Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Farligste mann er han ikke vel?

Anonymkode: 2e9c8...63d

Du har rett i det han er nok en av de farligste. 

Endret av Musikk
Skrevet

Steinar Wangen er nok en av de farligste i Norge skulle det stå. 

Skrevet

Jeg så TV2s dokumentar om blant annet ham, han var en skummel mann.

Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Ja, Jeg og såg den dokumentaren. 

Skrevet
Vhanja skrev (2 timer siden):

Da jeg så dokumentaren, tenkte jeg at han må være lettere psykisk utviklingshemmet. Retten kom fram til det samme i 1987, men senere ser jeg at IQ-test viser 83. Dvs. litt under det som regnes som normalt, men ikke så mye. 

Skrevet
Musikk skrev (10 timer siden):

Strengt tatt er han jo ikke spesielt farlig for sine omgivelser! Han opererte på en måte hvor folk selv måtte oppsøke ham for å få hjelp med å dø, så det var jo ikke slik at hvem som helst var i faresonen for å bli utsatt for noe. 

Om det er greit det han gjorde - absolutt ikke! Men det finnes langt farligere mennesker.

Skrevet

Det første som slo meg er at han fremstår som en med lett PU. Han er ikke i kategorien Norges farligste, på langt nær.

AnonymBruker
Skrevet

Han drepte en syv år gammel jente i Moss da han var 15 år, så noe alvorlig galt har det vel vært hele veien.

Anonymkode: 1ce40...aef

Skrevet

Er han ikke en serie morder? mulig ikke siden de voksne menneskene oppsøkte han frivillig. 

stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Er han ikke en serie morder? mulig ikke siden de voksne menneskene oppsøkte han frivillig. 

Merkelig fyr syns jeg men ja de som vil dø oppsøkte jo han selv av fri vilje, jeg vet ikke om det er riktig eller ikke. Men å kvele dem med en pute? Høres ikke helt ok ut. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Merkelig fyr syns jeg men ja de som vil dø oppsøkte jo han selv av fri vilje, jeg vet ikke om det er riktig eller ikke. Men å kvele dem med en pute? Høres ikke helt ok ut. 

Dagens underdrivelse 😅

Skrevet
stjernestøv skrev (4 timer siden):

En tragisk måte og død på😢jeg såg dokumentarer om han helt grusomt dette som kom fram. 

stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

En tragisk måte og død på😢jeg såg dokumentarer om han helt grusomt dette som kom fram. 

Ja det er grusomt det han har holdt på med for det er jo ikke lov med aktiv dødshjelp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...