AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Er det flere som har det slik? Jeg syns det er ganske uheldig å få sånn angst. Altså angst om å sove nok. Sovner jeg ikke med en gang blir jeg liggende å stresse om timene som går og søvn ikke kommer. Så går timene og jeg tenker jeg må opp tidlig, legger meg tidlig men som oftest gjør det ingen forskjell, blir bare liggende og base i tanker om kommende tid for våkning og stress om dagen som kommer. Så da kan jeg nesten aldri være uthvilt når jeg jobber. Har alltid vært litt sånn, men det har blit mye verre. Sånn at jeg kun sover i 1 time eller 2 kanskje ingenting. Det er så slitsomt! Anonymkode: 8e616...2ad 0 Siter
Glitter Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Har du prøvd å høre på lydbok eller podcast? Det hjelper meg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Glitter skrev (15 minutter siden): Har du prøvd å høre på lydbok eller podcast? Det hjelper meg. Ja, men stresset er så overdøvende at jeg ikke kan koble av,selv om jeg hører på noe. Klarer ikke konsentrere meg om det. Anonymkode: 8e616...2ad 0 Siter
Glitter Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, men stresset er så overdøvende at jeg ikke kan koble av,selv om jeg hører på noe. Klarer ikke konsentrere meg om det. Anonymkode: 8e616...2ad Okei. Da vet jeg ikke dessverre. 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det flere som har det slik? Jeg syns det er ganske uheldig å få sånn angst. Altså angst om å sove nok. Sovner jeg ikke med en gang blir jeg liggende å stresse om timene som går og søvn ikke kommer. Så går timene og jeg tenker jeg må opp tidlig, legger meg tidlig men som oftest gjør det ingen forskjell, blir bare liggende og base i tanker om kommende tid for våkning og stress om dagen som kommer. Så da kan jeg nesten aldri være uthvilt når jeg jobber. Har alltid vært litt sånn, men det har blit mye verre. Sånn at jeg kun sover i 1 time eller 2 kanskje ingenting. Det er så slitsomt! Anonymkode: 8e616...2ad Redd for å forsove meg i dag🙂jeg skal til årlig helsesjekk med katten min i dag. Vis jeg skal noe får jeg aldri sove natten før. Selv om jeg har mobilen alarmen på times vis føre jeg må stå opp🤭dette er nok stress viker ut som du og har det slik som meg. Endret 5. juni av Musikk 1 Siter
Vendi Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) Jeg heller sover ikke stort hvis jeg skal opp tidlig neste morgen og skal noe, da er jeg redd jeg skal forsove meg. Altså ikke redd for å ikke få sove, men for å ikke våkne til tiden. Endret 5. juni av Vendi 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vendi skrev (33 minutter siden): Jeg heller sover ikke stort hvis jeg skal opp tidlig neste morgen og skal noe, da er jeg redd jeg skal forsove meg. Altså ikke redd for å ikke få sove, men for å ikke våkne til tiden. Ja, er samme det starter med at jeg er redd for å forsove meg eller og stress om det som skal skje dagen etter. Så etterhvert når jeg ikke sove mer og mer redd for mangelen på søvn. Anonymkode: 8e616...2ad 0 Siter
laban Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Har du prøvd melatonin kvelden før de dagene det er noe ekstra viktig? Ellers er det jo ofte slik at man er i OK form dagen etter at man har hatt en dårlig natt, men man blir trøtt om kvelden og kanskje dagen etter der igjen. Du kan i hvert fall prøve å tenke slik når du legger deg, altså at det ikke er så farlig om du ikke sovner så fort.Kkanskje det demper stressnivået litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.