Everybody Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni I dag når jeg stod opp og skulle ha melk i kjøleskapet oppdaget jeg at det var tomt og måtte derfor kjøpe mer melk i butikken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni He he, det var synd. Bare til å kjøpe mer da 😅 Anonymkode: ee265...7a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Kjøp laktosefri, den er mer holdbar, da kan du ha mange liter stående så slipper du gå så ofte. Mindre stress! Anonymkode: 5d68e...8aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Everybody skrev (2 timer siden): I dag når jeg stod opp og skulle ha melk i kjøleskapet oppdaget jeg at det var tomt og måtte derfor kjøpe mer melk i butikken. Å bare det? Trodde du var gravid nå jeg.. minst! Anonymkode: e6889...108 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Everybody skrev (2 timer siden): I dag når jeg stod opp og skulle ha melk i kjøleskapet oppdaget jeg at det var tomt og måtte derfor kjøpe mer melk i butikken. Vet du, Det samme skjedde med meg i dag da jeg stod opp. Melken var det tom for så da måtte jeg kjøpe mer i butikken og. Lettmelk. Anonymkode: 75036...f7f 1 Siter
Musikk Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Everybody skrev (3 timer siden): I dag når jeg stod opp og skulle ha melk i kjøleskapet oppdaget jeg at det var tomt og måtte derfor kjøpe mer melk i butikken. Du høres du ut som meg🤭 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.