Gå til innhold

Andre som sluttet å ha sex etter at sykdom brøt ut?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gift i 25 år. Er i 40-årene. Bruker Litium og Lamictal. Har ikke hatt sex de siste 5 årene.

Anonymkode: 24dab...e12

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet

Midten av 30-årene. Eneste sexen jeg har hatt var når jeg var 21. Da var jeg full, og hun var lesbisk. 
Til tross for at jeg er hetero, har jeg ikke rørt en mann. 

Jeg føler at jeg går glipp av noe ja, men jeg har sjelden lyst. Og lysten har blitt enda mer borte etter bruk av adhd medisin. Og jeg ser en del skrekk historier på reddit ang langvarig bruk av denne. Men gjort er gjort.

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

Midten av 30-årene. Eneste sexen jeg har hatt var når jeg var 21. Da var jeg full, og hun var lesbisk. 
Til tross for at jeg er hetero, har jeg ikke rørt en mann. 

Jeg føler at jeg går glipp av noe ja, men jeg har sjelden lyst. Og lysten har blitt enda mer borte etter bruk av adhd medisin. Og jeg ser en del skrekk historier på reddit ang langvarig bruk av denne. Men gjort er gjort.

Før var det slik for meg at jo mer sex, desto mer lyst. Ts

Anonymkode: 24dab...e12

Glitter
Skrevet (endret)

Jeg har null lyst pga medisiner. Fåt lyst når jeg ruser meg. Som er lenge siden nå. 

Endret av Glitter
stjernestøv
Skrevet

Null sex på mane mange år her, om det er sykdom, medisin eller noe annet vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (41 minutter siden):

Null sex på mane mange år her, om det er sykdom, medisin eller noe annet vet jeg ikke. 

Hva tenker du rundt dette? Vil du og mannen gå fra hverandre pga dette? Vi holder sammen, men det er vel egentlig ikke riktig å leve som venner heller. Ts

Anonymkode: 24dab...e12

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva tenker du rundt dette? Vil du og mannen gå fra hverandre pga dette? Vi holder sammen, men det er vel egentlig ikke riktig å leve som venner heller. Ts

Anonymkode: 24dab...e12

Jo det er greit for meg og savner det ikke, han vil ikke gå fra meg pga det og vi er glad i hverandre og har et godt forhold. Ja vi er mer venner enn kjærester og det har vi alltid vært bortsett fra når vi var yngre og bare kranglet, fikk mye kjeft fordi jeg var syk og vi kranglet en del om oppdragelse. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Jo det er greit for meg og savner det ikke, han vil ikke gå fra meg pga det og vi er glad i hverandre og har et godt forhold. Ja vi er mer venner enn kjærester og det har vi alltid vært bortsett fra når vi var yngre og bare kranglet, fikk mye kjeft fordi jeg var syk og vi kranglet en del om oppdragelse. 

Godt å høre at dere har det bra. Hvorfor kjeftet han så mye på deg da du var syk? 

Anonymkode: 24dab...e12

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg har ganske normal til høy sexlyst. Men mangler nå partner fordi det ble slutt mellom meg og exen 3 år siden. Han hjalp meg ikke når jeg trengte det mest. Var vare opptatt av seg selv og sitt. Oppdaget da hvor egoistisk han var, noe jeg skulleha fordtått lenge siden. I tillegg følte meg stadig avvist på sex. Nå har han ny kjæreste, jeg er singel. Vært singel I 3 år. Blir veldig mange sexpartnere, når man ikke finner kjæreste. Liker ikke det. 

Anonymkode: a1c5a...205

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva tenker du rundt dette? Vil du og mannen gå fra hverandre pga dette? Vi holder sammen, men det er vel egentlig ikke riktig å leve som venner heller. Ts

Anonymkode: 24dab...e12

Hva vil du? Hvordan vil du helst at forholdet skal være (gitt at du ikke har sexlyst)? Vil du fortsette forholdet? Vil du ha noe nærhet som ikke er sex? Hva ville vært ideelt for deg?

Hvis du vil fortsette forholdet så får partneren din selv velge om han eller hun velger å gå eller bli. Så får dere gjøre det beste ut av valget som blir tatt.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Godt å høre at dere har det bra. Hvorfor kjeftet han så mye på deg da du var syk? 

Anonymkode: 24dab...e12

Han ville jeg skulle ta meg sammen men gikk ikke det, han kjeftet mye på det ene barnet som var syk og så det ble det motsatte av hva hun trengte. Trygghet, kjærlighet, omsorg og selvfølgelig grenser men ikke kjeft. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er to år siden jeg brått mistet lysten og fikk en plutselig avsky for sex. Var på vei inn i en depresjon da, men har ennå ikke endret seg til tross for at jeg ikke lenger opplever å ha depresjon. Før dette var jeg periodevis såpass opptatt av kink og sex at det var grunnmuren i de forrige forholdene jeg hadde. 

Anonymkode: 7f772...400

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...