Gå til innhold

Rørlegger regning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rørlegger da vask var tett og ble forespeilet 7000.- + mva for oppmøte av spylebil og 1 times arbeid. Tekstet ok på dette. Rørleggeren som møtte opp var høflig, dyktig og vennlig. Før han begynte sa han derimot at det kom på 16000,’ ble litt satt ut men han forklarte at det var det det kostet og slik var det i alle firma i byen. Så drøye 6000 mer en jeg ble forespeilet i tekstmelding fra det (store) firmaet. Jeg skrev under for jeg ville ikke sette av en ny dag til å vente på rørlegger. For ordens skyld så brukte han under 1 time. Jeg så regningen og den virket plausibel. 

I ettertid har jeg allikevel irritert meg over dette. Burde jeg klage? Eller er løpet kjørt når jeg har skrevet under og betalt?

Anonymkode: 26493...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også redd for att dersom jeg sendte han vekk så måtte jeg betalt deler av regningen for oppmøte. Han sa også at han skulle ta det opp med kundekontakt at jeg hadde blitt forespeilet feil pris.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde rørlegger da vask var tett og ble forespeilet 7000.- + mva for oppmøte av spylebil og 1 times arbeid. Tekstet ok på dette. Rørleggeren som møtte opp var høflig, dyktig og vennlig. Før han begynte sa han derimot at det kom på 16000,’ ble litt satt ut men han forklarte at det var det det kostet og slik var det i alle firma i byen. Så drøye 6000 mer en jeg ble forespeilet i tekstmelding fra det (store) firmaet. Jeg skrev under for jeg ville ikke sette av en ny dag til å vente på rørlegger. For ordens skyld så brukte han under 1 time. Jeg så regningen og den virket plausibel. 

I ettertid har jeg allikevel irritert meg over dette. Burde jeg klage? Eller er løpet kjørt når jeg har skrevet under og betalt?

Det hørtes veldig dyrt ut men nå er jo rørlegger arbeid veldig dyrt. Prisene kan varier mye fra de ulike rørleggerfirmaene. Du kan prøve og klage🙂

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Musikk skrev (7 minutter siden):

Det hørtes veldig dyrt ut men nå er jo rørlegger arbeid veldig dyrt. Prisene kan varier mye fra de ulike rørleggerfirmaene. Du kan prøve og klage🙂

De private rørleggerne som driver selv er som oftes de dyre, mulig du har hatt en slik rørlegger? prisene får slikt arbeid kan ha økt i Norge alt blir dyrere. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...