Blondi Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Ingen selv. Ser tv, hører musikk eller podkast og scroller på nettet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Blondi skrev (2 minutter siden): Hva er det? Har alltid masse forskjellig å drive med ja, så jeg skjønner meg rett og slett ikke på voksne mennesker som sier de kjeder seg. Jeg samler på litt forskjellige ting, tar litt bilder, liker å gå tur, drive med yoga, lese, søm og nå på sommeren er det jo alltid noe å gjøre i hagen og drivhuset. 2 Siter
Blondi Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Lillemus skrev (11 minutter siden): Har alltid masse forskjellig å drive med ja, så jeg skjønner meg rett og slett ikke på voksne mennesker som sier de kjeder seg. Jeg samler på litt forskjellige ting, tar litt bilder, liker å gå tur, drive med yoga, lese, søm og nå på sommeren er det jo alltid noe å gjøre i hagen og drivhuset. Masse hobbyer der 😊 Her er jeg så redusert pga helse så mye jeg ikke klarer. 0 Siter
Blondi Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gå tur😊 Anonymkode: f316b...c94 Kjekt å går tur. Gjorde det en del før 😊 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg kaller det ikke hobbyer, jeg kaller det interesser, da de ikke foregår i klubber, naturen o.l. 1 Siter
Blondi Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden): Jeg kaller det ikke hobbyer, jeg kaller det interesser, da de ikke foregår i klubber, naturen o.l. Det er vel gjerne det som blir retteste å si. 1 Siter
Musikk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) Hobbyer hadde jeg som barn og ungdom, teater og tegne og male kurs, skole korps, piano øvelse. Nå er det mer TV, tegne, lese bøker, skrolle på mobilen, høre på musikk og synge. Endret 6. juni av Musikk 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Lillemus skrev (18 minutter siden): Har alltid masse forskjellig å drive med ja, så jeg skjønner meg rett og slett ikke på voksne mennesker som sier de kjeder seg. Jeg samler på litt forskjellige ting, tar litt bilder, liker å gå tur, drive med yoga, lese, søm og nå på sommeren er det jo alltid noe å gjøre i hagen og drivhuset. er du litt lenger oppi åra? Jeg er for glad i skrolle på mobilen…. drivhus kan vi nok drite i enn så lenge. Gå tur funker. 1 Siter
laban Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) Jeg har hatt musikk som hobby i alle år. Spilte forskjellige instrumenter i oppveksten, som voksen er det korsang som har dominert. Jeg er med i to kor nå. Jeg er også glad i å lese, men det blir mest "enkle" ting som skandinavisk krim. Endret 6. juni av laban 1 Siter
Sokk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg har begynt på en fritidsaktivitet for voksne i år (samme som et av barna driver med) og det har vært kjempebra for humør og motivasjon. Tidligere har jeg også deltatt på mosjonsløp og maraton og det har også vært en fin ting å holde på med. Jeg spilte et instrument før, men det får jeg ikke til å drive med nå. Jeg orker ikke drive med det på lavt nivå, det gir meg ikke glede, og å holde meg på mitt toppnivå krever for mye tid (og jeg blir stressa for naboene hvis jeg øver for mye). 2 Siter
Musikk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni nachnoo skrev (11 minutter siden): Alle burde ha en hobby. Helsefremmende 🥰 Ja, noen utenfor hjemme er bra. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni nachnoo skrev (3 minutter siden): Alle burde ha en hobby. Helsefremmende 🥰 Da må man velge sine hobbyer med omhu. Innebærer den en eller form for samling - helt uavhengig av kontekst - , er det "ikke-normativt" og inngår i anklagegrunnlaget for en autismespekterdiagnose. Vil man unngå å få denne diagnosen og samtidig snakke sant under en utredning må man altså slutte med samlerhobbyen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni UtakknemligDiva skrev (1 time siden): er du litt lenger oppi åra? Jeg er for glad i skrolle på mobilen…. drivhus kan vi nok drite i enn så lenge. Gå tur funker. Jeg kunne nok vært mora di ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni 57 minutes ago, Musikk said: Ja, noen utenfor hjemme er bra. Kan da ha hjemmehobby. Frimerkesamling f.eks. Anonymkode: cff04...d6d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni 1 hour ago, UtakknemligDiva said: er du litt lenger oppi åra? Jeg er for glad i skrolle på mobilen…. Syntes det er mer givende å lese en god bok. Anonymkode: cff04...d6d 1 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg liker å lage mat, bake, se på film og serier og så driver jeg fremdeles med spansk på Duolingo. Og hører på lydbøker innimellom. Noen håndarbeidsmenneske er jeg dessverre ikke selv om jeg kan både strikke og brodere. 2 Siter
påskelilje Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg trener styrke på treningssenter og synger i kor. Det er vel hoved-hobbyene 😊 Ellers har jeg lederverv i en organisasjon jeg er aktiv i, pusler litt i hagen/drivhuset og går tur i skogen 🌲🌳 Liker å lese og strikke, men det skjer litt for sjelden. Som Lillemus, så kjedelig jeg meg aldri. Enten nyter jeg alenetid i ro og fred, eller så treffer jeg ei venninne, foreldre eller går på en konsert e.l. , eller er sammen med den/de som måtte være i huset sammen med meg 😊 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.