AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Mtp at man ønsker medisinering. Voksen person 40-50 år. Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): dps eller gå privat Anonymkode: 5dc12...ba5 Får man komme inn på DPS ved lette vansker altså? Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får man komme inn på DPS ved lette vansker altså? Anonymkode: e76d0...145 Du begynner hos fastlegen og så henviser h*n videre. Anonymkode: 5dc12...ba5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni nachnoo skrev (1 minutt siden): Privat Takk. Er ikke det litt for dårlig at man ikke får det offentlig? Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Er ikke det litt for dårlig at man ikke får det offentlig? Anonymkode: e76d0...145 venninna mi har akkurat gått gjennom det, hun fikk alt offentlig selv ved en lett adhd Anonymkode: 5dc12...ba5 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): venninna mi har akkurat gått gjennom det, hun fikk alt offentlig selv ved en lett adhd Anonymkode: 5dc12...ba5 Da var hun heldig. Jeg mottar søknader fra nesten hele landet fordi søknader blir avvist om personen er i arbeid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni nachnoo skrev (7 minutter siden): Da var hun heldig. Jeg mottar søknader fra nesten hele landet fordi søknader blir avvist om personen er i arbeid. Er det pga høyt trykk på helsehjelp på DPS? Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni nachnoo skrev (17 minutter siden): Da var hun heldig. Jeg mottar søknader fra nesten hele landet fordi søknader blir avvist om personen er i arbeid. Hvorfor går de ikke til privat psykiater i egen landsdel? Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni nachnoo skrev (51 minutter siden): Da var hun heldig. Jeg mottar søknader fra nesten hele landet fordi søknader blir avvist om personen er i arbeid. ikke bare er hun i arbeid, hun tar en master ved siden av. Kom rett inn, heldigvis Anonymkode: 5dc12...ba5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): ikke bare er hun i arbeid, hun tar en master ved siden av. Kom rett inn, heldigvis Anonymkode: 5dc12...ba5 Fikk hun resept på medisiner? Det var målet? Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor går de ikke til privat psykiater i egen landsdel? Anonymkode: e76d0...145 Det tror jeg har tre grunner. 1. Henviser har fått gode tilbakemeldinger fra henviste pasienter. Da kommer det flere. 2. Vi utnytter ikke etterspørselen til å ta blodpriser. 3. Oppfølgingen. Endret 5. juni av nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni nachnoo skrev (Akkurat nå): Det tror jeg har to grunner. 1. Henviser har fått gode tilbakemeldinger fra henviste pasienter. Da kommer det flere. 2. Vi utnytter ikke etterspørselen til å ta blodpriser. Så bra. Her jeg bor er prisene ca 1500 kr timen for psykologspesialist og 1750 kr for psykiater. Anonymkode: e76d0...145 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Fikk hun resept på medisiner? Det var målet? Anonymkode: e76d0...145 Ja, hun ble henvist til en spesialist på adhd for hjelp til medisiner. etter utredningen altså Anonymkode: 5dc12...ba5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.