AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Jeg er langvarig deprimert. Nettopp økt opp Lamictal til 75 mg. Kjenner meg irritabel, irritert og urolig nå. Flere ettermiddager har jeg hatt taleflom/trang til å prate. Mannen min stusser. Jeg er en stille og rolig jente til vanlig. Tilfeldig? Anonymkode: 87757...e3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er langvarig deprimert. Nettopp økt opp Lamictal til 75 mg. Kjenner meg irritabel, irritert og urolig nå. Flere ettermiddager har jeg hatt taleflom/trang til å prate. Mannen min stusser. Jeg er en stille og rolig jente til vanlig. Tilfeldig? Anonymkode: 87757...e3d Jeg sover også mindre/kortere med urolig søvn og tidlig oppvåkning. Har ikke økt aktivitetsnivå (har utmattelse). Anonymkode: 87757...e3d 0 Siter
Sokk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mannen min stusser. Jeg tenker dette er et tegn på at du bør sende en melding til legen din/ta det opp på en time, for å se om dere skal fortsette opptrapping som planlagt eller justere noe. Jeg var for øvrig i hypomani (den glade varianten) da jeg startet opp Lamictal (den sluttet kort tid etter jeg begynte), uten at det var til hinder for å begynne på den med plan om å ha den som fast stemningsstabiliserende og slutte på AD. Jeg fikk også redusert søvn under opptrapping av Lamictal, jeg tror det er en vanlig bivirkning i oppstarten. Hadde også innimellom enkeltdager eller et par dager hvor jeg lå litt høyt i humøret (savner den følelsen!), men ikke noen full episode. Går du på AD også? For jeg tror det du beskriver også kan være en bivirkning av AD, og kanskje særlig dersom man har bipolar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Sokk skrev (5 minutter siden): Jeg tenker dette er et tegn på at du bør sende en melding til legen din/ta det opp på en time, for å se om dere skal fortsette opptrapping som planlagt eller justere noe. Jeg var for øvrig i hypomani (den glade varianten) da jeg startet opp Lamictal (den sluttet kort tid etter jeg begynte), uten at det var til hinder for å begynne på den med plan om å ha den som fast stemningsstabiliserende og slutte på AD. Jeg fikk også redusert søvn under opptrapping av Lamictal, jeg tror det er en vanlig bivirkning i oppstarten. Hadde også innimellom enkeltdager eller et par dager hvor jeg lå litt høyt i humøret (savner den følelsen!), men ikke noen full episode. Går du på AD også? For jeg tror det du beskriver også kan være en bivirkning av AD, og kanskje særlig dersom man har bipolar. Nei ikke AD, men Litium. Anonymkode: 87757...e3d 0 Siter
Sokk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei ikke AD, men Litium. Anonymkode: 87757...e3d Skulle tro du var litt beskyttet mot de helt store episodene da, men det kan jo godt hende at det du opplever er bivirkninger av Lamictal. Uansett tenker jeg at når dine nærmeste reagerer på endringer hos deg, så bør du kontakte legen din for å høre om du skal gjøre noen justeringer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Sokk skrev (7 minutter siden): Skulle tro du var litt beskyttet mot de helt store episodene da, men det kan jo godt hende at det du opplever er bivirkninger av Lamictal. Uansett tenker jeg at når dine nærmeste reagerer på endringer hos deg, så bør du kontakte legen din for å høre om du skal gjøre noen justeringer. Takk for råd. Kjenner meg generelt veldig utilpass. Anonymkode: 87757...e3d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.