AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Noe jeg har lagt merke til er at pårørende for ofre med europeisk etnisitet hvor gjerningsmennene har ikke-europeisk etnisitet alltid ber om at saken ikke skal brukes til noen "samfunnsdebatt", noe som er helt motsatt av situasjonen når rollene er motsatt. (Får ikke lagt ved eksmepler, siden pårørende for ofrene ikke ønsker det ) Tenk hvilken samfunnsdebatt vi hadde hatt i Norge, om gjenger på 4-5 etnisk norske folk, gang etter gang fant tilfeldige enslige ikke-etnisk norske og banket dem opp helt uten grunn, for deretter å spre falske rykter om dem online om hvorfor de fortjente det, rykter offeret aldri kan motbevise. Dere nordmenn hadde ikke gjort annet enn å ha samfunnsdebatt hele dagen alle dager da, men så fort det er etnisk norske som er ofre og ikke "sårbare minoriteter" da blir fokuset med en gang at debatt kan vi ikke ha. Jeg synes det er patetisk. Men hva jeg mener er ikke viktig, hva mener dere og ikke minst hvorfor ? Anonymkode: f3842...1a1 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg synes det er patetisk. Det er du som er patetisk i hele din fremtoning her på forumet. Hopp ned i grøften din igjen og bli værende der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Noe jeg har lagt merke til er at pårørende for ofre med europeisk etnisitet hvor gjerningsmennene har ikke-europeisk etnisitet alltid ber om at saken ikke skal brukes til noen "samfunnsdebatt", noe som er helt motsatt av situasjonen når rollene er motsatt. (Får ikke lagt ved eksmepler, siden pårørende for ofrene ikke ønsker det ) Tenk hvilken samfunnsdebatt vi hadde hatt i Norge, om gjenger på 4-5 etnisk norske folk, gang etter gang fant tilfeldige enslige ikke-etnisk norske og banket dem opp helt uten grunn, for deretter å spre falske rykter om dem online om hvorfor de fortjente det, rykter offeret aldri kan motbevise. Dere nordmenn hadde ikke gjort annet enn å ha samfunnsdebatt hele dagen alle dager da, men så fort det er etnisk norske som er ofre og ikke "sårbare minoriteter" da blir fokuset med en gang at debatt kan vi ikke ha. Jeg synes det er patetisk. Men hva jeg mener er ikke viktig, hva mener dere og ikke minst hvorfor ? Anonymkode: f3842...1a1 Det har jeg aldri hørt om? Anonymkode: e32bc...464 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.