AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Jeg hadde rørlegger da vask var tett og ble forespeilet 7000.- + mva for oppmøte av spylebil og 1 times arbeid. Tekstet ok på dette. Rørleggeren som møtte opp var høflig, dyktig og vennlig. Før han begynte sa han derimot at det kom på 16000,’ ble litt satt ut men han forklarte at det var det det kostet og slik var det i alle firma i byen. Så drøye 6000 mer en jeg ble forespeilet i tekstmelding fra det (store) firmaet. Jeg skrev under for jeg ville ikke sette av en ny dag til å vente på rørlegger. For ordens skyld så brukte han under 1 time. Jeg så regningen og den virket plausibel. I ettertid har jeg allikevel irritert meg over dette. Burde jeg klage? Eller er løpet kjørt når jeg har skrevet under og betalt? Anonymkode: 26493...8a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Jeg var også redd for att dersom jeg sendte han vekk så måtte jeg betalt deler av regningen for oppmøte. Han sa også at han skulle ta det opp med kundekontakt at jeg hadde blitt forespeilet feil pris. Anonymkode: 26493...8a4 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg hadde rørlegger da vask var tett og ble forespeilet 7000.- + mva for oppmøte av spylebil og 1 times arbeid. Tekstet ok på dette. Rørleggeren som møtte opp var høflig, dyktig og vennlig. Før han begynte sa han derimot at det kom på 16000,’ ble litt satt ut men han forklarte at det var det det kostet og slik var det i alle firma i byen. Så drøye 6000 mer en jeg ble forespeilet i tekstmelding fra det (store) firmaet. Jeg skrev under for jeg ville ikke sette av en ny dag til å vente på rørlegger. For ordens skyld så brukte han under 1 time. Jeg så regningen og den virket plausibel. I ettertid har jeg allikevel irritert meg over dette. Burde jeg klage? Eller er løpet kjørt når jeg har skrevet under og betalt? Anonymkode: 26493...8a4 Det hørtes veldig dyrt ut men nå er jo rørlegger arbeid veldig dyrt. Prisene kan varier mye fra de ulike rørleggerfirmaene. Du kan prøve og klage🙂 Endret 5. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) Musikk skrev (7 minutter siden): Det hørtes veldig dyrt ut men nå er jo rørlegger arbeid veldig dyrt. Prisene kan varier mye fra de ulike rørleggerfirmaene. Du kan prøve og klage🙂 De private rørleggerne som driver selv er som oftes de dyre, mulig du har hatt en slik rørlegger? prisene får slikt arbeid kan ha økt i Norge alt blir dyrere. Endret 5. juni av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde rørlegger da vask var tett og ble forespeilet 7000.- + mva for oppmøte av spylebil og 1 times arbeid. Tekstet ok på dette. Rørleggeren som møtte opp var høflig, dyktig og vennlig. Før han begynte sa han derimot at det kom på 16000,’ ble litt satt ut men han forklarte at det var det det kostet og slik var det i alle firma i byen. Så drøye 6000 mer en jeg ble forespeilet i tekstmelding fra det (store) firmaet. Jeg skrev under for jeg ville ikke sette av en ny dag til å vente på rørlegger. For ordens skyld så brukte han under 1 time. Jeg så regningen og den virket plausibel. I ettertid har jeg allikevel irritert meg over dette. Burde jeg klage? Eller er løpet kjørt når jeg har skrevet under og betalt? Anonymkode: 26493...8a4 Du burde klage, ikke mist fordi du fikk oppgitt feil pris. Og 16 000 var veldig mye. https://spylevakta.no/prisliste Anonymkode: 852ec...7e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde rørlegger da vask var tett og ble forespeilet 7000.- + mva for oppmøte av spylebil og 1 times arbeid. Tekstet ok på dette. Rørleggeren som møtte opp var høflig, dyktig og vennlig. Før han begynte sa han derimot at det kom på 16000,’ ble litt satt ut men han forklarte at det var det det kostet og slik var det i alle firma i byen. Så drøye 6000 mer en jeg ble forespeilet i tekstmelding fra det (store) firmaet. Jeg skrev under for jeg ville ikke sette av en ny dag til å vente på rørlegger. For ordens skyld så brukte han under 1 time. Jeg så regningen og den virket plausibel. I ettertid har jeg allikevel irritert meg over dette. Burde jeg klage? Eller er løpet kjørt når jeg har skrevet under og betalt? Anonymkode: 26493...8a4 Jeg ville klaget. Det var en voldsom pris. Vi har hatt problemer etter gravearbeid her i borettslaget og dessverre hatt spylebilen innom titt og ofte, men selv på natten har det ikke kostert 16000 kr. Anonymkode: 08e82...3db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg har klaget nå. Mest av alt er jeg irritert fordi rørleggeren satte meg i en vanskelig situasjon. Jeg hadde ventet hjemme hele dagen, og når prisen da blir noe annet enn forespeilet og akseptert, så setter de meg i en vanskelig situasjon. Spylebilen har allerede møtt opp, hvis jeg nektet å betale ville jeg da måtte betalt for oppmøte av spylebil osv. jeg takker for mye god info. Dette brukte jeg i klagen. Anonymkode: 26493...8a4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde ventet hjemme hele dagen, og når prisen da blir noe annet enn forespeilet og akseptert, så setter de meg i en vanskelig situasjon. Her kan du argumentere med at dette er urimelig ift. avtalelovens bestemmelser. Men var det et tilbud eller en bindende avtale du hadde akseptert? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) .feil tråd. Endret 8. juni av Worrisome_plenty 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.