Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vis noen du kjenner som har bli og du trenger noe til å kjøre deg:-)men du vet at denne personen kan bli "sur" når du spør om hjelp til bilkjøring:-( hadde du turt å spør vedkommende igjen?  

Anonymkode: f1b14...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje. Kommer helt an på relasjonen. Mamma eller pappa hadde jeg spurt. En venn hadde jeg ikke spurt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vis noen du kjenner som har bli og du trenger noe til å kjøre deg:-)men du vet at denne personen kan bli "sur" når du spør om hjelp til bilkjøring:-( hadde du turt å spør vedkommende igjen?  

Muligheten er taxi men ikke buss pga rutetidene ikke passer ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Kanskje. Kommer helt an på relasjonen. Mamma eller pappa hadde jeg spurt. En venn hadde jeg ikke spurt. 

Mitt tilfelle er dette søster vi har lite kontakt er venner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det skader jo ikke å spørre. I verste fall sier hun nei. 

Skrevet (endret)
Glitter skrev (6 minutter siden):

Det skader jo ikke å spørre. I verste fall sier hun nei. 

Ja, jeg har spurt henne litt usikker på om hun har mulighet pga jobb. Jeg trykket på anonym noe jeg ikke skulle😀 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har spurt henne litt usikker på om hun har mulighet pga jobb. 

Hvis hun har jobb så kan hun ikke, men det betyr vel ikke at hun blir sur?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min første tanke: hvis dere har lite kontakt fra før og du nesten kun bruker henne som sjåfør eller for tjenester, så er det kanskje ikke så rart å skjønne at hun blir litt lei? 

Skrevet (endret)
XbellaX skrev (5 minutter siden):

Min første tanke: hvis dere har lite kontakt fra før og du nesten kun bruker henne som sjåfør eller for tjenester, så er det kanskje ikke så rart å skjønne at hun blir litt lei? 

Jeg spør aldri om hjelp. 

Endret av Musikk
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Hvis hun har jobb så kan hun ikke, men det betyr vel ikke at hun blir sur?

Jo, hun kan bli sur for mye rart. 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Jo, hun kan bli sur for mye rart. 

Tja, jeg har et inntrykk av at folk som er kjappe med å tolke andre som "sure" er folk som er spesialister på å tolke alt og alle i verste mening, og som gjør seg opp sin mening før den andre parten knapt rekker si hei.

Skrevet (endret)
XbellaX skrev (11 minutter siden):

Tja, jeg har et inntrykk av at folk som er kjappe med å tolke andre som "sure" er folk som er spesialister på å tolke alt og alle i verste mening, og som gjør seg opp sin mening før den andre parten knapt rekker si hei.

Tja. Kanskje hun hadde en dårlig dag🤷🏻‍♀️men hun hadde tid til å kjøre meg ble litt sur for jeg spurte tror jeg. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...