Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det kommet fram noe negativt om denne terapiformen? Har noen "forsket" på det og konkludert med at det er dårlig?

Anonymkode: 247e7...21f

Videoannonse
Annonse
nachnoo
Skrevet

Jeg ville absolutt styrt unna ved bipolar lidelse, depresjon og psykoselidelse. 

Glitter
Skrevet

Jeg synes ikke BET var noe bra. De var lite villig til å se ting i annet enn eget perspektiv og jeg synes bare ikke det var nyttig. Likte heller ikke måten de presset meg til å slutte på medisiner. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke BET var noe bra. De var lite villig til å se ting i annet enn eget perspektiv og jeg synes bare ikke det var nyttig. Likte heller ikke måten de presset meg til å slutte på medisiner. 

Slutte med medisiner? Hvorfor ville de det?

Anonymkode: 8ff0e...83f

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet kjønnsbalansen i BET-behandling?

Anonymkode: 99019...81d

nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Slutte med medisiner? Hvorfor ville de det?

Anonymkode: 8ff0e...83f

Det er et av prinsippene deres. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (8 minutter siden):

Det er et av prinsippene deres. 

Har metoden høy grad av gode resultater?

Anonymkode: 8ff0e...83f

Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som vet kjønnsbalansen i BET-behandling?

Anonymkode: 99019...81d

I fagartikkelen @XbellaX refererer til, står det at de fleste pasientene er kvinner. Det er ofte kvinner som er målgruppe for BET-behandling også.

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som vet kjønnsbalansen i BET-behandling?

Anonymkode: 99019...81d

Var bare kvinner da jeg var innlagt der. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (16 minutter siden):

Var bare kvinner da jeg var innlagt der. 

Det ante meg. 

Anonymkode: 99019...81d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det kommet fram noe negativt om denne terapiformen? Har noen "forsket" på det og konkludert med at det er dårlig?

Anonymkode: 247e7...21f

Uansett hvilken terapiform du spør dette spørsmålet om så vil det vel alltid være noen som har negative erfaringer. Bet har vel vist seg å være spesielt nyttig for de som har mye negativ erfaring med ordinært psykisk helsevern og som har havnet i et dårlig spor der. At de driver behandling med minst mulig medisiner er ikke spesielt for denne behandlingen, flere andre behandlingssteder/former tar pasienter av/trapper ned medisiner før behandling. Nå er dessverre bet avdelingen lagt ned. 

Anonymkode: f9429...d82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett hvilken terapiform du spør dette spørsmålet om så vil det vel alltid være noen som har negative erfaringer. Bet har vel vist seg å være spesielt nyttig for de som har mye negativ erfaring med ordinært psykisk helsevern og som har havnet i et dårlig spor der. At de driver behandling med minst mulig medisiner er ikke spesielt for denne behandlingen, flere andre behandlingssteder/former tar pasienter av/trapper ned medisiner før behandling. Nå er dessverre bet avdelingen lagt ned. 

Anonymkode: f9429...d82

BET døgnavdelingen er lagt ned, men de tilbyr fremdeles BET-behandling poliklinisk i 6 ukers forløp ved DPS i Drammen med opptaksområde Vestre Viken. 

De tror ikke på diagnoser og ønsker at man skal stå på minst mulig medisiner. Har opplevd at de gjerne skylder på at det er medisiner som gjør folk dårlig.  

Anonymkode: b4264...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Er BET døgnbehandling lagt ned i hele landet? Hva var årsaken?

Anonymkode: 247e7...21f

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er BET døgnbehandling lagt ned i hele landet? Hva var årsaken?

Anonymkode: 247e7...21f

Var vel bare ett sted i landet. I Blakstad. Vet ikke hvorfor. Hadde ikke fått med meg at de er nedlagt. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Var vel bare ett sted i landet. I Blakstad. Vet ikke hvorfor. Hadde ikke fått med meg at de er nedlagt. 

De har (evt hadde) i Vestfold også. 

Anonymkode: 247e7...21f

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har (evt hadde) i Vestfold også. 

Anonymkode: 247e7...21f

Ja okei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...