Gå til innhold

Skal du se fotball VM?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal du se? 

Anonymkode: ca457...03f

Videoannonse
Annonse
Lillemus
Skrevet

Hvis Norge kommer til bronsefinale eller finale. Kanskje. Så det blir vel neppe noe for min del nei. 😂 Men jeg håper jo at de som er fotballinteresserte får kose seg med mange fine kamper!

slabbedask
Skrevet

Skal se endel av KAMPENE ja. Skal ikke se de fjasete underholdningsprogrammene før og etter.

munchin
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa🇧🇻

Skrevet

Kommer nok til å se Norges kamper som ikke er midt på natten, hvilket foreløpig bare er kampen mot Frankrike. Om «barna» er hjemme og skal se, kan det hende jeg ser mer, men tviler litt på at jeg klarer å holde meg våken 😅

Skrevet

Har ikke bestemt meg ennå om jeg skal se den som begynner ved midnatt natt til 17. juni. Det er jo arbeidsdag dagen etter. Men den som går fredag 26. juni kl 21 kommer jeg garantert til å se. Jeg er normalt svært lite fotballinteressert, men akkurat VM synes jeg er artig – også når Norge ikke er med. Da prøver jeg å få med meg finalerundene. Men sendetid denne gang gjør det jo litt krevende 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, finnes ikke interessert i fotball.

Anonymkode: 2c97b...e84

Skrevet (endret)

Tror ikke jeg skal se på VM er ikke interessert i fotball️jeg ser på spillerene helst🤭 

Endret av Musikk
Skrevet

Mannen skal nok se noen av kampene så de kampene kommer jeg til å følge noe med på.  Men jeg synes fotball er kjedelig.

Worrisome_plenty
Skrevet

Skal se norges kamper om de er tilgjengelig uten payperview. 

stjernestøv
Skrevet

Nei ser nok ikke på det hvis jeg ikke tipper på oddsen da, da er det jo spennende. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare Norge kampene evt 🇳🇴

Anonymkode: cda94...f3d

cappella33
Skrevet

Ja må jo det :) Blir spennende å se hvor langt Norge kommer i VM. Gleder meg å se kampen mot Marokko i kveld. Det vil bli en god test for oss før VM og alvoret starter.

Worrisome_plenty
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (3 timer siden):

Skal se norges kamper om de er tilgjengelig uten payperview. 

Kommer selvfølgelig å se flere kamper også, spesielt finalen. Fotball på høyt nivå er spennende.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (58 minutter siden):

Kommer selvfølgelig å se flere kamper også, spesielt finalen. Fotball på høyt nivå er spennende.

Alle Norges kamper vises på tv2 eller NRK

AnonymBruker
Skrevet

Hva som skjer med Norge? Uavgjort mot Marokko som nesten ikke taper og er et meget godt lag, jeg syns vi er bedre nå i 2 omgang. Så spennende å se.

Anonymkode: 09e6c...918

Worrisome_plenty
Skrevet
Osten skrev (3 timer siden):

Alle Norges kamper vises på tv2 eller NRK

Høres bra ut.

 

 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...