Lillemus Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Hvis Norge kommer til bronsefinale eller finale. Kanskje. Så det blir vel neppe noe for min del nei. 😂 Men jeg håper jo at de som er fotballinteresserte får kose seg med mange fine kamper! 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Skal se endel av KAMPENE ja. Skal ikke se de fjasete underholdningsprogrammene før og etter. 0 Siter
Ekstra Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Kommer nok til å se Norges kamper som ikke er midt på natten, hvilket foreløpig bare er kampen mot Frankrike. Om «barna» er hjemme og skal se, kan det hende jeg ser mer, men tviler litt på at jeg klarer å holde meg våken 😅 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Har ikke bestemt meg ennå om jeg skal se den som begynner ved midnatt natt til 17. juni. Det er jo arbeidsdag dagen etter. Men den som går fredag 26. juni kl 21 kommer jeg garantert til å se. Jeg er normalt svært lite fotballinteressert, men akkurat VM synes jeg er artig – også når Norge ikke er med. Da prøver jeg å få med meg finalerundene. Men sendetid denne gang gjør det jo litt krevende 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Nei, finnes ikke interessert i fotball. Anonymkode: 2c97b...e84 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Tror ikke jeg skal se på VM er ikke interessert i fotball⚽️jeg ser på spillerene helst🤭 Endret 7. juni av Musikk 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Mannen skal nok se noen av kampene så de kampene kommer jeg til å følge noe med på. Men jeg synes fotball er kjedelig. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Skal se norges kamper om de er tilgjengelig uten payperview. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Nei ser nok ikke på det hvis jeg ikke tipper på oddsen da, da er det jo spennende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Bare Norge kampene evt 🇳🇴 Anonymkode: cda94...f3d 0 Siter
cappella33 Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Ja må jo det Blir spennende å se hvor langt Norge kommer i VM. Gleder meg å se kampen mot Marokko i kveld. Det vil bli en god test for oss før VM og alvoret starter. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Worrisome_plenty skrev (3 timer siden): Skal se norges kamper om de er tilgjengelig uten payperview. Kommer selvfølgelig å se flere kamper også, spesielt finalen. Fotball på høyt nivå er spennende. 0 Siter
Osten Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Worrisome_plenty skrev (58 minutter siden): Kommer selvfølgelig å se flere kamper også, spesielt finalen. Fotball på høyt nivå er spennende. Alle Norges kamper vises på tv2 eller NRK 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Hva som skjer med Norge? Uavgjort mot Marokko som nesten ikke taper og er et meget godt lag, jeg syns vi er bedre nå i 2 omgang. Så spennende å se. Anonymkode: 09e6c...918 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Osten skrev (3 timer siden): Alle Norges kamper vises på tv2 eller NRK Høres bra ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.