Musikk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) Norges farligste mann https://www.vg.no/nyheter/i/43Ln8a/steinar-wangen-nekter-straffskyld-for-drap Endret 6. juni av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni 22 minutes ago, Musikk said: Norges farligste mann https://www.vg.no/nyheter/i/43Ln8a/steinar-wangen-nekter-straffskyld-for-drap Farligste mann er han ikke vel? Anonymkode: 2e9c8...63d 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Farligste mann er han ikke vel? Anonymkode: 2e9c8...63d Du har rett i det han er nok en av de farligste. Endret 7. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Farligste mann er han ikke vel? Anonymkode: 2e9c8...63d AnonymBruker skrev (1 time siden): Farligste mann er han ikke vel? Anonymkode: 2e9c8...63d Steinar Wangen er nok en av de farligste i Norge skulle det stå. 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Musikk skrev (1 time siden): Norges farligste mann https://www.vg.no/nyheter/i/43Ln8a/steinar-wangen-nekter-straffskyld-for-drap https://www.dagbladet.no/nyheter/oppsokte-wangen-i-retten/84718728 0 Siter
Vhanja Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jeg så TV2s dokumentar om blant annet ham, han var en skummel mann. 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Vhanja skrev (13 minutter siden): Jeg så TV2s dokumentar om blant annet ham, han var en skummel mann. Ja, Jeg og såg den dokumentaren. 0 Siter
Babette Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Vhanja skrev (2 timer siden): Jeg så TV2s dokumentar om blant annet ham, han var en skummel mann. Da jeg så dokumentaren, tenkte jeg at han må være lettere psykisk utviklingshemmet. Retten kom fram til det samme i 1987, men senere ser jeg at IQ-test viser 83. Dvs. litt under det som regnes som normalt, men ikke så mye. 1 Siter
Lady HM Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Musikk skrev (10 timer siden): Norges farligste mann https://www.vg.no/nyheter/i/43Ln8a/steinar-wangen-nekter-straffskyld-for-drap Strengt tatt er han jo ikke spesielt farlig for sine omgivelser! Han opererte på en måte hvor folk selv måtte oppsøke ham for å få hjelp med å dø, så det var jo ikke slik at hvem som helst var i faresonen for å bli utsatt for noe. Om det er greit det han gjorde - absolutt ikke! Men det finnes langt farligere mennesker. 1 Siter
XbellaX Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Det første som slo meg er at han fremstår som en med lett PU. Han er ikke i kategorien Norges farligste, på langt nær. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Han drepte en syv år gammel jente i Moss da han var 15 år, så noe alvorlig galt har det vel vært hele veien. Anonymkode: 1ce40...aef 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Er han ikke en serie morder? mulig ikke siden de voksne menneskene oppsøkte han frivillig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Musikk skrev (1 minutt siden): Er han ikke en serie morder? mulig ikke siden de voksne menneskene oppsøkte han frivillig. Merkelig fyr syns jeg men ja de som vil dø oppsøkte jo han selv av fri vilje, jeg vet ikke om det er riktig eller ikke. Men å kvele dem med en pute? Høres ikke helt ok ut. 0 Siter
Ekstra Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni stjernestøv skrev (3 timer siden): Merkelig fyr syns jeg men ja de som vil dø oppsøkte jo han selv av fri vilje, jeg vet ikke om det er riktig eller ikke. Men å kvele dem med en pute? Høres ikke helt ok ut. Dagens underdrivelse 😅 3 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni stjernestøv skrev (4 timer siden): Merkelig fyr syns jeg men ja de som vil dø oppsøkte jo han selv av fri vilje, jeg vet ikke om det er riktig eller ikke. Men å kvele dem med en pute? Høres ikke helt ok ut. En tragisk måte og død på😢jeg såg dokumentarer om han helt grusomt dette som kom fram. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Musikk skrev (1 minutt siden): En tragisk måte og død på😢jeg såg dokumentarer om han helt grusomt dette som kom fram. Ja det er grusomt det han har holdt på med for det er jo ikke lov med aktiv dødshjelp. 0 Siter
Grendel Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jeg synes han er som tatt ut av en skrekkfilm, selv om han neppe er Norges farligste mann. Han har oppfordret folk til selvmord og jeg tenker han har en syk glede av det. Det er tragisk at denne fyren skal være det siste mennesket noen snakker med. 3 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Fikk han penger for oppdraget? eller gjorde han dette gratis? dette husker jeg ikke fra dokumentarer på TV2 play. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Grendel skrev (7 timer siden): Jeg synes han er som tatt ut av en skrekkfilm, selv om han neppe er Norges farligste mann. Han har oppfordret folk til selvmord og jeg tenker han har en syk glede av det. Det er tragisk at denne fyren skal være det siste mennesket noen snakker med. Han er fryktelig. Og i tillegg spurte han jo, rett før drapene om "Vi kan godt ha sex først, om du vil det"??? Han er jo sprute gal. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.