Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen selv. Ser tv, hører musikk eller podkast og scroller på nettet. 

Skrevet
Blondi skrev (2 minutter siden):

Hva er det? 

Har alltid masse forskjellig å drive med ja, så jeg skjønner meg rett og slett ikke på voksne mennesker som sier de kjeder seg.

Jeg samler på litt forskjellige ting, tar litt bilder, liker å gå tur, drive med yoga, lese, søm og nå på sommeren er det jo alltid noe å gjøre i hagen og drivhuset. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Gå tur😊

Anonymkode: f316b...c94

Skrevet
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Har alltid masse forskjellig å drive med ja, så jeg skjønner meg rett og slett ikke på voksne mennesker som sier de kjeder seg.

Jeg samler på litt forskjellige ting, tar litt bilder, liker å gå tur, drive med yoga, lese, søm og nå på sommeren er det jo alltid noe å gjøre i hagen og drivhuset. :) 

Masse hobbyer der 😊 Her er jeg så redusert pga helse så mye jeg ikke klarer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gå tur😊

Anonymkode: f316b...c94

Kjekt å går tur. Gjorde det en del før 😊

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg kaller det ikke hobbyer, jeg kaller det interesser, da de ikke foregår i klubber, naturen o.l.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden):

Jeg kaller det ikke hobbyer, jeg kaller det interesser, da de ikke foregår i klubber, naturen o.l.

Det er vel gjerne det som blir retteste å si. 

Skrevet (endret)

Hobbyer hadde jeg som barn og ungdom, teater og tegne og male kurs, skole korps, piano øvelse. Nå er det mer TV, tegne, lese bøker, skrolle på mobilen, høre på musikk og synge. 

Endret av Musikk
UtakknemligDiva
Skrevet
Lillemus skrev (18 minutter siden):

er du litt lenger oppi åra? Jeg er for glad i skrolle på mobilen…. drivhus kan vi nok drite i enn så lenge. 

Gå tur funker. 

Skrevet

Alle burde ha en hobby. Helsefremmende 🥰

Skrevet (endret)

Jeg har hatt musikk som hobby i alle år. Spilte forskjellige instrumenter i oppveksten, som voksen er det korsang som har dominert. Jeg er med i to kor nå.

Jeg er også glad i å lese, men det blir mest "enkle" ting som skandinavisk krim. 

Endret av laban
Skrevet

Jeg har begynt på en fritidsaktivitet for voksne i år (samme som et av barna driver med) og det har vært kjempebra for humør og motivasjon.

Tidligere har jeg også deltatt på mosjonsløp og maraton og det har også vært en fin ting å holde på med.

Jeg spilte et instrument før, men det får jeg ikke til å drive med nå. Jeg orker ikke drive med det på lavt nivå, det gir meg ikke glede, og å holde meg på mitt toppnivå krever for mye tid (og jeg blir stressa for naboene hvis jeg øver for mye). 

Skrevet
nachnoo skrev (11 minutter siden):

Ja, noen utenfor hjemme er bra.    

Skrevet
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Da må man velge sine hobbyer med omhu. Innebærer den en eller form for samling - helt uavhengig av kontekst - , er det "ikke-normativt" og inngår i anklagegrunnlaget for en autismespekterdiagnose. Vil man unngå å få denne diagnosen og samtidig snakke sant under en utredning må man altså slutte med samlerhobbyen.

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

er du litt lenger oppi åra? Jeg er for glad i skrolle på mobilen…. drivhus kan vi nok drite i enn så lenge. 

Gå tur funker. 

Jeg kunne nok vært mora di ja. :)

AnonymBruker
Skrevet
57 minutes ago, Musikk said:

Ja, noen utenfor hjemme er bra.    

Kan da ha hjemmehobby. Frimerkesamling f.eks.

Anonymkode: cff04...d6d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...