Gå til innhold

Redd følelser kommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi traff hverandre for ett år siden, vi er like gamle (33). Han ville være casual, det vil si ikke forhold pga han ble såret forrige gang. Det kunne gå 3 uker mellom hver gang vi få hverndre i begynnelsen, også en mnd uten å møtes. Han ville jo åpenbart kun ha kos og sex og gøy. Forrige gang ble han litt rar da jeg sa jeg var litt små interessert i en fyr på jobb. Han pratet mindre og hadde i forkant av dette egentlig sagt at han kunne tenke seg å finne ei å ha barn med. Jeg har barn, noe som gjorde at det var litt vanskelig fo hans del. 

Nå i etterkant har jeg glemt denne mannen på jobb. Jeg sa det til han og ville plutselig vite om jeg var på tinder og lignende. 

Vi skulle egentlig ikke møtes for neste helg, men igår spurte han meg og vi kunne møtes denne helgen, gjerne begge dagene. Det var da voldsomt å ivrig. Tar også hjerter og sier han syntes det er kjempe gøy med meg. 

Er redd vi ødelegger det vi har om det oppstår følelser. Tenker dere han begynner å like meg? 

Anonymkode: ce5f0...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er redd vi ødelegger det vi har om det oppstår følelser. Tenker dere han begynner å like meg? 

Hvorfor snakker ikke folk sammen? Dette er vel ikke det første innlegget du starter om dette, men SNAKK med ham da! Ingen av dere er tankelesere og det kan hende han ikke er interessert i mer enn sex når det passer ham, men ikke vil at du skal treffe andre og det kan hende han faktisk begynner å få følelser for deg, spesielt når han fikk vite at du ser på en annen. Men dette får du ikke vite før du snakker med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Han er bare sjalu. Hvordan hadde du reagert om han fortalte om andre?

Dere er bra naive om dere tror dere kan holde på slik i evighet uten at noe som helst oppstår. Mennesker er ikke maskiner.

Anonymkode: f4787...ef3

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Hvorfor snakker ikke folk sammen? Dette er vel ikke det første innlegget du starter om dette, men SNAKK med ham da! Ingen av dere er tankelesere og det kan hende han ikke er interessert i mer enn sex når det passer ham, men ikke vil at du skal treffe andre og det kan hende han faktisk begynner å få følelser for deg, spesielt når han fikk vite at du ser på en annen. Men dette får du ikke vite før du snakker med ham.

Jeg må snakke med han, men det kan sikkert bli ødelagt å. Han er sikkert ikke intr, er nok bare noe jeg overtenker om. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han er bare sjalu. Hvordan hadde du reagert om han fortalte om andre?

Dere er bra naive om dere tror dere kan holde på slik i evighet uten at noe som helst oppstår. Mennesker er ikke maskiner.

Anonymkode: f4787...ef3

Burde jeg si at jeg er interessert da kanskje? Det var så merkelig at han ville se mrg allerede denne helga. Kom veldig overraskene, kun 5 dager siden sist. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg må snakke med han, men det kan sikkert bli ødelagt å. Han er sikkert ikke intr, er nok bare noe jeg overtenker om. 

Vil du ikke heller ha det avklart enn å gå slik og lure og om lenge finne ut at han bare vil ha en knullevenn?

Skrevet (endret)
Lillemus skrev (35 minutter siden):

Vil du ikke heller ha det avklart enn å gå slik og lure og om lenge finne ut at han bare vil ha en knullevenn?

.

Endret av S87s
AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (35 minutter siden):

Jeg må vite det ja. Er så vanskelig med menn og følelser. Kan godt hende det bare er fint å se meg. Han sa ei gang han kumme tenke seg meg, men at jeg har barn og litt ødeleggende. Samtidig kan man ikke styre følelser. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker dere han begynner å like meg? 

Hva tar du oss for? Tankelesere?

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Samtidig kan man ikke styre følelser. 

Kanskje ikke, men man kan velge om man vil handle på dem eller ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må vite det ja. Er så vanskelig med menn og følelser. Kan godt hende det bare er fint å se meg. Han sa ei gang han kumme tenke seg meg, men at jeg har barn og litt ødeleggende. Samtidig kan man ikke styre følelser. 

Men hvis han ikke vil ha deg fordi du har barn, så kan heller ikke holde på sånn. Jeg hadde droppet fyren øyeblikkelig om han hadde sagt noe slikt! Mine barn er voksne nå, men de er fremdeles de viktigste personene i livet mitt og om de trenger meg så slipper jeg alt jeg har i hendene med en gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nåja, en kan velge hvilke følelser en vil gi næring til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...