Gå til innhold

Märtha og Durek kommer på Viaplay til høsten i serien "Alternative Norge"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.kampanje.com/medier/maertha-og-durek-kommer-pa-viaplay-til-hosten/1006666

En av satsingene er serien Alternative Norge, der seerne møter aktører fra den alternative bevegelsen, blant annet dyretolkere, sjamaner, pusteterapeuter, klarsynte og spirituelle veiledere. Serien inkluderer også et møte med Märtha Louise og hennes ektemann Durek Verrett.

Tenker mange på DOL tror på det alternative og vil følge med på denne spennende serien.

Anonymkode: 09c3e...ba2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

https://www.kampanje.com/medier/maertha-og-durek-kommer-pa-viaplay-til-hosten/1006666

En av satsingene er serien Alternative Norge, der seerne møter aktører fra den alternative bevegelsen, blant annet dyretolkere, sjamaner, pusteterapeuter, klarsynte og spirituelle veiledere. Serien inkluderer også et møte med Märtha Louise og hennes ektemann Durek Verrett.

Tenker mange på DOL tror på det alternative og vil følge med på denne spennende serien.

Anonymkode: 09c3e...ba2

Siste serien jeg vil se!

Anonymkode: 86c2b...9d0

Skrevet

Må nesten se blir det hylling og skriking lyder som miner om orgasmer🤭da bytter jeg kanal. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg betrakter den slags som komedieserier.

Jeg hørte et intervju med en selvoppnevnt "dyretolker" i radioen (på NRK, mens jeg kjørte bil) for noen år siden, og det var hinsides dustete. Jeg vet at noen er gode til å "lese" dyrs behov, temme villdyr og annet som kan ha noe for seg. Det jeg hørte, var på et helt annet nivå - typen  "katten fortalte meg om matmors samlivsproblemer".  Sånne historier: 
https://www.flammehuset.no/budskap-fra-dyr-vi-kjenner

Jeg synes de som hevder å kunne kommunisere med dyr på et detaljnivå som når mennesker snakker sammen, kan starte med å avhøre den valpen som var til stede da Anne-Elisabeth Hagen ble bortført.

Durexen synes nok han har fått lite oppmerksomhet i det siste. Buhu 😩

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...