0 Siter
Glitter Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Ja sikkert like greit å kutte ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.