AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Og setter du pris på det fordi det får deg igang eller er det mest slitsomt/krevende? Har du dårlig samvittighet for at du ikke orker å ta din del i husholdningen lengre?Jeg gjør det jeg klarer, hvilket ikke er så mye lengre dessverre. Jobber 50 prosent og "bruker meg opp" der. Anonymkode: 0d087...bb4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Det har vært tråder om dette før, men nei min mann presser meg ikke til å gjøre husarbeid. Jeg gjør litt, tar meg av klær og oppvaksemasin og bytter på sengene. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jeg bor alene og gjør dermed alt selv. Jeg rydder fortløpende etter alle måltider, støvsuger flere ganger ukentlig og har en fast vaskedag i uken. Sånn har jeg alltid hatt det uansett hvor dårlig jeg er. Jeg mener at mange av oss som sliter med det du nevner i hovedinnlegget har godt av å både pushes av andre men også å pushe seg selv. Ingenting blir bedre av å bo i rot og skitt og alle klarer å holde det noenlunde rent og ryddig om de bare gidder å gjøre en innsats. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Ikkeanonymnok skrev (51 minutter siden): Jeg bor alene og gjør dermed alt selv. Jeg rydder fortløpende etter alle måltider, støvsuger flere ganger ukentlig og har en fast vaskedag i uken. Sånn har jeg alltid hatt det uansett hvor dårlig jeg er. Jeg mener at mange av oss som sliter med det du nevner i hovedinnlegget har godt av å både pushes av andre men også å pushe seg selv. Ingenting blir bedre av å bo i rot og skitt og alle klarer å holde det noenlunde rent og ryddig om de bare gidder å gjøre en innsats. Bra jobba! Jobber du utenom? Anonymkode: 0d087...bb4 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bra jobba! Jobber du utenom? Anonymkode: 0d087...bb4 Nei. Jeg er ufør, men har jobbet i mange år tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.