AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Når eldre på sykehjem i Norge må legge seg kl 14 pga underbemanning og det er kaos og mangler på skolene? Anonymkode: 1c85e...26e 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Mulig det blir sendt penger til u-land? eller til land med mye dødelige virus og bakterier? jeg vet ikke. 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når eldre på sykehjem i Norge må legge seg kl 14 pga underbemanning og det er kaos og mangler på skolene? Anonymkode: 1c85e...26e De har nok en lite lur føre middag? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Årsaken er først og fremst at vi har valgt politikere som ikke er så opptatt av Norge og nordmenn som de burde. I tillegg har politikerne alt for mye penger, som heller ikke er deres egne. Da er det lett å miste oversikten og tro at du er rik. Det gjelder alle, det er naturlig. Anonymkode: 8b065...825 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Årsaken er først og fremst at vi har valgt politikere som ikke er så opptatt av Norge og nordmenn som de burde. I tillegg har politikerne alt for mye penger, som heller ikke er deres egne. Da er det lett å miste oversikten og tro at du er rik. Det gjelder alle, det er naturlig. Anonymkode: 8b065...825 Ja og politikerene vil vise verden at Norge gir penger til det ene og det andre i utlandet, og for å få status og viktige jobber i utlandet. Mens det Norske folk og landet vårt er ikke så viktig for politikerene. Hører stadig at det er ikke penger til helse, sykehus, å skape mer rettferdighet så skillet mellom fattig og rik blir mindre. Norge har i teorien nok penger til alle og landet vårt, men det er kun viljen det står på. Så lenge politikerene har god økonomi og lever i sin boble med alt de får dekket i jobben, så vet dem ikke hvordan det er å leve som Ola Nordmann. De er en stor skam. Dem jobber ikke for folket og Norge men for å vise seg i fremad i verden. Anonymkode: 51f86...ebf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja og politikerene vil vise verden at Norge gir penger til det ene og det andre i utlandet, og for å få status og viktige jobber i utlandet. Mens det Norske folk og landet vårt er ikke så viktig for politikerene. Hører stadig at det er ikke penger til helse, sykehus, å skape mer rettferdighet så skillet mellom fattig og rik blir mindre. Norge har i teorien nok penger til alle og landet vårt, men det er kun viljen det står på. Så lenge politikerene har god økonomi og lever i sin boble med alt de får dekket i jobben, så vet dem ikke hvordan det er å leve som Ola Nordmann. De er en stor skam. Dem jobber ikke for folket og Norge men for å vise seg i fremad i verden. Hvis du er så misfornøyd, hvorfor engasjerer du deg ikke i politikken selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni psykedeliker skrev (3 minutter siden): Hvis du er så misfornøyd, hvorfor engasjerer du deg ikke i politikken selv? Sikkert fordi vedkommende har en annen jobb. Er du misfornøyd med en rørleggerjobb utdanner du deg ikke selv til rørlegger, men finner en annen rørlegger neste gang. Akkurat som ved politiske valg, du finner noen som egner seg bedre, et annet parti. Problemet er at politikere er veldig like hverandre, de ønsker å framstå som helter i utlandet. Akkurat som de fleste andre nordmenn. Enten det er musikkartister, kunstnere eller idrettsutøvere, det er internasjonal suksess som teller mest. Derfor må vi omdefinere politikerrollen. Norske politikere må ha mindre makt og innflytelse, kort sagt mindre penger. Da først tvinges de til å begrense seg til Norge. Nå har de alt for mye penger, skatteinntektene er alt for høye, derfor sløser de voldsomt i utlandet. Fordi de har råd, ikke vi. Vi må få tilbake pengene våre. Bløffen om velferdsstaten holder ikke lenger. Politikerne har mer enn nok penger til å gjøre det de skal, i NORGE. Anonymkode: 8b065...825 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat som ved politiske valg, du finner noen som egner seg bedre, et annet parti. Demokrati er mye mer enn å stemme ved valg hvert 4. år. 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Mye som går til krig og u-land. Endret 8. juni av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.