AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg har hørt andre nevne at terapeuten sier : vi er et godt team, du og jeg, behandlingsallianse, jeg ska bære børen med deg. Min sier (heldigvis!) ikke noe av dette. Typisk er at hun sier (når jeg forteller at nå ble jeg lei meg); kan du være i det litt?. Hun har også sagt, når jeg forteller at jeg er i krise; det viser ikke. Anonymkode: df063...542 0 Siter
Glitter Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Min behandler jeg hadde i fem år hadde ingen sånne faste fraser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Glitter skrev (9 minutter siden): Min behandler jeg hadde i fem år hadde ingen sånne faste fraser. Mer sånn nøytralt og basic språk uten å vise mye følelser? Anonymkode: df063...542 0 Siter
Glitter Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mer sånn nøytralt og basic språk uten å vise mye følelser? Anonymkode: df063...542 Tja, noe sånt. Vi kunne le sammen, men var ikke slik at hun ble synlig beveget når jeg gråt og sånt. Det hadde jeg ikke behov for heller. Endret 6. juni av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Glitter skrev (17 minutter siden): Tja, noe sånt. Vi kunne le sammen, men var ikke slik at hun ble synlig beveget når jeg gråt og sånt. Det hadde jeg ikke behov for heller. Herlig å kunne le sammen! Mine timer har alltid vært tunge. Anonymkode: df063...542 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det er det vanlige, at jeg trenger medisiner for sykdom som en diabetiker men blir akseptert om jeg vil slutte. Han er lun og grei og svarer alltid forståelig om jeg lurer på noe, tipper han er på min alder og det er fint. Han har humor og og alltid et smil på lur, liker han men snakker ikke mye med han. 0 Siter
Glitter Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Herlig å kunne le sammen! Mine timer har alltid vært tunge. Anonymkode: df063...542 Jeg har veldig galgenhumor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Glitter skrev (18 minutter siden): Jeg har veldig galgenhumor. Det er en styrke! Mine timer er som regel ganske tunge og seige. Jeg mister humoren min i sterke psykiske smerter. Tror jeg smilte smått et par ganger i avslutningssamtalen på DPS. Da hadde jeg gått dit i 3 år..😅 Anonymkode: df063...542 0 Siter
Glitter Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en styrke! Mine timer er som regel ganske tunge og seige. Jeg mister humoren min i sterke psykiske smerter. Tror jeg smilte smått et par ganger i avslutningssamtalen på DPS. Da hadde jeg gått dit i 3 år..😅 Anonymkode: df063...542 Ja jeg er glad jeg har galgenhumor. Men den blir selvsagt svekket når jeg er veldig dårlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Glitter skrev (4 minutter siden): Ja jeg er glad jeg har galgenhumor. Men den blir selvsagt svekket når jeg er veldig dårlig. Ser den. Hvordan reagerer behandler når du "ler det bort"; ler hun med? Jeg har en venninne som "ler av alt" i terapi for å unngå å gå inn det vonde. Anonymkode: df063...542 0 Siter
Glitter Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser den. Hvordan reagerer behandler når du "ler det bort"; ler hun med? Jeg har en venninne som "ler av alt" i terapi for å unngå å gå inn det vonde. Anonymkode: df063...542 Hun lo med. Men jeg ler ikke ting bort. Jeg bare har galgenhumor innimellom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Glitter skrev (7 minutter siden): Hun lo med. Men jeg ler ikke ting bort. Jeg bare har galgenhumor innimellom. 🤩 Anonymkode: df063...542 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.