Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke mente som noe negativt🙂vis en ikke har noe fint eller godt å komme med hva er vitsen å svare på innlegg til andre her? bare for å svare surt eller med en kranglete tone. Ser ofte dette kommer fra de anonyme her. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (12 minutter siden):

Dette er ikke mente som noe hatt🙂vis en ikke har noe fint eller godt å komme med. Hva er vitsen å svare på innlegg til andre her, bare eller kun for å svare surt eller med en kranglete tone. Ser ofte dette kommer fra anonyme. 

 

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis surt eller kranglete å komme med motforestillinger. Det er en viss tradisjon her for å akseptere svar som ikke bare er støtte og heiarop. Likevel, siden du er vant til Kvinneguiden: Det er en langt bedre tone der enn her (og tilsvarende færre inngrep i trådene fra moderatorenes side).

Generelt (fint om du lar være å ta dette personlig):

Hvis man bare ønsker seg positiv respons, bør man også være forsiktig med å klage over for få svar. 

Det anbefales å rapportere innlegg i stedet for å opptre som reserve-admin.  

 

 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutes ago, Musikk said:

 

Hvorfor siterer du deg selv i en tom melding? 😉

Anonymkode: 9f181...de3

Skrevet (endret)
laban skrev (16 minutter siden):

Likevel, siden du er vant til Kvinneguiden: Det er en langt bedre tone der enn her (og tilsvarende færre inngrep i trådene fra moderatorenes side).

Dette skulle selvsagt være "Det er en langt bedre tone HER enn DER". Beklager, det gikk litt fort - jeg endret setningen underveis og klarte det ikke helt 😒

Endret av laban
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor siterer du deg selv i en tom melding? 😉

Anonymkode: 9f181...de3

Det var ikke mening. 

Skrevet
laban skrev (31 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis surt eller kranglete å komme med motforestillinger. Det er en viss tradisjon her for å akseptere svar som ikke bare er støtte og heiarop. Likevel, siden du er vant til Kvinneguiden: Det er en langt bedre tone der enn her (og tilsvarende færre inngrep i trådene fra moderatorenes side).

Generelt (fint om du lar være å ta dette personlig):

Hvis man bare ønsker seg positiv respons, bør man også være forsiktig med å klage over for få svar. 

Det anbefales å rapportere innlegg i stedet for å opptre som reserve-admin.  

 

 

KG er mye større forum og mye mer forskjellige temaer🙂dette forum er mer👵🏻 

Ikkeanonymnok
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

KG er mye større forum og mye mer forskjellige temaer🙂dette forum er mer👵🏻 

Da står du fritt til å forlate oss gæmliser og dra tilbake dit du kom fra.

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (40 minutter siden):

Da står du fritt til å forlate oss gæmliser og dra tilbake dit du kom fra.

Jeg liker dere gæmliser🙂er ikke på KG👱🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Folk er ulike her inne og mange har psykiatriske diagnoser, så da vil det alltid bli mange ulike svar i forumet. Har selv flere ganger fått negative svar i tråder uten at andre har brydd seg.

Anonymkode: dbbf8...749

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (40 minutter siden):

Jeg liker dere gæmliser🙂er ikke på KG👱🏻‍♀️

Må jo være noe fryktelig galt med dette forum som kun fokuserer på sykdommer og hvem som er sykes og hvem som leker politi og helsearbeidere jeg har ingen troa på noen blir friskere her:-) 

Anonymkode: 83336...f36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Folk er ulike her inne og mange har psykiatriske diagnoser, så da vil det alltid bli mange ulike svar i forumet. Har selv flere ganger fått negative svar i tråder uten at andre har brydd seg.

Anonymkode: dbbf8...749

Det har jeg forstått dette er så trist😢dette er sårbare mennesker som ikke burde ha hengt her inne.  

Anonymkode: 83336...f36

AnonymBruker
Skrevet

Til alle dere som har det vondt og vanskelig nå det kommer bedre dager❤️det kan ta sin tid dager og år🥰alt blir bra tilslutt så lenge det finnes liv er det håp. 

Anonymkode: 83336...f36

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Må jo være noe fryktelig galt med dette forum som kun fokuserer på sykdommer og hvem som er sykes og hvem som leker politi og helsearbeidere jeg har ingen troa på noen blir friskere her:-)

Snakk for dere selv, jeg prøver å løse problemer.

XbellaX
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har jeg forstått dette er så trist😢dette er sårbare mennesker som ikke burde ha hengt her inne.  

Anonymkode: 83336...f36

Sårbare folk har hengt på dol i 25-30 år. De klarer seg helt fint. 

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må jo være noe fryktelig galt med dette forum som kun fokuserer på sykdommer og hvem som er sykes og hvem som leker politi og helsearbeidere jeg har ingen troa på noen blir friskere her:-) 

Anonymkode: 83336...f36

Noen blir helt friske. Men da sitter man sjelden på en nettside for psykisk helse og forteller om det, da er man ute og lever. Og noen kan rett og slett ikke bli friskere, de gjør sitt beste for å overleve. Og de aller aller fleste er på på vei fremover, de kjemper og faller og reiser seg på igjen og igjen. Bedringsprosesser tar ofte veldig lang tid.

 

 

 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Jeg liker dere gæmliser🙂er ikke på KG👱🏻‍♀️

Du er vel i førtiåra selv? 

Anonymkode: a8df5...41a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er vel i førtiåra selv? 

Anonymkode: a8df5...41a

Jeg er ikke noe ungdom lengre👱🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Snakk for dere selv, jeg prøver å løse problemer.

Ja, det gjør jeg og:-) 

Anonymkode: 83336...f36

Skrevet (endret)

Sakura = Musikk= Anonym🙂‍hadde meldt meg ut herifra bruker for mye tid her så ombestemte jeg meg🙂måtte ha ny nick dere forstod dette var Sakura🤭dere er ikke 👵🏻👴🏻 
 

Endret av Musikk
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (3 timer siden):

Sakura = Musikk= Anonym🙂‍hadde meldt meg ut herifra bruker for mye tid her så ombestemte jeg meg🙂måtte ha ny nick dere forstod dette var Sakura🤭dere er ikke 👵🏻👴🏻 
 

Hihi.. Nytt tilbake til Sakura da vel, for det var et mye finere navn. Hvis du uansett har lyst til å være her, mener jeg. 

Anonymkode: 15dbc...942

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...