AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vi traff hverandre for ett år siden, vi er like gamle (33). Han ville være casual, det vil si ikke forhold pga han ble såret forrige gang. Det kunne gå 3 uker mellom hver gang vi få hverndre i begynnelsen, også en mnd uten å møtes. Han ville jo åpenbart kun ha kos og sex og gøy. Forrige gang ble han litt rar da jeg sa jeg var litt små interessert i en fyr på jobb. Han pratet mindre og hadde i forkant av dette egentlig sagt at han kunne tenke seg å finne ei å ha barn med. Jeg har barn, noe som gjorde at det var litt vanskelig fo hans del. Nå i etterkant har jeg glemt denne mannen på jobb. Jeg sa det til han og ville plutselig vite om jeg var på tinder og lignende. Vi skulle egentlig ikke møtes for neste helg, men igår spurte han meg og vi kunne møtes denne helgen, gjerne begge dagene. Det var da voldsomt å ivrig. Tar også hjerter og sier han syntes det er kjempe gøy med meg. Er redd vi ødelegger det vi har om det oppstår følelser. Tenker dere han begynner å like meg? Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er redd vi ødelegger det vi har om det oppstår følelser. Tenker dere han begynner å like meg? Hvorfor snakker ikke folk sammen? Dette er vel ikke det første innlegget du starter om dette, men SNAKK med ham da! Ingen av dere er tankelesere og det kan hende han ikke er interessert i mer enn sex når det passer ham, men ikke vil at du skal treffe andre og det kan hende han faktisk begynner å få følelser for deg, spesielt når han fikk vite at du ser på en annen. Men dette får du ikke vite før du snakker med ham. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Han er bare sjalu. Hvordan hadde du reagert om han fortalte om andre? Dere er bra naive om dere tror dere kan holde på slik i evighet uten at noe som helst oppstår. Mennesker er ikke maskiner. Anonymkode: f4787...ef3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Lillemus skrev (8 minutter siden): Hvorfor snakker ikke folk sammen? Dette er vel ikke det første innlegget du starter om dette, men SNAKK med ham da! Ingen av dere er tankelesere og det kan hende han ikke er interessert i mer enn sex når det passer ham, men ikke vil at du skal treffe andre og det kan hende han faktisk begynner å få følelser for deg, spesielt når han fikk vite at du ser på en annen. Men dette får du ikke vite før du snakker med ham. Jeg må snakke med han, men det kan sikkert bli ødelagt å. Han er sikkert ikke intr, er nok bare noe jeg overtenker om. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er bare sjalu. Hvordan hadde du reagert om han fortalte om andre? Dere er bra naive om dere tror dere kan holde på slik i evighet uten at noe som helst oppstår. Mennesker er ikke maskiner. Anonymkode: f4787...ef3 Burde jeg si at jeg er interessert da kanskje? Det var så merkelig at han ville se mrg allerede denne helga. Kom veldig overraskene, kun 5 dager siden sist. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg må snakke med han, men det kan sikkert bli ødelagt å. Han er sikkert ikke intr, er nok bare noe jeg overtenker om. Anonymkode: ce5f0...386 Vil du ikke heller ha det avklart enn å gå slik og lure og om lenge finne ut at han bare vil ha en knullevenn? 0 Siter
S87s Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) Lillemus skrev (35 minutter siden): Vil du ikke heller ha det avklart enn å gå slik og lure og om lenge finne ut at han bare vil ha en knullevenn? . Endret 5. juni av S87s 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Lillemus skrev (35 minutter siden): Vil du ikke heller ha det avklart enn å gå slik og lure og om lenge finne ut at han bare vil ha en knullevenn? Jeg må vite det ja. Er så vanskelig med menn og følelser. Kan godt hende det bare er fint å se meg. Han sa ei gang han kumme tenke seg meg, men at jeg har barn og litt ødeleggende. Samtidig kan man ikke styre følelser. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker dere han begynner å like meg? Hva tar du oss for? Tankelesere? AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Samtidig kan man ikke styre følelser. Kanskje ikke, men man kan velge om man vil handle på dem eller ikke. 1 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må vite det ja. Er så vanskelig med menn og følelser. Kan godt hende det bare er fint å se meg. Han sa ei gang han kumme tenke seg meg, men at jeg har barn og litt ødeleggende. Samtidig kan man ikke styre følelser. Anonymkode: ce5f0...386 Men hvis han ikke vil ha deg fordi du har barn, så kan heller ikke holde på sånn. Jeg hadde droppet fyren øyeblikkelig om han hadde sagt noe slikt! Mine barn er voksne nå, men de er fremdeles de viktigste personene i livet mitt og om de trenger meg så slipper jeg alt jeg har i hendene med en gang. 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må vite det ja. Er så vanskelig med menn og følelser. Kan godt hende det bare er fint å se meg. Han sa ei gang han kumme tenke seg meg, men at jeg har barn og litt ødeleggende. Samtidig kan man ikke styre følelser. Anonymkode: ce5f0...386 Nåja, en kan velge hvilke følelser en vil gi næring til. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni psykedeliker skrev (1 time siden): Hva tar du oss for? Tankelesere? Kanskje ikke, men man kan velge om man vil handle på dem eller ikke. Nei det tror jeg ikke. Men det ser virkelig ut som han liker meg🙉 Han vil se meg, gjerne begge dageme i helga. Når vi nettopp var med hverandre. Smiler, bærer meg opp når han treffer meg, kysser. Osv.. Det med barn var at han ikke utelukket det helt, men at han tidligere har tenkt han kun ville ha sine barn. Begynner man å like noen med barn, så må man tenke seg godt om. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Lillemus skrev (3 timer siden): Men hvis han ikke vil ha deg fordi du har barn, så kan heller ikke holde på sånn. Jeg hadde droppet fyren øyeblikkelig om han hadde sagt noe slikt! Mine barn er voksne nå, men de er fremdeles de viktigste personene i livet mitt og om de trenger meg så slipper jeg alt jeg har i hendene med en gang. Jeg er akkurat lik deg, barna foran alt ❤️ det har ikke noe å si når vi er sexvenner. Men om en forhold skal til så må jeg sette krav. Det virket ikke helt utelukkende for han nå, men han øsnket det tidligere. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Lillemus skrev (På 5.6.2026 den 12.51): Men hvis han ikke vil ha deg fordi du har barn, så kan heller ikke holde på sånn. Jeg hadde droppet fyren øyeblikkelig om han hadde sagt noe slikt! Mine barn er voksne nå, men de er fremdeles de viktigste personene i livet mitt og om de trenger meg så slipper jeg alt jeg har i hendene med en gang. Jeg snakket med han idag, jeg kunne bare være der litt. Men han har visst gått ut av Tinder nå, vet ikke hvorfor. Kanskje pga meg? Jeg er bare redd for om jeg får følelser for han. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg snakket med han idag, jeg kunne bare være der litt. Men han har visst gått ut av Tinder nå, vet ikke hvorfor. Kanskje pga meg? Jeg er bare redd for om jeg får følelser for han. Anonymkode: ce5f0...386 Det høres ut som om du har fått følelser for ham for lenge siden og nå bare piner deg selv etter et desperat håp om at han føler det samme. Anonymkode: f12af...0b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det høres ut som om du har fått følelser for ham for lenge siden og nå bare piner deg selv etter et desperat håp om at han føler det samme. Anonymkode: f12af...0b4 Ja mem jeg ser han liker meg, uten tvil. Han vil se meg hele tiden, vil ha meg der lenge. Sletter Tinder og er nyskjerrig på meg. Jeg er redd jeg har fått litt følelser ha, men innrømmer det ikke for meg selv. Anonymkode: ce5f0...386 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.