Gå til innhold

Etniske ofre for ikke etniske gjerningsmenn, skal aldri brukes til samfunnsdebatt, ifølge pårørende.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg har lagt merke til er at pårørende for ofre med europeisk etnisitet hvor gjerningsmennene har ikke-europeisk etnisitet alltid ber om at saken ikke skal brukes til noen "samfunnsdebatt", noe som er helt motsatt av situasjonen når rollene er motsatt. (Får ikke lagt ved eksmepler, siden pårørende for ofrene ikke ønsker det -_- )

Tenk hvilken samfunnsdebatt vi hadde hatt i Norge, om gjenger på 4-5 etnisk norske folk, gang etter gang fant tilfeldige enslige ikke-etnisk norske og banket dem opp helt uten grunn, for deretter å spre falske rykter om dem online om hvorfor de fortjente det, rykter offeret aldri kan motbevise.

Dere nordmenn hadde ikke gjort annet enn å ha samfunnsdebatt hele dagen alle dager da, men så fort det er etnisk norske som er ofre og ikke "sårbare minoriteter" da blir fokuset med en gang at debatt kan vi ikke ha.

Jeg synes det er patetisk.

Men hva jeg mener er ikke viktig, hva mener dere og ikke minst hvorfor ?

Anonymkode: f3842...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg synes det er patetisk.

Det er du som er patetisk i hele din fremtoning her på forumet. Hopp ned i grøften din igjen og bli værende der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...