Gå til innhold

Sover så dårlig når jeg vet jeg må opp tidlig og er det viktig møte stresser jeg så jeg sover ekstra lite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har det slik? Jeg syns det er ganske uheldig å få sånn angst. Altså angst om å sove nok. Sovner jeg ikke med en gang blir jeg liggende å stresse om timene som går og søvn ikke kommer. Så går timene og jeg tenker jeg må opp tidlig, legger meg tidlig men som oftest gjør det ingen forskjell, blir bare liggende og base i tanker om kommende tid for våkning og stress om dagen som kommer. 

Så da kan jeg nesten aldri være uthvilt når jeg jobber. 

Har alltid vært litt sånn, men det har blit mye verre. Sånn at jeg kun sover i 1 time eller 2 kanskje ingenting. Det er så slitsomt!

Anonymkode: 8e616...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å høre på lydbok eller podcast? Det hjelper meg. 

Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Har du prøvd å høre på lydbok eller podcast? Det hjelper meg. 

Ja, men stresset er så overdøvende at jeg ikke kan koble av,selv om jeg hører på noe. Klarer ikke konsentrere meg om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, men stresset er så overdøvende at jeg ikke kan koble av,selv om jeg hører på noe. Klarer ikke konsentrere meg om det. 

Okei. Da vet jeg ikke dessverre. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det flere som har det slik? Jeg syns det er ganske uheldig å få sånn angst. Altså angst om å sove nok. Sovner jeg ikke med en gang blir jeg liggende å stresse om timene som går og søvn ikke kommer. Så går timene og jeg tenker jeg må opp tidlig, legger meg tidlig men som oftest gjør det ingen forskjell, blir bare liggende og base i tanker om kommende tid for våkning og stress om dagen som kommer. 

Så da kan jeg nesten aldri være uthvilt når jeg jobber. 

Har alltid vært litt sånn, men det har blit mye verre. Sånn at jeg kun sover i 1 time eller 2 kanskje ingenting. Det er så slitsomt!

Redd for å forsove meg i dag🙂‍jeg skal til årlig helsesjekk med katten min i dag. Vis jeg skal noe får jeg aldri sove natten før. Selv om jeg har mobilen alarmen på times vis føre jeg må stå opp🤭dette er nok stress viker ut som du og har det slik som meg. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...