AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Jeg har begynt i traumebehandling, og det er intenst men gir resultater. Jeg jobber hardt og er 100 % tilstede i timen. Men nå, etter timen, husker jeg nesten ikke hvordan psykologen ser ut, og ihvertfall ikke hva hun hadde på seg, det blir liksom litt tomt når jeg prøver å se henne for meg. Høres det rart ut? Anonymkode: 97a50...f8f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni bra, du fokuserer mer på terapien enn på behandleren. Anonymkode: 185cf...3b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har begynt i traumebehandling, og det er intenst men gir resultater. Jeg jobber hardt og er 100 % tilstede i timen. Men nå, etter timen, husker jeg nesten ikke hvordan psykologen ser ut, og ihvertfall ikke hva hun hadde på seg, det blir liksom litt tomt når jeg prøver å se henne for meg. Høres det rart ut? Anonymkode: 97a50...f8f Jeg har det ganske likt. Det tok lang tid før jeg klarte å huske sånn ca. hvordan hun ser ut. Anonymkode: 38530...346 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Veldig bra! Jeg er motsatt og "får med meg alt/er på vakt". Det gir mindre resultater. Anonymkode: ce7df...7ea 0 Siter
Musikk Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har begynt i traumebehandling, og det er intenst men gir resultater. Jeg jobber hardt og er 100 % tilstede i timen. Men nå, etter timen, husker jeg nesten ikke hvordan psykologen ser ut, og ihvertfall ikke hva hun hadde på seg, det blir liksom litt tomt når jeg prøver å se henne for meg. Høres det rart ut? Anonymkode: 97a50...f8f Nei, ikke tenk på dette tenk kun på deg selv så du blir frisk eller bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.