AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vis noen du kjenner som har bli og du trenger noe til å kjøre deg:-)men du vet at denne personen kan bli "sur" når du spør om hjelp til bilkjøring:-( hadde du turt å spør vedkommende igjen? Anonymkode: f1b14...4fc 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanskje. Kommer helt an på relasjonen. Mamma eller pappa hadde jeg spurt. En venn hadde jeg ikke spurt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vis noen du kjenner som har bli og du trenger noe til å kjøre deg:-)men du vet at denne personen kan bli "sur" når du spør om hjelp til bilkjøring:-( hadde du turt å spør vedkommende igjen? Anonymkode: f1b14...4fc Muligheten er taxi men ikke buss pga rutetidene ikke passer ikke. Anonymkode: f1b14...4fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Kanskje. Kommer helt an på relasjonen. Mamma eller pappa hadde jeg spurt. En venn hadde jeg ikke spurt. Mitt tilfelle er dette søster vi har lite kontakt er venner. Anonymkode: f1b14...4fc 0 Siter
Glitter Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mitt tilfelle er dette søster vi har lite kontakt er venner. Anonymkode: f1b14...4fc Det skader jo ikke å spørre. I verste fall sier hun nei. 0 Siter
Musikk Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden (endret) Glitter skrev (6 minutter siden): Det skader jo ikke å spørre. I verste fall sier hun nei. Ja, jeg har spurt henne litt usikker på om hun har mulighet pga jobb. Jeg trykket på anonym noe jeg ikke skulle😀 Endret 49 minutter siden av Musikk 0 Siter
Glitter Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har spurt henne litt usikker på om hun har mulighet pga jobb. Hvis hun har jobb så kan hun ikke, men det betyr vel ikke at hun blir sur? 0 Siter
XbellaX Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mitt tilfelle er dette søster vi har lite kontakt er venner. Anonymkode: f1b14...4fc Min første tanke: hvis dere har lite kontakt fra før og du nesten kun bruker henne som sjåfør eller for tjenester, så er det kanskje ikke så rart å skjønne at hun blir litt lei? 0 Siter
Musikk Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden (endret) XbellaX skrev (5 minutter siden): Min første tanke: hvis dere har lite kontakt fra før og du nesten kun bruker henne som sjåfør eller for tjenester, så er det kanskje ikke så rart å skjønne at hun blir litt lei? Jeg spør aldri om hjelp. Endret 42 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Glitter skrev (3 minutter siden): Hvis hun har jobb så kan hun ikke, men det betyr vel ikke at hun blir sur? Jo, hun kan bli sur for mye rart. 0 Siter
XbellaX Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Jo, hun kan bli sur for mye rart. Tja, jeg har et inntrykk av at folk som er kjappe med å tolke andre som "sure" er folk som er spesialister på å tolke alt og alle i verste mening, og som gjør seg opp sin mening før den andre parten knapt rekker si hei. 0 Siter
Musikk Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden (endret) XbellaX skrev (11 minutter siden): Tja, jeg har et inntrykk av at folk som er kjappe med å tolke andre som "sure" er folk som er spesialister på å tolke alt og alle i verste mening, og som gjør seg opp sin mening før den andre parten knapt rekker si hei. Tja. Kanskje hun hadde en dårlig dag🤷🏻♀️men hun hadde tid til å kjøre meg ble litt sur for jeg spurte tror jeg. Endret 30 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.